לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

נדב שהיה בארה"ב


הייתי שנתיים בארה"ב וחזרתי. עכשיו אני שוב בישראל.

Avatarכינוי: 

בן: 34

ICQ: 159119696 



תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2016

לאחר אחת עשרה שנים


בוקר טוב לכולם!

זה אולי נשמע מוזר, אבל הבלוג הזה חוגג היום אחת עשרה שנים באינטרנט. על ידי גלילה פשוטה אפשר לעבור לתקופות אחרות, עם עברית טובה פחות, בהן הייתי מרוחק יותר מעשרת אלפים קילומטרים מישראל והיום, ללא גלילה, אפשר לקרוא את הפוסט הזה שמפורסם בזמן שאני כמה אלפי קילומטרים מישראל. כן, למרות המרחק והעובדה שאני לא בישראל לא שכחתי שאחד הפרוייקטים הארוכים בחיי חוגג יום הולדת.

כמו בשנים הקודמות, גם הפעם תזכו לקצת סטטיסטיקה:

התואר של הפוסט הארוך ביותר כבר לא שייך לתעמולת הבחירות של 2013, אלא דווקא לזה של תעמולת הבחירות של 2015 (כן, היו פחות רשימות והצלחתי לכתוב יותר). אם המצב ימשך, בפברואר הבא הפוסט יכלול יותר מאלפיים מילים (כן, ספרתי את מספר המילים בפוסטים האחרונים. דיוק זה חשוב).

את תואר הפוסט הקצר עדיין מחזיק הפוסט הראשון שכנראה יחזיק בתואר הזה לנצח. אחרי הפוסט הזה נכתבו עוד 859 פוסטים, כלומר כולל פוסט זה יש בסך הכל 860 פוסטים בבלוג (ולחובבי המתמטיקה, נכתבו 39 פוסטים בשנה האחרונה). מספר התגובות הרב ביותר עדיין נמצא תחת פוסט פתיחת שנת הלימודים של 2011, וכנראה גם הוא יחזיק בו לנצח.

יום טוב.

שלכם,

nadavs

נכתב על ידי , 21/2/2016 09:30   בקטגוריות על הבלוג לבדו  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



39,676
הבלוג משוייך לקטגוריות: 18 עד 21 , החיים מעבר לים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לnadavs אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על nadavs ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)