לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

בלוג ההנצחה


בלוג זה מנציח את השואה, קורבנותיה וניצוליה. פה אביא סיפורים של ניצולים, קורבנות וקישורים לאתרים בנושא. שאלות יתקבלו בברכה וכמובן שאנסה לענות עליהן בדיוק המרבי.

כינוי: 

בת: 36





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


3/2005

בלוג ההנצחה


שלום לכולם,


 


שמי מעיין ואני בת 17 וחצי וגרה בקנדה. אולי אתם כבר מכירים אותי מהבלוג "שישים וחמישה ורדים" או מ"בלוג ההמלצות". את הבלוג הזה החלטתי לפתוח לאחר שהשנה בשני במאי אני אסע לפולין ביחד עם עוד צעירים רבים בגילי מרחבי קנדה והעולם כדי להשתתף במצעד החיים במחנה ההשמדה אושוויץ. תמיד התעניינתי בשואה והשנה התעניינותי התחזקה עד כדי כך שהיא הגיעה אל הבלוג השני שלי ולכן החלטתי שאולי כדאי להקדיש לנושא השואה בלוג משלו. בבלוג הזה אני אכתוב על חוויותי כמתבגרת שנוסעת לפולין, שעוברת קורס הכנה מאוד קשוח ומכאיב, על הילדה שאת שמה אשא על צווארי בזמן המצעד, על משפחתי בשואה, ועוד סיפורים שונים שיעסקו בעיקר בילדים שחוו את השואה. בבלוג יהיו גם קישורים לאתרים בנושא ומידע כללי על השואה.


 


אני מקווה שהרבה אנשים יכנסו לבלוג, כי מלאכת ההנצחה חשובה לי ולכן אסיים במשפט אחד שיסכם את התעניינותי בנושא השואה וגם מניע אותי לפעול להנצחתה. 


 


"לזכור ולא לשכוח"   

נכתב על ידי , 1/3/2005 00:34   בקטגוריות קצת על עצמי  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם   
דפים:  

824
הבלוג משוייך לקטגוריות: תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למנציחת השואה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מנציחת השואה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)