לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

^Broken Wings^


עוד בלוג...של עוד ילדה...על עוד חיים... שומדבר לא בטוח...הכל פתוח...הכל יכול לקרות...

כינוי: 

בת: 33

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2005

תשובות לשאלון השבועי


היכן בארץ את הכי אוהבת לטייל?
לא בארץ...
אבל אם כבר מטיילים בארץ אז בחרמון כשיש שלגגגג!
או ביערות..

כשאת הולכת לטייל, האם את מעדיפה טיולים בחיק הטבע, טיולים לאזורים עירוניים, או טיולים בהם נשארים כל היום במלון?
אני אוהבת גם וגם:)
לטייל בטבע באזורים יפים אם אין בהם זיהום אוויר או זבל..
הכי הכי כייף לטייל באירלנד!! ארץ קסומה ומדהימה וכ"כ יפה!!

מה עדיף, לטייל ברגל, להרגיש את האדמה בכפות הרגליים, או לטייל בג’יפ עם מזגן ורדיו?
אין לי העדפה...
לא ניסיתי לטייל עם ג'יפ אבל אני חושבת ששניהם כיפיים:)

אולי ברגל בקצת יותר כייף...

איפה היית רוצה לגור - לכל החיים? איפה תרצי להקים משפחה וילדים (או לגדל את הילדים, אם כבר יש)?
באירלנד באיזו עיירה שקטה ונחמדה:)
אולי בקילארני...-עיירה פשוט מדהימה!!


איזה סגנון של טיול יותר מתאים לך? טיול רטוב בנחלים וים, טיול חולי במדבר או סתם טיול יבש ושגרתי?
טיול "יבש ושגרתי" כמו שאתם אומרים..
אבל במקום יפה..
אבל במפלים הכי הכי מתאים לי אאז זה דיי "רטוב"..

איפה עדיף ללמוד? בארץ או בחו"ל?
בחו"ל אני חושבת..
זאת דעתי..
באירלנד |מאוהב|...

נכתב על ידי , 25/4/2005 18:48  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



1,090
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מגיל 14 עד 18 , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לThe Girl With The Broken Smile אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על The Girl With The Broken Smile ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)