לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מחשבות פנימיות



כינוי:  הנולד מחדש

בן: 34

ICQ: 179141101 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2006

.


הרבה זמן לא עידכנתי אז הינה אני מעדכן :)

סוף סוף חנוכה הגיע כמו הרבה דברים שהגיעו!

רישון סוף סוף כאן והכי הכי חשוב הגיטרה! מה יותר טוב מזה? (חוץ מתולי)

רובכם בחופש וזה ממש נחמד חבל שכל הי'בניקים בבצפר עדיין ואני אחד מהם ככה שהלך החופש אבל בקטנה עוד מאט מסיימים

 

סופשבוע ממש נחמד היה לי עם כל החברים ובייחוד עם הכלים

 

עידקון קצר קצר וחסר טעם אבל בקטנה

יאללה אנשים ביי ביי

נכתב על ידי הנולד מחדש , 18/12/2006 13:59  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



תשובות לשאלון השבועי


מה הכי כיף בחורף?
שוקו חם בצד להתקרבל עם החברה בספה מול קמין חם עם נרות בכל מקום

מה את יותר אוהבת- קרמבו או גלידה?
קרמבו לשלטון!

תמיד אהבת לקפוץ בשלוליות, לאכול מרק ושוקו חם, ולהתכרבל בפוך או שתיעבת את עונת הגשמים?
מי לא אוהב את הגשם? ובכלל זה לא מובן שצקיך לקפוץ בשלוליות? חחח

מים- בגשם או בים?
גשם!

סוודרים ומעילים רכים זה כיף או מסורבל?
זה מזה תלוי מה אתה עושה...
אם אתה "בריצות" כל היום אז זה סתם מזיע ומגרד...
אם זה בבית כמובן שהכי טוב :)

היית רוצה לגור בארץ קרה שבה הקיץ הוא כמו החורף שלנו?
לא.... כשבא הקיץ מתגעגעים לחורף ולהפך זה תמיד ככה

כשאת קמה בבוקר ורואה שבחוץ אפור ויורד גשם, זה עושה לך מצברוח טוב או רע למשך היום?
כשאת? לא מביש?
ורע למי שרוצה לדעת

נכתב על ידי הנולד מחדש , 2/12/2006 22:58  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שישי שבת מטורפים


OK אז בנימה מוזרה של שמחה ועצב

אני שמח לומר שנגמר סוף סוף הסוף שבוע הזה!

שמח כי קיבלתי את החדר שלי ועצוב כי נגמר השיבת.

 

יום שישי היתה לאחי מסיבת יומולדת די מטורפת.... רמקולים גדולים DJ נחמד אורות וכמובן... תולי!

ביום חמישי באה דודה הכי שווה בעולם לישון אצלנו ולעזור לארגן את כל הבית לשישי בערב... אז כמובן נידבו את החדר שלי שהיא תישן שם עם התינוק והילדים.... עכשיו תנחשו למה אני שמח שכולם הלכו!

 

יום שישי הכל בלגאן... ברחתי להם לשיעור נהיגה ככה נחתי... אבל כשחזרתי העבידו אותי עד שהכל התחיל

 

יש להם משחקים חדשים "חגורה" "בני סלע (בשמו הפרטי... אונס) " נשיקה סטירה שזה לא חדש אבל עדיין השתתפנו והיה נחמד...

 

יום שבת המשפחה של הDJ וירדן ומי שיוע מי זה יודע הוא כמו בן משפחה

 

אכלנו כולנו חמין ואוריסה (לא אריסה! (החריף שבעיניין)

 

אחרי זה כולם התפנו לסלון והיה פול רעש.. כמובן שתולי היתה מהצהריים ככה שלא היה לי משעמם

 

כשכולם התחילו לטפטף חזרה לאשדוד אני ותולי דפקנו דחקות עם הדודים והיה נחמד.. בייחוד כששיחקנו ב.. אמממ איך קוראים לזה?... מגסון! כן! כמה שזה ישן! זה בא בצורה של פלסטיישן וזה מגניב אש!

 

אחרי זה סתם היינו בבית דיברנו ראינו סרט והסענו את יובל לצבא.. האח הגדול שאני הכי הכי גאה בו!

הוא עכשיו נוסע לקורס קצינים :)

 

עכשיו אני בבית עם האולטרה של תולי מנסה לעקוף אותה! המבין יבין :)

נכתב על ידי הנולד מחדש , 2/12/2006 22:28  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , דת , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להנולד מחדש אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הנולד מחדש ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)