לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


לא רציתי ליפול עלייך ככה.

כינוי:  CatBoy

בן: 39





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2008

התנתקות


איזה כאבים.

קודם כל, נתחיל בזה שהחום כל כך נוראי ש'לצבוע בכחול ולזרוק לים' נשמע ממש סבבה עכשיו. הבית שלי בנוי בצורה עקומה קצת. הוא בנוי מאיזשהו סוג של בלוקי בטון [לא 'איטונג', לא קונה?] שמחממים בקור ומקררים בחום. באופן אפקטיבי, זה יוצר קירור של עשירית המעלה בשעות היום הגרועות, אבל בשעות הערב כל החום שנאגר בהם נפלט. לתוך הבית. ככה שאתה מרגיש את כל עשיריות המעלה שאי פעם היו בעולם.

חוצמזה, אני חולה. בעקרון, כל מעבר עונה הגוף שלי מקפיד לחלות בסוג של צינון קל שאני לא מתייחס אליו עד שהוא הופך לסוג של שפעת ומכריע אותי לחלק לא קטן מהשבוע. בדרך כלל הוא מתחיל ביום שבת, ככה שאני מבלה את רוב היום ברצון למות [או לרצוח, תלוי באיזו שעה אני מגיע. ובאיזו שעה אני יוצא.] אצל קצין העיר.דווקא עכשיו הכל היה בסדר בתחילת העונה. אני זוכר שהייתי ממש מופתע. כמובן, בסוף קיבלתי את הצינון הקל שלי. הוא התחיל ביום שבת, אבל לא היה חום ולא היה כלום והרגשתי רמממפפפ [זה כמו להרגיש לא משהו, אבל אתה גם עייף מדי להגיד את זה.] בסופו של דבר חתמתי על יום חופש (!) ונשארתי בבית היום. ואתם יודעים מה? לחתום על יום חופש כשאתה בחובה וחולה - ככה שיכלת לבזבז את יום החופש הזה על משהו אחר ומשמח יותר, זה כמו שמחת בית השואבה, רק הפוך לגמרי.

וזה עוד משהו שמעצבן אותי - האם אני לא חולה ומסכן אלא אם אני מגיע ללא יד? האם עלי לתת למחלות להתפתח עד שיש לי דלקת ריאות קלה כדי לקבל ימי ג'? עזבו את זה, אני מרגיש לא טוב, האם לא רעיון טוב לקבל את המילה שלי? אני יודע, אני יודע, רוב העולם היה מנצל את זה ואומר בקול מסכן וחלוש, "אוי, אני כה מסכן וחלוש. תראו, אני אפילו משתעל." *שיעול-שיעול*, אבל עדיין. תראו איך נדפקתי וזה.

ולפינתנו האהובה, דברים שלא עובדים:

1. האינטרנט שלי עושה קולות של שביתה איטלקית ונוטה לפתח אישיות. 'הא,' הוא אומר לעצמו, 'הוא הקליק על האייקון של פיירפוקס! מיד אתנתק ואתחבר שלוש פעמים לפחות, שלא ישכח מי הבוס.' על כן, הוא אכן בא לעבודה והאייקון הקטן מעמיד פנים שהוא מחובר, אבל בעצם מה שהוא עושה זה בעיקר להתנתק ולהתחבר. שזה גם משהו, אני חייב להודות.

2. אני סרבן פיירפוקס במשך שנים ארוכות. [אה. בואו לא נגזים. כמה זמן הוא בכלל קיים? אניווי] אבל אז, ביום בהיר אחד הקלקתי על 'כן, אני רוצה את העדכונים המטופשים שמייקרוסופט מפיצה כי המוצר שלה היה פגום מלכתחילה' ופתאום אינטרנט אקספלורר לא עובד. ואז גיליתי את פיירפוקס, ואתם יודעים מה, הוא לא כזה נורא. רק מעצבן אותי שלא לכל האתרים יש תאימות אליו. במיוחד אתרים קיקיוניים וישראליים שהמעצב שלהם הוא 'סמי ביטון את בניו, אינק.' לא שאני רומז שהמעצב 'סמי ביטון את בניו, אינק.' לא טוב, רק שהוא לא בדיוק בודק תאימות. [ובכלמקרה, אם יש מישהו בשם סמי ביטון, שאולי הוא גם מעצב אתרים, אז... סורי, צירוף מקרים.]

3. מערכת העיכול שלי עושה הרבה דברים, כמו של כולם, אני בטוח. אבל שלי עושה דברים שונים. נגיד, להשתרע. מערכת העיכול שלי משתרעת מצוין. או, נגיד, איך אומרים בעברית 'רק-יושבת-שם-ולא-עושה-שום-דבר?' [אני מנחש, כן, אבל 'בר רפאלי' יכול להיות גם פועל?] אבל מערכת העיכול שלי לא בדיוק קלטה את הרעיון של... עיכול. ולכן, הרופא שלי [שהוא רופא צבאי, לכן כל דבר שהוא אומר מתקבל אצלי בחשש] אמר לי, הנה, קח את התרופה האנטי-דכאונית הזאת, היא, אמממ... תסדר לך את הבעיות בבטן. עכשיו, יכול להיות שאני לא מבין את הגוף האנושי המופלא, באמת, אבל תרופה אנטי-דכאונית כדי לסדר את תסמונתהמעיהרגיז? זה נשמע ממש לא סביר. אבל אתם יודעים מה, אין לי שום אפשרות לראות רופאים אחרים. אוי, תראו, הנה מוות.

[אנא הכנס קללה פה], איזה כאבים. הכאבים מוציאים אותי קצת מדעתי. אבל אני לא יודע, אני לא יודע אם זה כאבים קלים או קשים. אני לא יודע, זה קצת מעצבן אותי והייתי רוצה לפחות לדעת אם זה נכון או לא שהכאבים האלו הם אכן כאבים.

וכשירות לציבור:
פיתוי, שיטה לא סבירה מס' 1: עלה לאוטובוס צפוף כשבאזניך אזניות. עמוד. מצא מישהי שהיית רוצה לפתות, אפילו קצת. אני, אישית, מחפש מישהי שהייתי רוצה לראות מחייכת, אבל מה שבא לכם. בטא את מילות השירים שאתה שומע אל כיוונה הכללי. [כמובן, בלי לעשות קול באמת, אחרת זה פשוט לשיר. לא מצאתי תרגום מדויק למילה 'mouth' כפועל.] אישית, אני מאמין שאני עושה את זה כי [אני מאמין ש]אחד הפיצ'רים היותר מושכים שלי הוא השפתיים. מצד שני, אני בטוח שאם אתה חושב שאחד הפיצ'רים היותר מושכים שלך בדרך כלל מכוסה בבגדים, להוריד אותם כדי למשוך מישהי זה סוג של עבירה על החוק, ועל כן אסור וג'נראלי פראונד אַפון. [אבל למה לסמוך על המילה שלי?]

[אנחנו אפילו לא הולכים לדבר על זה שיש לי שוב ממשק יומיומי עם מישהי שהייתי ממש רוצה לראות מחייכת. וששוב אין סיכוי וכל זה. אם כי, הפעם הלכתי על הצד האופטימי ועל כן אני גורס שיש סיכוי והוא גם די גבוה. וגם אם לא, אני מסרב לשמוע מזה. כאילו, עד שתגיע מישהי שתרצה לראות אותי מחייך, מה שמשום מה מעולם לא קרה.]
נכתב על ידי CatBoy , 21/7/2008 19:52  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



63,302
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 18 עד 21
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לCatBoy אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על CatBoy ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)