לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Different Shit, Different Day



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


7/2003

אז ככה


אני אחסוך ממי שקורא את זה את כל הזבל הרגיל, ואשתדל להביא נקודות למחשבה על הזבל המיוחד.
 
אני אתחיל באיזה מסר קלישאתי שאני רוצה להעביר:
החיים יפים. באמת. יצא לי לקרוא איזה קטע מבלוג של מישהי, שכתבה שהיא רוצה להתאבד. לא חשוב הרקע לרצון (- נערה שנפרדה מהחבר לא מזמן, עם אבא מסטול ועוד כמה תירוצים עלובים).
אני לא חושב שדבר שקורה צריך לגרום למישהו/י לקום ולעשות משהו לעצמו. פשוט שום דבר. החיים יפים מידי. עכשיו אתם בטח אומרים - תראו אותו, בחור מ"בית טוב", בלי דאגות מקילומטר אומר לנו שהחיים יפים - צודקים במידה מסויימת, אבל בכל זאת עברתי כמה דברים בחיים והגעתי למסקנה שמי שמנסה להתאבד או אפילו רק חושב על זה, לא יודע להעריך את הדברים הפשוטים בחיים. את השמש בבוקר, את השמיים הכחולים/העננים הלבנים, את העובדה שכל דבר הכי גרוע שקרה, הוא כבר בעבר והעתיד - עוד לא נכתב, ואתם אלה שתכתבו אותו. להתאבד זאת הבחירה הקלה, הבריחה הסופית מכל הצרות. תמיד, תמיד יש דרך להתמודד עם הדברים - נוראים ככל שיהיו. הכל עניין של גישה והסתכלות על הדברים.
 
מצטער על הדביקות כבר בקטע הראשון, פשוט הייתי צריך להוציא את זה.
נכתב על ידי orgar , 25/7/2003 16:44  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  orgar

מין: זכר




165
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 18 עד 21
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לorgar אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על orgar ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)