לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


למען האמת, אני לא כל כך מתעניין בנושא הצילום. ברגע שהתמונה נמצאת בקופסה, לא ממש מעניין אותי מה קורה הלאה. ציידים, אחרי הכל, אינם טבחים. - הנרי קרטייה-ברסון
כינוי: 

מין: זכר



תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2003    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2003

תחרות נושאת פרסים


מי יהיה המבקר ה-6000?
מי הוא זה (או זו) שיחצו את הקו הדמיוני ביני לבין הפופולריות הנחשקת?
מי רצח את ארלוזורוב?
מי אמר אני ולא יילל?
מה הביטוי העברי המסתתר בקטע?
נכתב על ידי , 30/9/2003 01:42  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



יש למישהו כותרת לפוסט הזה?





נכתב על ידי , 30/9/2003 00:51  
20 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פני בובה כפני הדור




נכתב על ידי , 28/9/2003 23:47  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ארוחת חג: אורז שחור לבן





נכתב על ידי , 28/9/2003 19:52  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



כמעט ושכחתי שלום...


חברים, שתהיה לכולנו שנה טובה ונפלאה, שנת שגשוג, צמיחה וקסם.
 

נכתב על ידי , 28/9/2003 12:54  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מי אמר רטרו ולא קיבל?


שמתי לב ששנות השמונים מגיחות מכל פינה, אבל לזה אפילו אני לא ציפיתי...
 

נכתב על ידי , 26/9/2003 15:58  
18 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הלילה של חנויות הפרחים


הלילה של לפני ראש השנה, וכל חנויות הפרחים בת"א פתוחות גם בשעה שתיים לפנות בוקר... כולם מתכוננים לקראת היום הקרב ובא, עובדים ללא הרף על סידורי פרחים.
 
במשך שנים לא הייתי בקטע של פרחים. לא אהבתי לתת אותם ולא אהבתי לקבל אותם.
כשהיו שואלים אותי הייתי מצטט את ג'ורג' ברנרד שואו שאמר (או מישהו אחר, אבל לא נהיה קטנוניים) שזה לא שהוא לא אוהב פרחים, נהפוך הוא הוא מאוד אוהב אותם. בדיוק כמו שהוא אוהב ילדים, אבל הוא לא רואה סיבה לקצוץ להם את הראש ולשים אותו באגרטל.
 
אני מניח שעדיין עצוב לי קצת לראות דבר יפה נובל ומת.
 
 

 שנה טובה לכולנו
נכתב על ידי , 26/9/2003 02:14  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עוד תל-אביבי מסומם...


או קיי... חלק מהמשפחה של זוגתי בטוחים שאני עוד תל-אביבי נרקומן. לא יעזור שאני טבעוני לגבות ולא נוגע בקפה, חלב, סיגריות וכיו"ב. תל-אביבי=סטלן. נו שוין.
הייתי יכול לחיות עם העניין בתור קוריוז משעשע, אך התמונות הבאות די מרשיעות.
 



 
האם זה יעזור במשהו אם אומר שאכלתי רחת-לוקום טעים שהבוסית של זוגתי הביאה מתורכיה?
נכתב על ידי , 25/9/2003 20:04  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



דער קופירייטר איז א מענטש!


והנה ללא ספק המודעה שעשתה לי את היום (אתמול)
 


נכתב על ידי , 24/9/2003 22:37  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



תשובות לשאלון השבועי



סרט אחרון שראיתי
death to smoochy

מספר אחרון שחייגתי
חסוי

דבר אחרון שאכלתי
ניוקי שאני הכנתי

פעם אחרונה שבכיתי
לפני הרבה זמן

פעם אחרונה שחייכתי
10 דקות

פעם אחרונה שצחקתי
20 דקות

האדם האחרון שחיבקתי
זוגתי

האדם האחרון שנישקתי
כנ"ל

הדבר האחרון שאמרתי
מה?
נכתב על ידי , 24/9/2003 21:29  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

233,768
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , האופטימיים , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצבי טלית אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צבי טלית ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)