לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

חיי בגיל הטיפשעשרה :]


שלום אני אורפז :) מי שאוהב תבלוג שישאר ומי שלא שיצמיח כנפיים ויעוף.

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2009    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2009

ושוב פעם כותבת פה אחרי מאה שנה.. מי שרוצה - שיעזור .דחוף.


זה מכתב שכתבתי למישהו.. שאני בקשר איתו......וכניראה שזה עומד להגמר. תעזרו

 

 

יוסי...
היום שבת... ה23.5.. בדרך כלל ב23 לכל חודש אני מתרגשת בגלל אדיר.. היום  לא .
אני  ל איודעת למה אני יושבת וכותבת לך את זה.. מעניין אותי אם מתי שהוא אתה תראה את זה...
לא ניראה לי שתראה.. לא ניראה  לי שאני ירצה להראות לך את זה...
אתה אמור לבוא היום לרמלה.. הפעם לא בשביל לראות אותי.. לנשק ואתי.. להגיד לי כמה שאתה אוהב אותי ...
הפעם בשביל כניראה לגמור איתי.. אני לא יודעת איך אני יקבל את זה בכלל אני לא רוצה לקבל את זה
לא רוצה שזה ייגמר כי טוב לי איתך אתה בנאדם מדהים ואני כל כך רוצה להיות אתיך אני יושבת וכותבת וזה פשוט יוצא לי מהלב ישר למקלדת אני כותבת
בלי לחשוב מה אני אומרת בכלל... זה  יוצא לבד... אני אוהבת אותך יוסיי! אוהבת באמת .
אתה הבנאדם השני בחיים שלי שאני בוכה עליו, ופגעו בי אחרי אביב.. פעמיים.. ולא בכיתי על אף אחד מהם.. אתה נכנסת לי ללב..
למה אתה לוקח לי את הלב איתך ? אני לא רוצה להפגע שוב אין לי כח להפגע שוב
איפה נעלמת לי ? איפה ה" אני מאוהב בך " , " אני אוהב אותך , אניבאמת אוהב אותך, אני לא מאמין שאני אומר את זה אבל אני אוהב אותך..
אני מרגיש דברים שונים... אני אוהב אותך בגלל העיניים שלך בגלל השפתיים שלך בגלל הכל...אני אוהב אותך פי 10 ... אני אוהב אותך יותר "
איפה זה יוסי ? זה היה ניראה לי כמו אהבה ענקית התחלתי להאמין שאתה באמת מתאהב בי ....
באותו יום שאביב גילה שאתה אוהב אותי.. התקשרת אליי ושרת לי תגידי לו... אני לא הפסקתי לבכות ואמרתי לעצמי שלא משנה מה יקרה
לא משנה מי ייפגע אני לאמוותרת עליך פשוט לא . אני לא ישקר.. בהתחלה לא הייתי בנויה לזה.. לא רציתי את זה זה היה ניראה לי גדול עליי מדי כל הסיפור
הזה... אבל שדיברתי איתי בבצפר ואמרת לי שאני מתרחקת וללא עניתי לטלפון הבנתי שוואלה באמת אכפת לך... והתחלתי לרצות את כל זה .
ביום שהתנשקנו ... הרגשתי כל כך טוב!!! הרגשתי שאני אוהבת אותך באמת! שאנחנו נהיה ביחד ולא משנה מה יקרה שאתה באמת אוהב אותי...
בכל אחד מהמימים שאהיית אצלי... הייתי מתרגשת לראות את זה הייתי מספרת את זה לחברות שלי בהתלהבות אמרתי שאני אוהבת אותך ושאני כל כך רוצה להיות איתך
אבל קשה לי לפגוע באביב.. הייתי כזו מטומטמת שהתחשבתי בו אני יודעת!!! אבל היה לי קשה.. ביקשתי זמן כי באמת אני אוהבת אותך.. באמת שרציתי אותך
ונתת לי אותו.. עוד פעם הוכחת שאתה אוהב.. שאמרת לי שאתה באמת רוצה להלחם על זה ...א יפה זהנעלם איפה יוסי שלי נעלם ? מה קרה ??
למה זה השתנה יוסיי ?  למה אתה לא אוהב אותי  כמו אז... למה ? מה עשיתי לאנכון ? הקינאה הפחידה אותך ? זה היה ככה כי אני אוהבת אותך כי אני באמת
מ א ו ה ב ת בך!!! רק בגלל זה..פחדתי לאבד אותך!!! פחדתי שלא תרצה אותי בגלל אחרות פחדתי שתוותר עליי.... פחדתי מהמחשבה שזה ייגמר יוסי  אני פחדתי
בגלל הסיגריות ? זה כי דאגתי לך לא כי אני נגעלת זה כי אני לא רוצה שיהיה לך רע ואני יודעת כמה שזה עושה רע כי יש לי סבא וסבתא שמעשנים והבריאות שלהם חרא
לא רציתי שיהיה לך גם ככה... ניסניתי לשנות את זה אצלך חשבתי שאני יכולה לעזור לך  בזה... בגלל זה...באותו יום של הנשף שהתעצבנתי ובאת אחרי אתה לא מבין
איך הרגשתי בחיים לא עשו את זה בשבילי בחיים אביב אפילו לא הלך אחריי שהתעצבנתי בחיים לא התייחסו אליי ככה..אתה ל א יודע כמה התרגשתי ורציתי לקפוץ עליך בחיבוקים
ובנישקות והלהגיד לך סליחה ענקית ותודה עוד יותר ענקית..ולא עשיתי את זה בשביל שתפסיק לעשן כי זה לא בריא...כי רציתי לעזור לך לא בשביל משהו רע ....
כל הריבים שלנו על מושיקו ופרדי... עליהם אני ויתרתי אפילו.. מאז היום צופה של שבט אייל שהתעצבנת עליי.. אני אמרתי שלא אכפת לי ממושיקו ופרדי ומאז בקושי הייתי איתם..
בבצפר בכלל לא... אחרי הבצפר בערבים עוד יותר לא ... ביום של הטקס תעודות זהות רק חיפשתי אותך רציתי לראות אותך ולהגיד לך שאני אוהבת אותך ...לא אמרתי את זה פנים מול פנים
אבל ישר שהלכתי אמרתי לך את זה בהודעה... אמרתי שאני אוהבת אותך באמת... כי אני אוהבת אותך באמת..  אמרת לי שאתה גם  אבל זה כבר אני לא יודעת .
אל תגיד לי שזה נגמר בגלל הריבים כי זה לא! כי אם הייתי אוהב אותי באמת זה לא היה נגמר בכלל זה לא היה המחשבות שלך!! היית רוצה לדבר איתי ולפתור את זה !
למההההה השתנתתתת ? מה עשיתי לא טובבבבבב?!?! בבקשהההה תגיד לי  אני רוצה לדעתת!!!! אני רוצה להחזיר אותך יוסיי אני לא רוצה שתלך לייי אני לא רוצההה לא רוצה  לא רוצה
אפילו לחשוב על זהלא רוצה פשוט!!!
ישראל שלי...
אני אוהבת אותך.. אתה לא מבין כמה ... באמת שאתה לא מבין... אני יושבת כותבת לך את זה.. ובוכה.. לא מפסיקה לבכות מאותו לילה שחזרנו מהטיול ...
מאז , באוטובוס, לא הפסקתי לבכות לשניה . כולם אומרים לי שזה לא שווה את זה שכניראה אתה לא בשיבלי שאתה לא אוהב אותי אבל אני לא רוצה להאמין לא רוצה לשמוע אותם
רוצה לשמוע רק אותך אומר לי שאתה אוהב אותי שאתה לא מוותר עליי ... רוצה שתקדיש לי את השיר מלאך.. שהבטחת לי פעם... רוצה שתשיר לי שוב את תגידי לו ולהרגיש את האהבה
שלך נכנסת לי ללב...
אני לא יודעת איך הצלחת לעשות לי את זה איך גרמת לי להתאהב מחדש בפעם השנייה בחיים שלי.. כי באדיר לא הייתי  מאוהבת וגםם לא במי שהיה אחרי אדיר...בך אני כן ואני יודעת את זה
ומרגישה את זה .
ישראל שלי.. אל תלך לי , .. אל תעזוב אותי ..תאהב אותי כמו פעם -תזכר למה התאהבת בי פעם למה רצית את זה.. אני נשבעת שאני לא יחחשוב על אף אחד נאי ישנה את הקנאה
אני ישנה הכל ..רק תחזור אליי.. אל תעזוב אותי ... אל תקח לי את הלב עוד פעם .
ישראל..אני מאוהבת בך , מאוהבת בך יותר .

 

נכתב על ידי אורפזי =P , 23/5/2009 16:05  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של -אורן- ב-31/5/2009 03:26
 





Avatarכינוי:  אורפזי =P

מין: נקבה

ICQ: 349819574 

תמונה




4,707

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאורפזי =P אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אורפזי =P ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)