לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מישהי כותבת פה!



כינוי:  אני בסה"כ חתולע

בת: 33

ICQ: 190736720 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2007

תשובות לשאלון השבועי


האם יש לך יותר מורים ממין זכר או מורים ממין נקבה?
נקבה

מיהו המורה שאת הכי לא סובלת?
המורה לספורט - סופי

מיהו המורה המועדף עלייך?
המורות להיסטוריה ולתנ"ך שחוץ מזה שהן מורות טובות, הן גם אחלה אנשים

היה לך ויכוח רציני עם מורה?
יש מצב

איזה מורה את הכי לא סובלת?
כבר שאלתם! המורה לספורט

היה לך פעם מורה צעיר או זקן במיוחד?
ממ... לא נראה לי. אולי בוחן בבגרות שהיה ממש צעיר וממש אחלה.

האם יש לך מורים שגרים בישוב שלך?
לא מלמדים אותי, אבל כן.

האם התאהבת או נדלקת פעם על מורה?
לא

האם יש לך איזה סיפור קורע על אחד המורים שלך? ספרי...
בעיקר שיחות עם חברות על מורים ואז פתאום אני מגלה שהם מאחורי... =] חחח

נכתב על ידי אני בסה"כ חתולע , 8/7/2007 17:30  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



4,244
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , נוער נוער נוער , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאני בסה"כ חתולע אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אני בסה"כ חתולע ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)