לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

יומן של דמות קומיקס


תל אביב, רכבות הרים, והרבה קומיקס

Avatarכינוי: 

בן: 34

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2015    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2015

פטראון!


אהלן אנשים!

כרגיל, "המון זמן לא עדכנתי", בלה בלה בלה.

 

לאלה מכם שלא שמעו, לאחרונה חברה אחרת קנתה את מעריב לנוער ועשתה שם המון שינויים. פיטרו המון עובדים והעיפו המון מדורים.

לצערי, "סיפורי סבתא" ו"פצפצים" הם בין המדורים האלה.

 

ניסיתי לעשות קמפיןן של שליחת אימיילים למעריב לנוער עם בקשות להחזיר את המדור, ואפילו שהרבה מכם באמת שלחו (המון המון תודה. חולה עליכם), מעריב החליטו שזה לא כזה משנה להם.

 

מה, אז זהו לסיפורי סבתא ופצפצים?

 

...לאו דווקא. זה תלוי בכם.

 

יש אתר בשם פטראון, שהוא אתר מימון המונים כמו קיקסטארטר, רק חודשי.

אתם מחליטים כמה כסף לתרום כל חודש, שזו בעצם תהיה המשכורת שלי על ציור המדורים, ובתמורה אתם מקבלים צ'ופרים משני סוגים:

 

סוג 1. על כל "מדרגה" של סכום מסויים שאני עובר, אני מצייר יותר קומיקסים. זאת אומרת - אם אני מגייס 75 דולר, אני אצייר שני קומיקסים של "פצפצים" בחודש. אם אני מגייס 150 דולר - אני מחזיר את "פצפצים" להתפרסם כל שבוע, כמו פעם. 200 דולר ואני מחזיר את "סיפורי סבתא", וכו' וכו'. במספרים היותר גבוהים אפשר שהמדורים יהיו אפילו מדורים יומיים!

 

סוג 2. אתם גם מקבלים תמורה בהתאם לכמה שתרמתם. אנשים שיתרמו למשל 5 דולר יקבלו כל מיני עדכונים והצות לפרוייקטים שלי, קומיקסים שלא מתפרסמים באף מקום, וכו'. אנשים שתורמים יותר יקבלו פוסטרים, ציורים לבחירתם, את האוגדן החדש של פצפצים כשהוא יצא בשבוע הספר, או אפילו יופיעו בתור דמות קומיקס במדורים שלי! 

נכון לעכשיו הקיקסטארטר עומד על $72 וקצת. זאת אומרת - עוד $3 ו"פצפצים" חוזר לקומיקס חדש כל שבועיים!

 

אה, כן, ולכל מי שתורם דולר או יותר, תהיה אופציה לבקש ממני לעשות כל מיני קשקושים קטנים לבקשתו בסופו של כל לייבסטרים שאני אעשה.

 

אז ליחצו על התמונה כדי להגיע לפטראון שלי:


 

נכתב על ידי , 17/2/2015 15:52  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של האקסית הסודית ב-17/2/2015 16:19



132,348
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , ציורים ואיורים , קומיקס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לתומיקס אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על תומיקס ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)