לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

איפשהו מהאמצע


הבלוג התחיל באמצע. תסלחו לי.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


7/2005

זורם


טוב אז טריליון שנה שדברים לא עודכנו פה.

הבלוג מוזנח.

אבל צריך אותו קיים... אז בגלל זה הוא לא נסגר.

אז החבר ההוא שלא אהבתי מהפוסטים הקודמים: ניפרדנו כי זה היה כבר חסר טעם ועכשיו יש לי חבר אחר.

כן נו תצחקו על זה שאני לא מבזבזת זמן... אבל יש לי הרגשה טובה לגבי החבר החדש.

היינו ידידים טובים (נקרא לו יו). בקיצור אני ויו היינו ידידים ממש טובים ולפעמים דברים מתחממים בין ידידים והם מוצאים את עצמם ביחד. בקיצור זה מה שקרה לנו. ת'אמת נראה כאילו הקשר זורם לכיוון טוב- לשם שינוי משהו אמיתי.

נכתב על ידי , 9/7/2005 06:18  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

בת: 37




342
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 18 עד 21 , מסעות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל-catwoman- אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על -catwoman- ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)