לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

^Broken Wings^


עוד בלוג...של עוד ילדה...על עוד חיים... שומדבר לא בטוח...הכל פתוח...הכל יכול לקרות...

כינוי: 

בת: 33

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2005

למה כל פעם צריך כותרת?!


לא נפגשתי בסוף עם ליז היום:/

חבל...דווקא חיכיתי לזה אחריי היום החראי שהיה לי..

חשבתי אולי אני הולכת להנות קצת ויהיה לי טיפה זמן לשכוח מהדברים הרעים...

אמא שלי סוףסוף הסכימה לי לנסוע למפגש פורום ג"ש ביום ראשון..

למרות שאני כבר לא בפורום...אני רוצה לפגוש את כולם..

איריססססססססססס אהופתי!!!

 

עכשיו נעבור לנושא אחר...

יש ילדה חמודה במיוחד שיש לה מחר *עכשיו כבר זה היום כי עברנו את 00:00 בלילה..* יומולדת!!

ומי היא??

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

טלי!!!!!!

כן, כן טולללללללללללללל!!

אז אני רוצה להקדיש לה את הרשומה הזאת ולהגיד מזלטוף ענקי ענקי!!

אז טלי-

תמשיכי להיות שקסית וחמוטה!!

מקווה שתקבלי את כל מה שאת רק רוצה ושכל החלומות שלך יתגשמו!!

ואני מתגעגעת אלייך המונים!!

וחבל שרק ידעתי שיש לך מומולדת לפניי יומיים-שלושה, אחרת הייתי מכינה לך איזו מתנה עד ליום ראשון אבל עכשיו אני לא חושבת שאני ממש אספיק:-/

 

אז מזלטוף...שוב!

ועד 128!

ואוהפתותך המון המון!!

נישוקים וחיבוקים!!

רונה.

 

^The Girl With The Broken Smile^

נכתב על ידי , 26/4/2005 02:26  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



1,090
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מגיל 14 עד 18 , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לThe Girl With The Broken Smile אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על The Girl With The Broken Smile ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)