לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


יום טוב שיהיה לכם...! (:


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2016

אז רציתי...


רציתי לשנוא אותך, באמת שרציתי.

אבל לא, את חמודה.

את לא עושה לי פרצופים ואת בנאדם טוב כזה.

אבל ממש רציתי לשנוא אותך.

אוף.

אין לי סיבות. 

אני אפילו מבינה מה הוא מוצא בך.

את קצת דומה לי בקטע הזה, של הבנאדם טוב ולא מזיק כזה.

 

אוף.

 

אולי אני פשוט אמצא מישהו שקצת דומה לו בקטע הזה..

של המעניין והטוב, והחברותי וכל השיט הזה שאני אוהבת בו.

 

אולי.

 

ואם לא?

 

שנוצה.

נכתב על ידי שנוצה , 25/9/2016 00:48  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  שנוצה

בת: 35




8,614
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשנוצה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שנוצה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)