לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

זאת תמיד אהבה


מה שקולך הפנימי אומר לך זאת האמת שלך.

כינוי:  ויק-ויק

בת: 33

MSN: 

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2011    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2011


עונות חולפות על פנינו בקצב, כל 4 כאלה הם בעצם שנה שלמה שעוברת.

כל שנה כזאת שעוברת היא שנה שבה אני מזדקנת עוד קצת, מתבגרת עוד קצת, אוהבת עוד קצת, רוצה וחושבת שאני יודעת הכל, כמעט הכל.

 

 

לפעמים אני חושבת על משמעות הזמן בשבילנו, הרי זה משהו שחולף לו כל הזמן לידנו ואנחנו רק מידי פעם מייחסים לו חשיבות, כשעוברים על האלבומים ובאנחה קלה אומרים "אוי איך שהזמן טס"..

 

 

הוא כאן, תמיד לידנו ואנחנו לא תמיד יודעים איך לנצל אותו נכון. לא פעם אנחנו רבים ולא יודעים אם נפגוש את האדם הזה שוב, לא פעם אנחנו ממהרים ומחכים שמשהו אחר יקרה ובינתיים מפספסים את מה שקורה לנו עכשיו.

כשלמדתי ביסודי חיכיתי לחטיבה, כשהייתי בחטיבה רצתי תיכון- לסיים את הלימודים, הגעתי לתיכון רציתי להיות אחרי זה להתגייס..רק אחרי שהתגייסתי ועזבתי את מערכת החינוך הבנתי שאולי היה לי פספוס קל, לא מיציתי עד הסוף את המערכת הזאת...ואז נפל לי האסימון בשמירה בטירונות- כל כך חיכיתי שפספסתי..

אני עכשיו חיילת ולא יכולה לחזור לתיכון לחברים, לימודים וכן, אפילו לבגרויות הייתי רוצה לחזור.

 

בטח מצאתם את עצמכם חושבים לא פעם מה היה קורה אילו, מה הייתי עושה, מה הייתי אומר\ת או בעצם איך הייתי משנה את מה שקרה לטוב\ לרע- לשנות.

אבל אף פעם לא יצא לכם לחשוב וואי טוב שאמרתי את זה ואיזה מזל שעשיתי את זה...- חבל!

לפעמים אנחנו עושים דברים טובים, טובים מאוד אפילו אבל לא מצליחים לעמוד מאחורי המעשים שלנו, לגבות את עצמנו ולעשות לנו טוב.

 

בטח לא כ"כ הבנתם את משמעות הפוסט, לא נורא, יום אחד תשבו ותספרו לילדים איזה נפלא היה כשהייתם צעירים ואיזה תקופה זאת הייתה..אחח כמה שהייתם רוצים לחזור לשם- תיזכרו בפוסט הזה אז אבל אל תתרגשו מידי, אי אפשר להחזיר את הגלגל לאחור ובגלל זה הכל יישאר בגדר סיפור יפה.

 

 

בצעירותי סבתא שלי הייתה אומרת לי משפט שכל יום מקבל משמעות קצת אחרת ונופח נוסף "כשתגדלי תביני"...

 

שלכם עד הפעם הבאה,

חיבוק של הסוררתויקה פבר.

נכתב על ידי ויק-ויק , 16/2/2011 16:54  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עונות וחילופי עונות


עונות חולפות על פנינו בקצב, כל 4 כאלה הם בעצם שנה שלמה שעוברת.

כל שנה כזאת שעוברת היא שנה שבה אני מזדקנת עוד קצת, מתבגרת עוד קצת, אוהבת עוד קצת, רוצה וחושבת שאני יודעת הכל, כמעט הכל.

 

 

לפעמים אני חושבת על משמעות הזמן בשבילנו, הרי זה משהו שחולף לו כל הזמן לידנו ואנחנו רק מידי פעם מייחסים לו חשיבות, כשעוברים על האלבומים ובאנחה קלה אומרים "אוי איך שהזמן טס"..

 

 

הוא כאן, תמיד לידנו ואנחנו לא תמיד יודעים איך לנצל אותו נכון. לא פעם אנחנו רבים ולא יודעים אם נפגוש את האדם הזה שוב, לא פעם אנחנו ממהרים ומחכים שמשהו אחר יקרה ובינתיים מפספסים את מה שקורה לנו עכשיו.

כשלמדתי ביסודי חיכיתי לחטיבה, כשהייתי בחטיבה רצתי תיכון- לסיים את הלימודים, הגעתי לתיכון רציתי להיות אחרי זה להתגייס..רק אחרי שהתגייסתי ועזבתי את מערכת החינוך הבנתי שאולי היה לי פספוס קל, לא מיציתי עד הסוף את המערכת הזאת...ואז נפל לי האסימון בשמירה בטירונות- כל כך חיכיתי שפספסתי..

אני עכשיו חיילת ולא יכולה לחזור לתיכון לחברים, לימודים וכן, אפילו לבגרויות הייתי רוצה לחזור.

 

בטח מצאתם את עצמכם חושבים לא פעם מה היה קורה אילו, מה הייתי עושה, מה הייתי אומר\ת או בעצם איך הייתי משנה את מה שקרה לטוב\ לרע- לשנות.

אבל אף פעם לא יצא לכם לחשוב וואי טוב שאמרתי את זה ואיזה מזל שעשיתי את זה...- חבל!

לפעמים אנחנו עושים דברים טובים, טובים מאוד אפילו אבל לא מצליחים לעמוד מאחורי המעשים שלנו, לגבות את עצמנו ולעשות לנו טוב.

 

בטח לא כ"כ הבנתם את משמעות הפוסט, לא נורא, יום אחד תשבו ותספרו לילדים איזה נפלא היה כשהייתם צעירים ואיזה תקופה זאת הייתה..אחח כמה שהייתם רוצים לחזור לשם- תיזכרו בפוסט הזה אז אבל אל תתרגשו מידי, אי אפשר להחזיר את הגלגל לאחור ובגלל זה הכל יישאר בגדר סיפור יפה.

 

 

בצעירותי סבתא שלי הייתה אומרת לי משפט שכל יום מקבל משמעות קצת אחרת ונופח נוסף "כשתגדלי תביני"...

 

שלכם עד הפעם הבאה,

חיבוק של הסוררתויקה פבר.

נכתב על ידי ויק-ויק , 16/2/2011 16:51  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הנסיעה הראשונה שלי


זה היה מפחיד, מאוד מפחיד.

תמיד ראיתי בטלוויזיה ושמעתי סיפורי התהפכויות, תמיד צחקנו בסוף.

תמיד שומעים את זה בלי הכאב, הלחץ וכל הרעש שיש מסביב.

זה אף פעם לא נגמר רע, את הסיפורים האלה שומעים בחדשות, לא ממישהו שניצל.

 

חבר שלי ואני היינו על הקטנוע, נסיעה רגועה ורגילה לחלוטין- הנסיעה הראשונה שלי.

 

פתאום הרגשתי שאנחנו לא בשליטה מלאה ראיתי אותנו עפים לתוך בטונדה שהייתה בכביש, צעקתי "תיזהר" ושמעתי את הרעש של הקסדה מתחכך בכביש.

 

אחר כך יש כמה דק' של שקט, דממה. ולא, לא ראיתי את החיים חולפים על פניי או משהו..הכל רגיל.

שמעתי אנשים מגיעים ובדקתי שהכול אצלו בסדר עד כמה שניתן.

פתאום משטרה, אמבולנס ואז בי"ח.

הכל קורה כ"כ מהר כשאתה לא שולט בזה אבל אתה העניין המרכזי בזה.

 

פתאום באים בשבילי לביה"ח, פתאום אני שוכבת על המיטה- פתאום אני חסרת אונים שם מול כולם לא יודעת מה לעשות או להגיד, רק בוכה. לחוצה.

לא יודעת מי נגד מי ומי בכלל בעדי, מה צריך לעשות עכשיו ומה מכאן זה הדבר הנכון לעשות.

מודה ששנינו בחיים ומתחילה להפנים את ההשלכות, מתחילה להבין מה היה יכול להיות ומה היה קורה אם..

 

וכולם מסביב "ברוך ה' שזה נגמר ככה". כן אני יודעת, זה היה יכול להיגמר במוות, כיסא גלגלים ועוד אלף ווריאציות. זה היה יכול להיות הסוף או סוף טרגי לסיפור והתחלה של חיים חדשים וקצת שונים, מוגבלים בכל מיני דברים.

 

אח"כ מתחיל הסבל האמיתי, לא ההטפות וההצקות  המעצבנות. אלא הכאבים הבלתי פוסקים, אלה שבעוד מספר שנים כשנספר את הסיפור נדלג עליהם ולא נספר שהיו- זה החלק הקשה והכואב.

 

אומרים שאחרי תאונות צריך לעשות את מה שגרם לתאונה שוב, כדי שלא נפחד. אבל אני, אני פחדתי גם קודם הנסיעה הזאת הייתה אמורה להעביר לי את הפחד כמו שאתם מבינים זה לא קרה, היא רק הגבירה בי את הפחד לדברים האלה שנוסעים על שני גלגלים..ומה שבטוח שאני לקחת את הסיכון הזה שוב לא אקח..אני אסתדר עם ארבעה גלגלים יותר טוב אני חושבת.

 

נכתב על ידי ויק-ויק , 8/2/2011 15:16  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ב-14/2/2011 15:58
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: אינטרנט , מגיל 14 עד 18 , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לויק-ויק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ויק-ויק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)