לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

My Life My SHIT



Avatarכינוי:  Broken_System

בת: 34

ICQ: 279443298 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2009


 

מאיפה להתחיל, אני לא יודעת.

כי פעם אחרונה מאז שכתבתי פה, הייתי חודש וקצת בצבא.. הייתי באמצע טירונות (כמה מזמן זה נראה)... מאז עבר הרבה זמן וקרו כל מיני דברים.

ואם בכל זאת...אז אספר בגדול מה היה...

 

סיימנו טירונות בכיף, עד כמה שהיה אפשר... סיימנו את ההכשרה - שיעורי חילוץ ואב"ך (אב"ך דבר משעמם בטירוף!)

היה לנו ב19.11 מסע כומתה ויום למחרת טקס כומתה. יום אחרי הטקס היינו כבר ברגילה.

חזרנו מהרגילה, לצריפין, ליום קליטה לפלוגות. משקית ת"ש, שלישות, חופ"ל, שיחה עם המ"פ החדש...

עוד באותו הערב נסענו לבא"פ לכיש לאל"ל... כולה יומיים של אימון וכביכול היינו מוכנים לקו מבצעי.

ביום רביעי, ב3.12, עלינו לקו. יקיר, איו"ש. לא יודעת מה להגיד. כולה אוגוסט 08, 21 אנשים בקושי, כי בדרך כלל יש 6-7 חבר'ה בבית, תופסים גזרה שלמה.

בוא נאמר שהיינו דיי נטחנים שם... ש.ג. ומטבח (אחרת איזו מין צעירות זאת בלי זה...), עמדת תצפית, פילבוקס (בולם 24. 34 מטר, משו ענקי!), סיור, חפ"ק גשש...לא חסר דברים לעשות.

לפני בערך שבוע התחיל כל הבלאגן בעזה, עם המבצע הזה. הייתי עם עוד 2 בנות בתצפית. 6 ימים... העלנו כוננות, ושמרנו ב10 עיניים, כי הכפר הפלשתינאי-חמאסי מולינו התחילו לעשות בעיות. בקתב"ים, צמיגים בוערים, זקירות אבנים...לא היה חסר דברים באותו הערב. יום למחרת, בראשון, באו להחליף אותנו בקו. חבר'ה מבה"ד 1.

ולאן נסענו? לאשקלון.. להיות תמרורים. האמת אני לא מתווכחת יותר מדי, כי זה עיניין דיי חשוב להכווין אנשים לאן לרוץ בזמן אזעקה, כי הרוב פשוט בשוק. זה תכלס כל מה שעשינו שם כל השבוע.

ביום רביעי, ב31 בסוף כן יצאתי הביתה...! ב8 ומשו בערב, מאשלון..למזלי הגעתי הביתה עוד ב2008. שעה לפני שהיא נגמרה... וזה אחרי שהצקתי למפקד שלי עם אותה שאלה כל 3 שעות "מה איתי היום?!"

הייתי בבית, יצאתי עם חבר שלי, פגשתי חברה שלי שהחליטה להתעלל בעצמה (לא משנה...) ויום למחרת כבר כבר הייתי צריכה לחזור לאשקלון. אז חזרתי. הייתי שם ב4, לא עשיתי יותר מדי, אבל היה לי מצב רוח מעולה.. יותר טוב מיום קודם לכן, כשהייתי כולי פרצוף 9 באב על זה שאולי אני לא יוצאת הביתה ב31 לחגוג כמו שאני רגילה...

באותו היום שחזרתי, כמה דק' לפני חצות, באה אלי חברה למחלקה ואומרת לי שאני יוצאת הביתה מחר...!

אז עכשיו אני בבית...יום ראשון חוזרת, כנראה לאשקלון...

 

ועכשיו אני יוצאת קצת לבלות... אני אתחיל כבר עכשיו, ואסיים מאוחר בלילה... :)

 

 

נכתב על ידי Broken_System , 2/1/2009 17:00  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של regina ב-4/1/2009 20:37
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לBroken_System אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Broken_System ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)