מעין: היי, רק מצאתי את הבלוג וזה הדבר הכי חכם שקראתי, אתה פה?
יאיר ישראל חרעוץ: גולדי יקירנו היה גוץ. כמדפסת מקולקלת נכנע גולדי לגל החלב של הפסיכופטים המרושעים שכל כך סלד ואהב לשנוא. חבל שלא יכל להם בחייו ועתה העולם ישקע לתוך אורה חוגגת גדולה ומרושעת של פסיכופטיה. גולדי מת. תנפו"ב.
יאיר ישראל חרעוץ: גולדי מת, אמנו, אמנו, גולדי מת... חמם עוד עוף, חמם עוד אורז... חמם עוד גולדי מת... חמם עוד גולדי מת!!! יהי זכרו ברוך! יהי זכרו נחש!
יאיר ישראל חרעוץ: התכנסנו כאן להספיד את יקירנו גולדי שנעלם מבלוגו בתאריך פלוני בשעה פלייטריפית. יהי זכרך דוקאקיס, יהי זכרך נחש!
יאיר ישראל חרעוץ: יהי זכרו ברוך של האדם הישראלי ביותר במדינה הזו. מלח הארץ. יהי זכרך דוקאקיס, גולדי! נתראה בשמחות! תנפו"ב!
יאיר ישראל חרעוץ: יופי! תמשיך עם החדשות הטובות!
יאיר ישראל חרעוץ: הו דבר פשוט! לאן נעלמת? אני בא בשנים וצריך משהו להשען עליו!
יאיר ישראל חרעוץ: נו טוב... אומרים שכשאין חדשות אז זה חדשות טובות... לפחות אולי תעדכן על משהו שמח שקרה לך...?
יאיר ישראל חרעוץ: תעדכן!! גולדי! פאקינג תעדכן כבר את הבלוג!!! לא שומעים ממך את דברי חוכמתך הנערצים?! מה קרה?! לאן הלכת?! למה?!
יאיר ישראל חרעוץ: אתה יודע שיש לך עדת מעריצים שחולה עליך ברשת? ראיתי כמה תגובות של מעריצים באייל הקורא שגם אתה הגבת בו!
יאיר ישראל חרעוץ: מה קרה לך? באמת נכנעת?! תעדכן את הבלוג! יש לך דברים לא שגרתיים לומר ששווה לאחרים לשמוע!
יאיר ישראל חרעוץ: ברוך (שפכטל) שפטרנו מעונשו של נבל זה, גולדי.
יאיר ישראל חרעוץ: שפכטל אתה יהוה, חתולינו מלך העולם שהכל נהיה בדברו!
יאיר ישראל חרעוץ: אמן
יאיר ישראל חרעוץ: ברכי נפשי את שפכטל החתול וכל קרבי את שם קדשו, ברכי נפשי את שפכטל החתול ואל תשכחי כל גמוליו, הסולח לכל עוונייכי, המרפא את כל תחלואייכי, המשביע בטוב עדייך, מחדש כנשר נעורייכי
יאיר ישראל חרעוץ: ברכי נפשי את שפכטל החתול. שפכטל החתול, גדלת מאד, הוד והדר לבשת, עוטה אור כשלמה, נוטה שמיים כיריעה, המקרה בימים יריעותיו.
יאיר ישראל חרעוץ: שפכטלדי. שמעת פעם על חוק פו שאתה בכזה עצבים עלי?! מה אתה לוקח אותי כל כך ברצינות עד כדי כך שאתה לא מדבר איתי?! אתה בכלל מבין את כוונת הכותב דרך טקסט בלבד?!
יאיר ישראל חרעוץ: אני לא מוכן שתתעלם ממני! יש לי גם הרבה דברים שאני יכול לתרום לזכותך! אני דורש שתענה!!!
יאיר ישראל חרעוץ: ישראבלוג עומדים להסגר. מה תעשה עם הבלוג הנפלא שלך?
יאיר ישראל חרעוץ: אני אולי לא ארצח את אלו שהכו אותי אז בבית הסוהר לאחר ששאלו אותי אם אני שונא יותר רוסים או ערבים, אבל אם אני אראה את הילדים של האסיר שדפק לי בעיטה אני מבטיח לך שאני אאנוס אותם חזק בתחת!
הדף הבא