לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


בבלוג זה אני יספר לכם אל תקופות מסוימות בחיי... בבקשה כנסו ותציאו עזרה או הצעה.. תודה..

כינוי:  ~*~BaRoS~*~

בת: 33







מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2005

נווו למה המונה זמןן לא מופיעע?......


אני שמה את הסקריפט והוא לא מופיע....... מה עושים?.............
נכתב על ידי ~*~BaRoS~*~ , 9/6/2005 08:44  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



חבר'ה יאאללהההה עוד 5 כניסות ויש לי 250 חיחיי =]]]


רק 5 כניסותתתתת תודהה רבה רבה רבה רבה רבה למי שנכנסס ויגיבב..............

יאללה זזתי...................... בה בייייייייייי ותגיבוו פליזזזזז.....!!!

בקרוב אני יכין  לכם דברים מגניבים......... אם אתם לוקחים תלנקקו!!!

צ'אאוווווווו............

נכתב על ידי ~*~BaRoS~*~ , 8/6/2005 21:33  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



נשבררר לי כברר מעבודתת שורשים הזאתתתתת!!!!!!


וואייייי אלוהיםםם............ כמה, כמה זמן אפשר לעבוד אליהההה..... אוףףףף אני שונאת ת'עבודה הזאת. יצא מכוערת תחת........ בעעעע............. אוףף ועוד מחר אני צריכה להגישש אותה.... ואפילווו לא הדפסתי חלק מהעבודה........ שלא נדבר אל זה שבכלל לא הסבירו לנו מה לעשות.........

אוףףף מתי אני יסיים אותה כברר מתיי............. וכןן גם אנייי עושה אותהה ולא רק אחותיי......אוףף למי יש זמן לזה.......... מספיקק יש לי על הראשש......

נכתב על ידי ~*~BaRoS~*~ , 8/6/2005 16:14  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם    לדף הבא
דפים:  

468
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל~*~BaRoS~*~ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ~*~BaRoS~*~ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)