לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

יומן של דמות קומיקס


תל אביב, רכבות הרים, והרבה קומיקס

Avatarכינוי: 

בן: 34

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2014    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2014

בלוג בלוג בלוג.


אז כל כנס מגיעים אנשים לדוכן שלי שאומרים לי שהם קוראים את הבלוג שלי.

ואני אמנם מוחמא, אבל בפנים אני תמיד כזה "באמת? למה?", כי אני מעדכן אותו פעם במיליון שנה, ועכשיו שהעברתי את ביקורות הממתקים שלי לעמוד הפייסבוק החדש שלהן בכלל אני לא כותב כאן הרבה.

 

אז על מה אני אכתוב כאן?

 

אה, וואלה, אני יכול אשכרה לכתוב כאן על מה קורה איתי, וזה.

 

אז ככה.

 

 

היה אייקון, היה סבבה.המון תודה למי שהגיע.

 

קחו בחשבון שכשאני אומר שאני ממש מעריך את המחמאות שאתם נותנים לי, אני לא סתם אומר. העובדה שעדכנתי השבוע את גיקטופיה בזמן (בניגוד לבד"כ כשיש מרווח של בערך שבועיים-שלוש בין פרק לפרק) זה נטו בגלל שמישהו בא והחמיא לי על כמה שהוא אוהב את גיקטופיה.

 

באותה המידה, אחרי שילד חמוד בשם רועי אמר לי בשבוע הספר כמה הוא אוהב את ילדי הפארק ואת הכתיבה שם (ושקוראים לו כמו לדמות הראשית), הגעתי למסקנה שקצת חיפפתי עם המדור בזמן האחרון ושאני רוצה לשפר אותו בשביל רועי. מאז אני משתדל קצת יותר.

 

 

אבל כמובן שאם יש משהו שאני שומע הרבה בכל כנס זה "יצא כבר אוי וויי 2?"

 

אז... לא. לא יצא אוי וויי 2.

 

לצערי גם לא עומד לצאת בקרוב.

 

אבלללללל... לאחרונה הצלחתי סוף סוף לסיים עמוד ענקי שלקח לי חצי שנה בערך לצייר, ושסוג של עיכב את ההתקדמות שלי עם יצירת הספר (אלה מכם שהיו באייקון גם ראו אותו, אם עיינתם בספר הפוסטרים החדש והמגניב שלי). אז עכשיו הזרם השתחרר קצת וקצב העבודה שלי על אוי וויי 2 הכפיל את עצמו פחות או יותר.

 

גם עזר לכל זה העובדה שמצאתי וובקומיקס אוטוביוגרפי מגניב בשם Today Nohing Happened

 

 

אז בזמן האחרון הספקתי לצייר הרבה יותר מבדרך כלל.

 

אוי וויי 2 עדיין לא עומד לצאת בזמן הקרוב, אבל... זה לאט לאט מתקרב. (בניגוד ללפני שנה וחצי בערך כשבאופן מוזר זה התרחק.)

 

מקווה שאולי בשבוע הספר של שנה הבאה, אבל קחו בחשבון - אני לא באמת יודע כמה עמודים נשארו לי לצייר. אני רק יודע איזה סיפורים אני רוצה שיהיו בספר, ונכון לעכשיו יש לי 2 סיפורים ממש ממש ארוכים שאני עוד צריך לסיים לצייר, והם רק בהתחלה שלהם (סיפורי ניו יורק וסיפורי היפה והחנון), ועוד סיפור קצר יחסית אחד ("איך ביצת קינדר ענקית הובילה לזה שבורכתי על ידי האפיפיור").

 

הסיפור הקצר יהיה.... אנעארף... 4 עמודים? בערך? אני מנחש?

לנסת לנחש עכשיו מה יהיה האורך של הסיפורים הארוכים זה מגוחך. 

בקומיקס של היפה והחנון מצויירים לי בינתיים 28 עמודים, בקומיקס של ניו יורק מצויירים לי בינתיים 9, ושניהם עוד יחסית בהתחלה (היפה והנחון קרוב יותר לאמצע, אבל עדיין). הקומיקס של ניו יורק כולל בתוכו המון מיני-סיפורים.

אני מצייר בממוצע 3-4 עמודי אוי ווי בחודש (מכוון ל-5, בדרך כלל לא יוצא), ולא תמיד זה על אחד מהקומיקסים האלה.

תעשו לבד את החשבון. 

 

 

מה שאני כן יכול להגיד זה שאין מה להשוות בין אוי ווי 1 לאי וויי 2. 2 הולך להיות כל כך הרבה יותר טוב.

האמנות שלי השתפרה מאז (בכל זאת עברו כבר איזה 5 שנים...), הדברים שקרו לי מאז הרבה יותר הזויים, ובאופן כללי... שווה לחכות, לדעתי.

 

עד אז מיש אין לו סללנות תמיד מוזמן לעשות מנוי לעיתון זבנג, ששם אני מפרסם קטעים בואפן קבוע.

 

אבל יודעים מה? הנה אני אפנק אתכם בקומיקס:

 



נכתב על ידי , 25/10/2014 10:25  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



132,349
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , ציורים ואיורים , קומיקס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לתומיקס אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על תומיקס ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)