לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


סיפור הוא מכתב שהסופר כותב לעצמו, כדי לספר לעצמו דברים שלא היה מצליח לגלות בדרך אחרת.

Avatarכינוי:  The Shadow Of The Wind.

בת: 32





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


7/2019

לתפוס את הביצים.


קורים כל כך הרבה דברים טובים, שאני מפחדת לדבר עליהם. להעלות אותם על איזה שהו כתב. כאילו ברגע שהם יצאו לאור הם יברחו. כמו שכל תכנית שאי פעם היתה לי ברחה לאלף עזאזל והשאירה אותי להתמודד עם העצמי המתפורר שלי.

אז אני לא מעלה שום דבר בכתב. אני מפחדת אפילו להגיד את זה בקול רם.

אין לי כח לאסוף שוב מהתחלה את החתיכות של עצמי.

 

-

 

אז תפסתי את הביצים והנחתי אותן על השולחן.

 

נהגתי בפעם הראשונה בחיי בלי מורה הנהיגה שלי. הייתי עם רכב מלא באנשים שאני אוהבת, שחשובים לי ושהדריכו אותי כל הדרך ותמכו בי כשהייתי על 120 וכמעט התפוצץ לי הלב משמחה ופחד. 

אני לומדת להיות נחמדה עם גבולות בעבודה. הם לומדים לאט לאט לא להתעסק איתי יותר מדי, ולא לעצבן אותי בשום צורה ו\או דרך.

הדירה החדשה נהדרת. התחלתי לתלות חלק מהתמונות שלי. החדר שלי מהמם והמקלחת מרווחת ויש מלא בירה במקרר, מה עוד צריך?!

חזרתי לחייך ולצחוק. לשמוע מוסיקה ולקרוא. 

אני מעשנת פחות.

אני מבינה שרכב יהיה רק עוד שלושה חודשים, זה קצת מתסכל כי אני רוצה שהוא יבוא יותר מוקדם. אבל הי, בהתחשב בעובדה שכל החלומות והתכניות שהיו לי בחמשת השנים האחרונות ירדו לטמיון כ"כ עמוק אני לא נוברת בנושא, אלא פשוט נותנת לו לחיות.

אני לאט לאט אוספת את החתיכות הפזורות של העצמי שהתרסק לפני כמה חודשים.

אני חוזרת לעצמי לאט לאט.

בלי יותר מדי ציפיות. בלי יותר מדי תכניות. אני פוסעת עקב-אחרי-אגודל ומקווה לטוב.

*אנחת רווחה*.

נכתב על ידי The Shadow Of The Wind. , 21/7/2019 19:06  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , יצירתיות , שונות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לThe Shadow Of The Wind. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על The Shadow Of The Wind. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)