לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

בלוג ההנצחה


בלוג זה מנציח את השואה, קורבנותיה וניצוליה. פה אביא סיפורים של ניצולים, קורבנות וקישורים לאתרים בנושא. שאלות יתקבלו בברכה וכמובן שאנסה לענות עליהן בדיוק המרבי.

כינוי: 

בת: 36





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


3/2005

עדכונים


לתשומת לבכם,

 

התחלתי לערוך קצת את הבלוג ולתת לו צורה קצת יותר נורמלית. ברצוני להסביר מה יש בו כרגע ומה יתווסף בקרוב. אז כמו שאתם יכולים לראות, בצד שמאל של הבלוג יש רשימות. הראשונה נקראת "the victimes" ושם אתם יכולים לקרוא ביוגרפיות ולראות תמונות של ילדים שנספו בשואה, כל שעליכם לעשות, זה לבחור שם מהרשימה וללחוץ עליו. מתחתיה יש רשימה זהה, בה יש שמות של אנשים שהיו ילדים בשואה ושרדו אותה (ולמי שרוצה לקרוא סיפורים שמחים יותר, אני מצטערת לבשר לכם שהסיפורים של הניצולים יותר עצובים משל הניספים משום מה). הרשימה מתחתיה מונה את ששת מחנות ההשמדה בפולין. אם אתם רוצים לקבל מידע על אחד מהם, לחצו על השם של אחד מהם ותגיעו לאתר מפורט, עם המון מידע ותמונות. לצערי הרב, המחנה האחרון ברשימה, חלמנו, מקושר לאתר שבו אין כמעט מידע על המקום. אם מישהו מכיר אתר יותר מפורט על מחנה ההשמדה חלמנו (שהיה מחנה ההשמדה הראשון), אנא שלחו לי אימייל. ברשימה האחרונה, תוכלו לראות קישורים לכל הפוסטים הקודמים ואתם מוזמנים לקרוא אותם.

 

לפני שאסיים, אני רוצה להתנצל על כך שהבלוג עדיין לא ממש גמור ושאין בו מידע חדש או מעניין כרגע. אני נמצאת באמצע תקופה לחוצה בבית הספר ומאחר שרוב המאמרים שאני רוצה לשים פה בבלוג הם באנגלית, אין לי הרבה זמן לתרגם אותם. אני מבטיחה שברגע שיהיו לי עשר דקות, אני אתרגם שניים או שלושה מאמרים ואשים אותם פה בבלוג.

 

זהו כרגע, מקווה לבוא עם עוד מידע בקרוב,

מעיין     

נכתב על ידי , 3/3/2005 04:26   בקטגוריות עדכונים  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



824
הבלוג משוייך לקטגוריות: תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למנציחת השואה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מנציחת השואה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)