לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Charmed



כינוי:  Charmed One

בת: 37

ICQ: 124005434 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


3/2008

תשובות לשאלון השבועי


מהי התכונה הכי בולטת שלך, לדעתך?
הביישנות/ נבוכות שלי

ומהו החיסרון הכי בולט שלך?
פיי, רק אחד? אז אני מניחה שזה חוסר הביטחון שלי

מהי התכונה שאנשים הכי אוהבים בך?
חוש ההומור שלי,
הכנות שלי.

איזה תכונה היית רוצה שיהיה לך?
מנהיגות.

על איזה חיסרון שלך היית מעדיפה לוותר?
חוסר ההחלטיות שלי. הפחדנות שלי.
קשיי ההסתגלות שלי לאחר ששוברים לי שגרה.

מהי תכונה חיובית לדעתך?
כנות, נאמנות, אמינות....

ומהי תכונה שלילית בשבילך?
שקרנות, ערמומיות...

איזה תכונה את הכי אוהבת באנשים?
איזה אנשים ? :P
סבלנות.

ואיזו את הכי שונאת?
צביעות.

מה לדעתך יש לך יותר, חסרונות או יתרונות?
יתרונות.

נכתב על ידי Charmed One , 19/3/2008 22:44  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



I'm Back !!!


היי,

 

אני חושבת שאני בטח הבן אדם היחיד שמחדש את הבלוג שלו אחרי שנתיים. אלוהים יודי למה אבל הרגשתי שאני צריכה את זה.

ביליתי את השעה וחצי האחרונות בקריאת הבלוגים שלי עד לפני שנתיים. ואני חייבת לציין שאני חתיכת משועממת פתטית. או

לפחות הייתי ... כי באמת שאני מאמינה שאנשים יכולים להשתנות, ובטחשבטח במשך שנתיים. ובטח שבטח שבטח לאחר שירות צבאי.

אז כן, השירות הצבאי מאחורי. אותו שירות ממנו כה פחדתי לפני שנתיים וחצי.

משוחררת כבר 3 וחצי חודשים. מובטלת. אה, כן, הבחור אותו הזכרתי בבלוג האחרון שלי ב04.06 עדיין איתי.

שנתיים וחודש אנחנו ביחד. ואני לא אפרט כעת שנתיים וחודש של מערכת יחסים. אבל כמובן שהיא הייתה מושלמת בהתחלה.

אבל מאז השחרור שלי בכלל ומאז לפני כחודש בפרט, אני מרגישה כאילו היא בנסיגה. וזה מפחיד אותי. מפחיד אותי פחד מוות.

לא כי חס וחלילה האבה דועכת. אלא שאנחנו רבים יותר בזמן האחרות, אנחנו פחות מסכימים על דברים.

כמובן, שבני זוג לא צריכים להסכים כל הזמן. כל אחד רשאי לחשוב מה שהוא רוצה, להרגיש מה שהוא רוצה.... אבל בכל זאת ...

הכל זורם יותר טוב כשעושים משהו תוך כדי ידיעה שבן הזוג מסכים איתך ותומך במעשה.

 

יש לי חפירה שלמה לחפור על נושא המובטלות שלי שמעיק עלי רבות. אבל לא בא לי להיכנס אליו כעת.

אז זה יבוא מתישהוא בהמשך ...

נכתב על ידי Charmed One , 19/3/2008 21:54  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , 18 עד 21 , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לCharmed One אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Charmed One ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)