לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

yana's blog...=]


יושב לבד בחדר מכבה את האורות בראש עולות לי מחשבות אסורות נלחם עם כל הכוח בזיכרון שלא מחוק רוצה כל כך לשכוח כמה שאני דפוק.....

כינוי:  O-oYanaO-o

בת: 32

ICQ: 316157690 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2008

זה לא אותו דבר


טוב לנו כל כך לישון עכשיו
ביחד...

הכל התחיל בחיוך
אני מרגישה שאני מחליקה, הכל טוב,
שכל האנשים שרים אותו ביחד כשנעלם הפחד וטוב לנו כל כך לישון עכשיו
ביחד.

אחרי החלקה
ישנה עצירה.

"...זה כמו מים שנוזלים מהתיקרה
אבל זה לא אותו הדבר..."

ואז הכל רגיל
ממשיכים ללכת
זה לא אותו דבר כמו לשחרר דמעה.

זה כל כך קשה,
להיזכר בדברים
דברים שחרוטים בבשר של הלב.
שריר החיוך כואב עד מוות.
המוח מאיים להפסיק את ההצגה
הלב מסרב להפתח . הבמה לא עובדת.

מסרב

הכל נהיה שטויות
והכל נהיה בצחוק.
שום דבר לא אמיתי
גם האהבה
ריקה...
חסרת טעם
היא לא שם
ואין לה טעם.

אני מרגישה מנוצלת רגשית
אני מבינה מה זה כשהלב נשבר,
אני מודה בזה רק עכשיו
כ''כ הרבה זמן<4 חודשים> הייתי בטוחה שהלב שלי לא נסדק,
והוא לא רק נסדק, הוא נחצה לאינסוף חלקים.

הוא לא היה זהיר במיוחד.

כמו שגוף בגוף נוגע
זה לא אותו דבר

למצוא תחליפים
שיקום?
לא זה לא עובד.



נכתב על ידי O-oYanaO-o , 3/9/2008 18:11  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



3,517
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , מתוסבכים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לO-oYanaO-o אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על O-oYanaO-o ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)