לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

בלוג ההנצחה


בלוג זה מנציח את השואה, קורבנותיה וניצוליה. פה אביא סיפורים של ניצולים, קורבנות וקישורים לאתרים בנושא. שאלות יתקבלו בברכה וכמובן שאנסה לענות עליהן בדיוק המרבי.

כינוי: 

בת: 36





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


3/2005


שלום לכולם,

 

הבלוג עוד בשלבי בנייה ובכל זאת החלטתי שלפני שאסיים את בנייתו, אני רוצה לפרסם קישור למאמר מאוד מעניין על ילד שהעסיק אותי רבות, בעיקר בגלל שאבא שלי מכיר את הנכד של אחיו. לילד קוראים צבי נוסבאום ואני בטוחה שגם אתם מכירים אותו. כדי שתבינו על מי אני מדברת, הנה תמונה שלו:

שמו של הילד הזה הוא צבי נוסבאום ואם אי פעם שאלתם את עצמכם מה קרה לו בשואה, אולי כדאי שתקראו את המאמר הזה. אני אשמח לשמוע מה אתם חושבים על המאמר ואולי גם לקבל ממי שיודע מידע נוסף על צבי נוסבאום.

מעיין

נכתב על ידי , 1/3/2005 01:25   בקטגוריות ניצולי שואה  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



824
הבלוג משוייך לקטגוריות: תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למנציחת השואה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מנציחת השואה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)