לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החיים שלי בלי צינזור


הבלוג הזה מוקדש לכל מי שמכיר אותי... שווה כניסה...


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2005

לליעדוששששששששששששששששש!!!!!!!! :]


לעדושששש אני מצטערת שאני מעדכנת בשמך אם רצית שהבלוג ייסגר (אנלא אתן לו!! חעחע ראו פוסט קודם)

וסורי שגם פרצתי לך..אבל זה למטרה טובה :]

רציתי להגיד לך

 

מזל טוב!!!!!!

 

היום אנחנו באים לחגוג לך מומולדת!!!! חחח אני בטוחה שיהייה כיף :]

דברי איתי, אני ושרון נגיע לפני לעזור כמו שדיברתי איתך :]

 

 

בה ביושש!!! לאב יו! ניפגש בערב :]

 

אופס...לא הזכרתי...אבל נראלי שכבר הבנת..חעחע

זאת דודו :]

 

נ.ב

את צריכה לשפץ "קצת" ת'רשימות!

נכתב על ידי , 3/6/2005 15:30  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

בת: 32

MSN: 




857
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לliadoosh אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על liadoosh ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)