לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

"מליפיסנט"


" פאראנויה זו מחלה קשה,פאראנויה שדים במגירה, יש לי פלדלת גם בשירותים,אני נועלת קופסה של גפרורים" אז אל תהיו פאראנוידים=]=] חייכו, אל תדאגו, הכל יהיה בסדר=]=]=]=] peace and love ועוד אהבה=]=]=]=]

כינוי:  Disney_Girl2

בת: 34

ICQ: 275812711 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2008

אם מישהו רצה לדעת את האמת


אז הטיול של השנה היה סבל בשבילי בדיוק כמו כל החצי שנה האחרונה...

זה לא היה טיול שלי ובשבילי זה היה טיול בשביל כל האנשים שמסביבי.... לא מצאתי את עצמי לא כאן ולא בשום מקום בחודשים האחרונים.. פשוט כי אני מגלה שהכל כלכל מזוייף  ואין לי מקום בשום מקום.

כולם דוחים כל דבר שאני מאמינה בו ועד שאני חושבת שמצאתי את עצמי בקבוצת שרגא בא אחד ומוחק לי תחלום.

יבגניה אם שאלת את עצמך איך אני לא מתעסקת כל הזמן באהבה אני כן.. כל יום כל דקה פשוט אין לי דרך כלכך קלה לדבר על זה כמו כולם.

אפילו את הדברים שיש לי להגיד ייצא שאני כותבת במקום המסריח הזה והיותר מזויף מהכל.

הכל כבר נראה לי כלכך חסר טעם.. פשוט לא מוצאת סיבה.. אני לא חושבת שחיות צריכות למות... לא מצאתי לזה תשובה עדיין- אני חושבת שחיות לא צריכות להאכל על ידי מישהו יותר חזק- לא שיעשו בהם ניסויים מפגרים בשום צורה. כשזה כתוב בספר ביולוגיה כלכך בפשטות זה עדיין כואב לי ... אני לא חושבת שאפאחד צריך למות כדי שאני אלמד.

אני לא חושבת ללבוש שום בן אדם וכך גם חיות אז מה אם זה נפוץ?!!!!!!!!! אז מה זה לא אומר שאני אעשה אתזה...

אנשים שלא רוצים לשמוע מזה אין לי מה להגיד.... תכאבו על עצמכם כי לי כבר נמאס לכאוב עליכם..

כבר אין לי שום טעם... לא בחיים לא בתנועה בעיקר לא בכיתה שלי שמכילה את מכלול האנשים הכי מזוייפים והכי פחות מקבלים . אם המילים שהיו יוצאות לכם מהפה היו קצת פחות שמן, מפגר, בן זונה, בתול, מילים שחותכות- פשוט חותכות כי לבן אדם אין דרך לגבור על מילים שמכריחות אותו להתייצב מול דמות שאתם חושבים שהוא.

אין כזה דבר שמן. אין כזה דבר בן אדם שאי אפשר לדבר איתו. אם רק היו רואים אתזה היו לי קצת פחות דמעות בעיניים עכשיו.

למה זה שאנשים שהם כן טובים ומאמינים באהבה טובה כזאת לא נמצאים קצת לידי... למה לידי יש רק תשנאה הזאת שאני לא מצליחה להתחבר אליה.

כלכך נמאס לי שיעל עברת לרמת השרון והבנאדם שהכי מסוגל להיות כזה שכן אכפת לו את לא נמצאת לידי. ואני מרחיקה אותך כי לא קל לי לקבל את זה. כל המורים כל הילדים שמתלבשים יפה כולם חושבים שהם יודעים הכל- כלכך לא אהובים עליי.

אין בי שנאה פשוט בלבול וחוסר הבנה.

 

נכתב על ידי Disney_Girl2 , 24/3/2008 18:10  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ♥ איב ♥ ב-13/4/2008 19:06
 





5,954
הבלוג משוייך לקטגוריות: פילוסופיית חיים , האופטימיים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לDisney_Girl2 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Disney_Girl2 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)