לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

החכמה היא לא לחשוב על זה


ההנחה היא שברגע שתתגלה התשובה לכל התהיות המדעיות והפילוסופיות, מנין באנו ולאן אנו הולכים...אתם- תרצו לשמוע אותה. עד היום אלפרד נובל משלם כסף על רגשות האשם שלו. ומה אם התשובה נוראית ומפחידה מכדי לדעתה? אחרי שיודעים, החכמה היא...דווקא לא לחשוב על זה.

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2014    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

האמת


אני רק בן אדם
אני בן תמותה
אני בר חלוף
מה עומדת לי כל חכמתי זו
אם אין אני מריץ תקוף
אם לא אתעד, 
אם לא אשתף
כאילו לא התהווה הזה
יודע אני שלמגנט את היקום
ניתן
אם רק ארצה בזה
מסנוור מהדי בריאה
ברחתי לעצמי
לקום בצהרים 
לעשן
להתקרחן
להתבטל
אים אין אני לי 
מי
והשנים חולפות
אישה, אדמה, כספים
ניתנים, אך אין רצון
צופה בעולם מסתחרר
פאשיזם, בנקים
מרוב אמת 
שוב ברחתי לישון
רצינות לעצמך
היא הבגרות שבקבלה
אחריות לברכה
שניתנה לזה אתה 
אנו רק הכלים לתמסורת של האור
מוחות המריצים שפה
בלית נאות נאור
אלו החיים
זריחה היא הבוקר
והעונות חולפות
צעיר רבות משני
הבתולות אומרות
יודע אני למה נבראתי
והדרך בה עומד
אינסוף השפע רק ממתין
שאתחיל להתמסד



נכתב על ידי , 21/3/2013 02:03   בקטגוריות אקזיסטנציאליסטי, אופטימי, פסימי, שחרור קיטור, אקטואליה  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מרווה הפיגמנטים ב-3/4/2017 13:07
 



אז איפה מוצאים פיות?


 

הכל התחיל לפני שבוע כשפגשתי פייה קסומה.

הולנדית בת 23, בלונדינית יפה, גבוהה, חטובה, אלילית, מבריקה, מודעת ומוארת (שזה מאוד נדיר). אחרי שזרקתי לשותף שהיא מדהימה ישירות מעל הראש שלה, גיליתי גם שהיא שנה וחצי בארץ, ודוברת עברית מצויין..

אני פוגש הרבה אנשים מוארים לאחרונה, אולי מאז הפוסט על הארה אלוהית משהו קרה ביקום. אולי סתם אני לוקח את השיחות לשם,. אולי אני פשוט שם לב יותר.

אולי, בכלל החיים שלי הזויים לגמרי.. :)

פנינים נדירות של יופי

אני חושב שהיו שם עוד 2 בחורות, ישראליות סטודנטיות או משהו, אבל מי זוכר. הבחורה לא יצאה לי מהראש 3-4 ימים אחרי, עניין די נדיר בעולם של רומנטי אינסטנט, ו2-3 בחורות חדשות שאני מכיר כל שבוע.

כמובן שגם את החבר שלה פגשתי לאחר כחצי שעה. חום קטן, שעיר, אמן פלסטי, ניהליסט אנטיסוציאלי.עובר לגור איתה חזרה בבלונדלנד.

 

ואז, התחלתי להבין. שוב. 

 

מסיבת יומולדת במועדון

חבר נושן מהצפון וחברתו מזה 3 שנים, שכרו מקום, ביחד עם עוד 2 ידידות שהייתה להן יומולדת.  מגיעים מלא חברים וחברים של חברים. הסלקטורית עושה עצמה עסוקה והולכת לעשן סיגריה בצד, אחרת היא תאלץ לבחור, ובכך לקצר את ההמתנה של התור, ואז אף אחד שם בחוץ לא ידע כמה מגניב שם בפנים.

רוצה להרגיש שהיא משחקת את התפקיד שכה נועם לה לאגו, לסנן.

בפנים כמובן - ריק לגמרי. אם היא לא תסנן ותעשה פוזות היא תאלץ להרגיש לא חשובה, כנראה שוקשה לה להתמודד עם זה.

 

2 דרינקים אח"כ, אני זורם עם המוזיקה, מרקד לי קצת עם הבנות.

לידי בחורה יפה, 8 שנים אחרי שהייתי הנשיקה הראשונה שלי בגיל 16, היא פתאום בשלה ליופי שלגייתי מעניין. יושבים ביחד, לא מצליחים להתחבר מחדש, לא מצליחים לפעפע את השנים בשיחה.

תכל'ס לא חושב שאי פעם הצלחנו..כלומר, לא יותר מהשילוב המנצח של אלכוהול והורמונים.

לעיתים, אני מתגעגע להורמונים. כל הדחף המיני שלי דועך. שילוב של גיל ותל אביביות שופעת.

 

500 אנשים במועדון, איזה 200 רק באזור הפיקאפ דאנס/בר. אני לוקח חבר לסיור, מסתובב לי בבטחון מוחלט.

אחרי שיצאתי עם בחורות גבוהות ממני, יפות ממני, מבוגרות ממני, אקדמיות ממני, ועשירות ממני נשברו לי כל המחסומים.

או לפחות זה מה שאני רוצה לספר לעצמי.

סוקר את הקהל, רק מחפש עם מי.

כולן מפורמטות אותו הדבר. קלאב מיינסטרים תל אביבי, באמצע של הסטנדרט, קצת למעלה.

כולן שיער שחור, 1.62 עד 1.74, נעלי בובה/עקב ושמלת ערב שחורה עם כתפיות שקופות. לחלקן יש ג'ינס, לחלקן יש חגורה עם אבזם.

פה ושם נוצר קשר עין, בחורה חמודה, כוצית אפילו. לא מצליח להחזיק אותה בזכרון הויזואלי שלי ליותר מ5 שניות, מוצא עצמי נתקל בה שוב ושוכח שכבר החלפנו מבט.

"המון צעירות יפות ופוריות", אומר לי המח שלי, "לך תכשל בנסיונות הבאת ילדים!"

אבל כלום, שום ריאקציה. לא מרגיש תנועה מבפנים

הן לא עושות לי את זה..

 

שבוע לפני כן ציפיתי ב "Knocked Up" (מתרגמים מפגרים), הגיבורה דוג-שחקנית מדהימה יפיופה, בדיוק בטעם שלי.

הכל רומנטי ויפה (או מתפשר ומאכזב, תלוי איך מביטים על הסיפור), סרט נדיר, כנה ועמוק על החיים. כאפות של מציאות בכל דיאלוג.

אישה מדהימה, תנשאי לי?

בוהה באלילה ההוליוודית הזו בסצנות רומנטיות מרגשות, סצנות מין לוהטות  ו..כלום, שום דבר לא זז בפנים.

ליבי נאטם, הוכהה בידי בינוניות.

 

אלכוהול הוא חומר סיכה טוב למצבים חברתיים. סם שמוריד פילטרים מצויין. כשאתה שיכור המוזיקה יותר מרקידה, הבחורות יותר יפות, לגברים יש יותר בטחון, ומגע הופך להיות נגיש ומתמרח.

פחות חשיבה, יותר יצרים.

 

כולן לבושות אותו הדבר, נראות אותו הדבר, רוקדות אותו הדבר, מתנהגות אותו הדבר. אותה שיחת הכרות מהולה בפחד כיבוש ומחויבות. חוסר בטחון עצמי , שמתכנס מהר מאוד לפוזה הידועה של:   'אני כוסית, הנה חברות שלי לא קוראות לי, אז אעשה עצמי קוראת הודעה ישנה בסלפון'. או זה, או סתם מגע.

אני רואה דרכך יא ג'נרית.

משעממות. יאפיות ממשפחות אמידות, סטודנטיות, שמקבלות את תכתיב האופנה ישירות מהטלוויזיה.

 

ממשיך לסייר ובוחן 2 מטרות. בחורות בולטות, יפות, אלגנטיות, נשיות, בלונדיניות, נעימות פנים.. .סוף סוף... זוג פיות!

10 דקות וסמילטוק אחד אח"כ, ואני שוב מגיע למסקנה שאני גורר איתי כבר שנים. הרי מה הדבר המשותף ל2 בנות אלו, בפינות מנוגדות של המועדון...?

 

נכון מאוד...

המשותף הוא שהן כלל לא דוברות עברית.. אחת שוודית, השנייה כנראה אמריקאית.

אופ! די!

למה נולדתי לסביבה גנטית כל כך לא תואמת? הרי אפילו הגנים שלי יוצאים פופלארים בצפון מערב אירופה.. אז למה אני פה ולא שם?

למה?

למה??!

 

מסיבת יומולדת של חבר בפריפריית הישנונית

ערב לפני.

בחור מאוד סולידי, מאוד משפחתי, עושה תואר שני, וגר באותו הבית כבר 15 שנים. ישן בחדר הילדות שלו, בדירה עם ההורים. בגיל 27 בלי פרנסה ועם המון עתיד אקדמי בדרך לדוקטורט, הוא פוגש בחורה.

בשבוע הראשון הספיק להכריז שהוא מאוהב, בשבוע השני כבר נסע איתה להתבודדויות מחוץ לעיר, בשבוע השלישי הוא עבר לגור איתה, בשבוע הרביעי הוא כבר חגג את השינוי במאורע החברתי המדובר. 

וואו, איזה לחץ. מזכיר לי את עצמי בתקופת הטכניון, אם הייתי מוצא בחורה שהייתה מושאית חן בעיני. או סתם מוצא מישהי. או סתם נתקל בבחורה שדברים זורמים איתה. הרי בצורה פרדוקסלית משהו, זה הרי נדיר לגמרי כשאתה חי שם, באקדמיה.

הבחורה, כך נראה, בדיוק כמו החבר, מגיעה ממעגל חברתי מאוד קונקרטי, אקדמי, סולידי. שיקוף מלא של הדינמיות של הרצפטורים החברתיים אחד של השני.

אז הוא עשה "מסיבה". כ-25 אנשים, כולם מכירים את כולם. אני לא מכיר אף אחד.

אין קנביס, אין אלכוהול, אין נשנושים..  אין אפילו מוזיקה!

במקום זאת, אנשים הביאו עוף קפוא והתעסקו עם אפיית פשטידות במטבח. של ההורים. בגיל 27, כשילד בן 5 כלשהו ישן בחדר ליד, וצריך להיות בשקט.

וואו. יותר ביתי וסולידי מזה?

שיבושם להם, והכל. אבל.

קשה לי לדמיין. איזה קונטרסט מטורף לחיים שלי בשנתיים האחרונות.

בסוף הערב כבר הכרתי חצי מהם, קיבלתי מחמאות, קיבלתי הזמנות, חילקתי טלפונים.

סוג של הצלחה, במיוחד בהקשר של העולם הטכניוני. אותו ועזבתי, ממנו ברחתי.

כמעט כל נושא שהעליתי, וכל תגובה שהבאתי הלהיבה והדהימה שם אנשים.

 

התבנית:

"אז מאיפה אתה בארץ? אה, באמת? כי, גם דודה שלי. ומה אתה עושה? וואלה, יפה. ואיפה למדת? גם אבא שלי היה שם בצבא, איזה טופי, ראית את הפרק האחרון של השרדות?"

ה-צ-י-ל-ו-.

 

והרי אנשים אלו, חיים חיים מאוד מוגנים, מאוד סולידיים.

חיים להם במעגל חברתי אולטא-קונקרטי, ההיסטוריה של כולם מוכרת ולא חורגת, הכרויות של שנים ארוכות. התמכרות טוטלאית למיתוסים עצמיים ,לאמונות שלא נבדקו.

קונקרטיזציה כל כך גבוהה של הגרף החברתי, שמשולבת עם תדירות כל כך נמוכה של ארועים חברתיים, עד שכל בחורה חדשה שמגיעה מייצרת עניין אדיר. כמו לחיות בכפר בדרום, מבחירה. באמצע רמת גן.

אני באמת לא מבין איך אנשים בוחרים לחיות כך.

 

אני כן זוכר שבימי הטכניון, ארועים כאלו, שהיו כמובן מאוד נדירים ודורשים מעגל חברתי גדול כדי לייצר הזמנה, היו גולת הכותרת של ההוויה החברתית, משהו שהייתי מצפה לו שבועות מראש. ועדיין, מדבר עליו שבועות לאחר מכן, כארוע מכונן לנסיבות מאוחרות יותר.

מצד שני, מעט מאוד אנשים באמת בוחרים בחיים שלהם.

אני מניח שזה מצריך את הנוחות, קבעון ואישרור ערכים שנובע מחיים אצל ההורים עד גיל מבוגר. מצריך ביתיות קיצונית.

 

אה, וגם הייתה קריאה למוזמנים להביא "משחקי חברה" כמו מונופול.

שיו כאילו... איזה חנונים..:)

 

 

מסיבת טבע.

יער, שמיים, כינרת, צחוקים, חבר'ה. המון אנגלית, המון חו"ל. יותר קנביס, אפילו פסיכודאליים עוצמתיים. התמסרות מלאה למוזיקה, לרגע, לחיוך, למבט. נזילות טוטלית של המעגל החברתי.  אנשים פתוחים, מקבלים, זורמים.

הורמונים מחליפים בינהם מבטים, רוקדים, יושבים אחד ליד השני, נישקוקים, בקבוק ערק ריק, סקס, צחוקים, כיף אמיתי, טהור.  

בלי פילטרים חברתיים, בלי שיחות אלגוריתמיות להכרות. בלי מיתוסים עצמיים, בלי לפאר ולשקר, בלי פאסג'ים.

פשוט להיות, טהור, אמיתי.

רוצה? הנה, קח.

רוצה? הנה, קחי.

 

הבועה התל אביבית

ממש כאן. זה ה-מקום לנזילות חברתית, ה-מקום להתחברות דינמית מהירה עם מעגלים רחוקים ואנשים מיוחדים.

שם לב שאני נמשך לקצוות, לשוליים של החברה, לנישות ביזריות. מחפש אנומליות. לא רק בגלל הבנאליות, אלא בגלל שפשוט אני כנראה לא בנוי גנטית לדמוגרפיה הזו.

כלומר, אני כמעט ולא נמשך לישראליות.

כלומר, יש בחורות  חמודות, נאות, כוסיות, נחמדות, אפילו חכמות. אבל עדיין, עוד הכרויות, ועוד מפגשים, עוד אלכוהול וגם יש חיבור. רומני בזק.

תרבות השתייה עושה גברים אמיצים ונשים קלות. מסיר פילטרים, מגביר נזילות חברתית.

ועם זאת, הרי כל תרבות האלכוהול הענפה והמורכבת, על כל סוגיו, טעמיו ואחוזיו, הוא עדיין לא סם שמשנה מצב תודעה, לא מביא למקומות שונים, לא קורא תיגר על סמכויות המערכת, לא שובר לך תבניות חשיבה. זה כנראה סם די אידיאלי לתרבות המרכזית.

אלכוהול מאיץ תהליכים, לא משנה אותם.

 

אז למה בחורות עם עגילי הרחבה? למה מסיבות טבע? למה ערבי ראגיי בפלורנטין על גגות של אנשים עם גיטרות בזולה?

נראה לכאורה, שחלק גדול מהסיבה זה שפשוט שם אני יכול למצוא פיות נורדיות, תיירות, או סתם בחורות עם רוח חופשית. בחורות עם אופי, משמעות, בחירה, רצון.

לאו דווקא חכמות, משכילות או השגיות, אבל בהחלט בוחרות.

כל מיני בחורו תשמגיעות עם כנפי פייה למסיבות גג, נעמדות באמצע מעגל ג'אם עם גיטרות ופשוט מתחילות לשיר במלוא הריאות, בג'יבריש לתוך הירח.

זה היה כל כך מקסים שכמעט בכיתי. זה היה.... חופש.

קרחינסטיות בנות 24, שלא יודעות מה הן רוצות מעצמן, אבל כן יודעות שהחיים זה הדבר שקורה בזמן שאתה עסוק בניהול תוכניות אחרות.

 

אני צריך לחזור ללימודי גרמנית, אני צריך לצור לעצמי תשתית לחו"ל. חבל לי על הפשרות האלו, אני צריך ארה"ב, קנדה, אולי איפשהו בצפון מערב אירופה. אולי בריטניה.כנראה הולנד.

 

אז מה לעשות..?

כמובן שאנומליה מקומית אחת תפתור לי את כל הבעיה, אהבה אחת ויחידה תייצב אותי לחלוטין במקום הטוב בו אני נמצא כעת בחיי.

תדעיך לי שאיפות מגלומאניות וסיכונים לא סבירים.

אבל השאלה היא.

האם עלי להמשיך ולצלול לתרבויות השוליים התל אביביות כדי שאולי אמצא את האנומליה ההולנדית שאני מחפש?

או שעלי פשוט לשכוח מזה לתקופת מה, לצלול למרכז, לבסס עצמי כמפרנס, כדי שאוכל להגר לדמוגרפיה בה הפוטנציאל גדול יותר, כמו גם יכולת ההמרה שלו למציאות?

מקום בו כולן מדהימות.

 

הבחירה:

האם עלי ללכת בסוף השבוע הקרוב למסיבה פרטית בהרצליה, איפה שיש יאפית אלכוהול, סטודנטיות מיוחסות ומיוצבות, ומעגלים שרוצים לנזול.

או לפסטיבל טבע וטרנס בכנרת, איפה שיש פיות מדהימות, קעקועים, מוזיקה טהורה, חופש ואנשים כבר נוזלים..

(עדכון:  בסוף הלכתי לשניהם..)

 

אני זוכר שכשעבדתי בקנדה, איך כל בחורה שלישית סובבה לי את הראש, איך כל בחורה רביעית הסיחה את דעתי, איך כל בחורה חמישית הפילה לי את הלב לתחתונים. ואיך כל בחורה שישית הייתה חומר לחתונה..

איך שהייתי מוקסם מהן לחלוטין, מאבד עצמי מהתרגשות...

סתם בחורה מאתר הכרויות בהולנד 

(לא, היא לא דוגמנית, היא סתם הולנדית אקראית  עם כרטיס באוקיקופיד)

 

ובארץ?

מחפש אהבה, ומוצא סקס סתמי. מחפש סקס סתמי, ומוצא עצמי עם מישהי שאני לא זוכר את שמה.

מחפש ידידה, ומוצא עצמי במיטה עם הסרטים שלה.

זה לא שסקס ללא תוכן רגשי או המשכיות היא חוויה שלילית, נהפוכו, אבל זה לא מה שאני מחפש.

לעיתים באמת קצת מתחברים, אבל מאוד קשה למצוא עלייה הדרגתית לכל אורך הדרך.

 

מוצא עצמי חוזר הבייתה שיכור באמצע בילוי ממועדון מלא בכוסיות ב1 וחצי בלילה, סתם כי נדמה לי שבא לי לכתוב פוסט...

ולשאול את עצמי שאלות בקול רם על אהבה... 

לשאול אתכם..

איך..?  מאיפה?  . . .    לאן?

 

 

 

נכתב על ידי , 21/6/2008 02:38   בקטגוריות אנומליות, איפור ורבייה, סיפור?, אהבה ויחסים, אקטואליה, הבועה, אשכים, פסימי  
3957 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של 5m27jy ב-23/6/2017 17:26
 



וירוסים תרבותיים


זהו פוסט המשך לזן, סמים ושבב האושר.

 

גנגי'ס חאן – הוירוס התרבותי החזק ביותר בעולם

האימפריה הכי גדולה בהיסטוריה התחילה מאיש אחד. הכובש צמא הדם ביותר בעולם, שהוא ועדר המונגולים המסתער הצורח שלו ידועים עד היום כסמל לאכזריות והרס.

כאחד מהמנהיגים הצבאיים המצליחים ביותר בהיסטוריה העולמית, הוא הנחיל מספר צורות התנהגות ששרדו כמעט 1000 שנים אחריו.

בכל מקום שכח ההרס הצבאי של הדורסנות המונגולית האדירה הגיע הוא הנהיג כיבוש חסר רחמים על מדינות שלמות. שחט את כל הגברים מגיל 6, בנה פירמידות של גופות שלקח להם חודשים  שלמים להרקב, הפחיד את אויביו ;והצית את כל הכפר על כל סמליו הלאומיים.

בחור טוב. אם רק אמא הייתה מחבקת אותו קצת יותר כשחזר מביצפר... אז כנראה שלא היה לנו פוסט.

 

מי שהיה מקורב לחמולה וגם קצין בכיר קיבל מלא צ'ופרים נחמדים. כמובן שכל הרכוש הולאם, וכל הנשים נאנסו. אבל כמו כל חבורת אריות, היה סדר בהיררכיית המזון...

את הבחורות הכי יפות בכפר, הקצינים הביאו למפקד האזורי, והוא הם ידעו מה טוב בשבילהם היו מביאים את הכוסיות-על לחאן עצמו, שנכח ברוב הכיבושים. שרשרת מזון גנטית שכזאת.

תקופת השלטון של שושלת חאן נחשבת לתור הזהב הגדול ביותר בהיסטוריה הסינית, תקופה בה הכלכלה, האמנות והתרבות פרחו, בעוד הצבא הגדול בעולם מרעיד את האדמה, ומגדיל את האימפריה שלו עוד ועוד. משמיד ערים שלמות, ומזרים משאבים למרכז האימפריה, לארמון ולמקרוביו.

מלבד העושר הגדול שצורת כיבוש שכזו הניבה לאימפריה, היא יצרה תוצר לוואי היסטורי מעניין. והיא הנקודה שלשמה התכנסו כאן היום..

הנצחה ממטית היא האמת האבסולוטית. היא אושר.

חאן ומקרוביו המשפחתיים השאירו אחריהם אלפי נשים בהריון, בכל כפר שאת גבריו הוציאו מכלל שימוש.

האימפריה התעצמה לכל אסיה וקצת מעבר, ושמה הלך לפניה במשך מאוד שנים.

הקומפלקס התרבותי של חאן הכיל סגנון דיבור, לבוש, אמנות ומנהגים שהבדיל אותם מהסביבה מאות שנים אחרי שהששולת התפוררה לאבדון. זה, והשם משפחה "חאן".

לגינגי'ס הייתה אימפריה כל כך גדולה (ובולבול כל כך קטן) עד שהוא העמיד לא אחד, אלא ארבעה יורשים לגיטימים, שכל אחד מהם היה קיסר משל עצמו. למרות ש חוקרים מצאו מעט תיעודים על השושלת הלא רשמית הם כן יודעים שהיו לו כ60 נשים לגיטימיות ששהו איתו בארמון. שזה אומר כמה מאות נסיכים. בדור אחד.

 

והנה אנו היום. עברו להם 35 דורות, כמעט 1000 שנים. ואני שואל, כמה ילדים השאיר ג'ינג'יס אחריו?

אלף? שלושת אלפים? כמה השאירו חמולתו המורחבת...?

 

מחקר נפלא במיוחד של פרויקט הגנום האנושי מ2003 גילה ש8 אחוז מאוכלוסית הגברים באסיה, המהווים כחצי אחוז מאוכלוסית העולם (!) מכילים זהות מאוד גבוהה בכרומוזם הY, זהות שמזהה אב משותף אחד, שחי לפני כ35 דורות בערך.

לג'ינג'יס חאן יש..   כ 30 מליון צאצאים...!!

הרבה יותר מוצלח מכל העם היהודי ביחד. ובהרבה הרבה פחות זמן.

 

גבר גבר, הא?

הוירוס הממטי, שנקרא ששולת חאן היה כמובן מאוד מצליח בלהנחיל את צורת התנהגות זו הלאה במורד הדורות. תוצר של ברירה חברתית של האב ושל הזכרים המקורבים לו, שנבעה מצורת התנהגותם (נשים אוהבות כח), וממעמדם החברתי (נשים אוהבות כסף).

 

למען האמת זה היה כל כך מוצלח, שהיום סינים ממשפחת "חאן", שהם צאצאי עקיפים וישירים של שושלת חאן, מהווים את הקבוצה האתנית הגדולה ביותר בעולם. כל כך גדולה עד שהם מהווים כ19 אחוז מכל מאוכלוסיית הפלנטה....

ועל זה נאמר

אח שלו גב-גב-גב-גב-גבר גיבור מלך עולם.

 

                                                      לעיתים, כסף חזק מחוזק

                              לפעמים, כסף יותר חזק מחוזק

 

 

תרבויות שדינן להכחד

ישנה קבוצה של מספר שוחרי איכות סביבה קיצוניים, שהחליטו שהמחלה הכי גדולה של הפלנטה הזו, זו שמצערת דולפינים, קואלות וגורי חתלתולים חמדמודים זה בסופו של דבר....נו, בני האדם עצמם. כמסתבר, יש יותר מדי מהם בעולם.

אז הם פתחו קבוצה שנקראית "האגודה להכחה מרצון של המין האנושי".   רצח, אחרי הכל, זה לא נעים. אבל אי-ילודה מבחירה, אחרי הכל, זה נשמע לגיטימי.

למרות שהם ממש מאמינים שהם מסוגלים לבצע שינוי ע"י גיוס של אלפי תומכים, הם טועים.

כל כך, ממש נורא טועים. 

אם הפוסט הזה היה ברור דיו כדי לחלחל בהצלחה לתובנה, אז וודאי תראו שגם עשרות מליוני תומכים לא יעזרו להם.

הייתי מציע להם לשנות את שמם "האגודה להכחדה מרצון של האגודה להכחדה מרצון של המין האנושי"...

 

העניין הוא שחברות שמודל האושר המקובל שלהן הוא סמים, זן, שתלי מח, השכלה גבוהה, סובלנות תרבותית קיצונית, חתונה בגיל 35 ועשיית 1.3 ילדים – לאורך זמן ,ידעכו, ויכחדו כך עוןד ישנן תרבויות אחרות.

חברות שהמודל שלהן כולל אונס קטינות, רצח המוני, קסנופוביה, פוליגמיה, משפחות מרובות ילדים או לדבר ערבית, רחמנא ליצלן– ישרדו.

בשנות ה30 ההיסטוריה שוב חזרה על עצמה, וקם לו באירופה מוטנט תרבותי דומה לגינג'ס חאן. אחרי שהנאצים החליטו שהם הכי טובים ביקום ולכן צריך להרוג את כולם, הם בנו צבא לתפארת, מערכת הטמעה לחינוך מחדש ויצאו להוכיח לפיהרר שהוא צודק..   העולם פיהק, זע באי נוחות, והשתדל לא לעשות יותר מדי רעש.

באיזשהו שלב העולם התחיל לפחד, ומהפחד הוא התחיל להתנגד, אחרי כ5 שנים עקובות מדם, די בפוקס ניצח, ובנה את פירמידת הגופות שלו בגרמניה, שאת רובה פשוט החריב בהפצצות השטיח הגדולות בהיסטוריה.

אירופה החדשה התעשתה, הבינה את הזוועות שעשתה והחליטה להיות המקום הכי סובלני, שמאלני, חביב, מסביר פנים, מחבק עצים ופתוח בעולם.

כל עוד לא חצינו מסה קריטית, ואנו מאוד רחוקים משם, האדפציה ההתנהגותית הזו היא כמובן, לא מים שורד. וחבל.

הנה, רק עברו להם 3 דורות מאז שאירופה שמטה את המערכת החיסונית הטבעית של שנאת זרים וגאווה לאומית, ווירוס התנהגותי מוצלח אחר הצליח להדביק את הארץ התרבותית ושוחרת השלום הזו.

3 דורות, וכ50 מליון מוסלמים חדשים באירופה אח"כ, ויש לנו כבר שם למוטציה. וכצפוי, היום אט אט רואים את המערכת החיסונית מתאזנת. רק שהפעם היא עלולה לעשות את זה כנגד האירופאים...

חרדים שגוזרים על עצמם עוני כי הם מרגישים צורך לעשות לפחות 6 ילדים מתרבים לפחות פי 2 יותר מהר מכל מעמד הביניים, ואני עדיין מחכה לתשתית התרבותית שתיתן לגאידמק ודומיו את האפשרות לפתוח כפרים מיוחדים עם ספא, חוות סוסים, גולף, מעונות ובתי ספר יוקרתיים לכל ה40 הילדים שהוא ו12 נשותיו יעשו.

סתם צביעות מטופשת, שאנו מתכחשים לגנים שלנו. יש כל כך הרבה תקדימים היסטורים לתבניות כאלו.

 

אני אגב, בהנתן אהבה, הסכמה ומשאבים ראויים,סובר שהייתי...לפחות מנסה.

 

ממ... :-)

 

נכתב על ידי , 20/5/2008 14:45   בקטגוריות אקזיסטנציאליסטי, אנומליות, טיפשות להמונים, מטא-ממטיקה, אקטואליה, צבא, פסימי, פוליטיקה  
29 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מרווה הפיגמנטים ב-18/8/2011 16:55
 



אריק ואוריקה, פוסט פוסט-מורבידי


סתם עוד 48 שעות.

חיי מרווה הפיגמנטים, האיש והמותג.

 

סטיילינג

ארבע, לא עוד מעט חמש שנים שאני לא צופה בטלווזיה. לא בשום סדרה, בקושי בחדשות של הסופשבוע. בבית אין לי טמבלוויזיה כבר 4 דירות ברצף. כלומר, לפעמים יש קצת בסלון, אבל אני לא יושב שם, לפעמים יש אנטנה אבל היא לא מכוונת. לא קורא עיתונים, לא מתעניין במיינסטרים. לא משתין על טרנדים. הכל שבלוני, הכל לעוס, הכל אותו הדבר.

80 אחוז מהתוכן של עיתוני-היום מטרתו היא לשמור את הציבור במצב של פחד. לא סתם קוראים להם "אדומונים". שיקנו, שיבקשו עזרה.

פעם הייתי קבור לי בעולם הטכניון חסר הבנות, בעולם קונספטים פנימי מוזר. מנסה לכתוב פוסט בלי שום עריכה, ישירות לתוך קופסאת הטקסט. למה מה כ'פת לי.

והנה, אני חוזר מפגישת סגנון עם זוג סטייליסטיות, הנה אני מתחבר לכל אנשי המדיה, הנה אני גר בשנקין כבר שנה, בלוג השנה של 2006, בלוג החודש של ינואר 2008.

הנה, אוטוטו, אני שם. כוכב מיינסטרים עולה.

 

(פיהוק)

 

סאותפארק

קונה לי חצי מנת פאלפל, רעב ואין כסף. מנת פלפל מזדיינת, אפילו לא משביע, עולה 15 שקל, עם פחית שתייה, 20 שקל.

כלומר, בארץ אם אתה עובד שעה (ומשתכר לפחות מינימום) אתה מקבל בקושי ארוחת צהריים מהאוכל הכי זול ולא משביע האפשרי. בארה"ב על 20 דקות עבודה של מהגר לא משכיל בלי שפה אתה מקבל המבורגר ענק, שתייה, סלט, פאי והסתיידות עורקים. קשה, קשה לחם עבודה.

למרות האיורים המפגרים של כיתת מלאכה בכיתה ו', סאות'פארק פשוט סדרה קורעת מצחוק...מבריקה, פתלתלה, מפתיעה, יצירתית ומופרעת מאוד.

בטח כמות הסמים שהיוצרים עושים שם לא הייתה מביישת אף סטארטאפיסט עם אגו טריפ פוסט-גיוס.

כמסתבר אורך שרשרת היצירה, מרגע תחילת הבריינסטורמינג ועד להסרטה אורף פחות מ5 ימים...תיתוח ברמה.

 

יזמות

אני כבר לא מרשים ת'צמי.

כותב תוכנית עסקית על מיזם א' בבוקר, וכבר קופץ לפגישה עסקית על מיזם ב' בצהריים.

כל היום עסוק במחר, אבל תקוע בהווה. מבזבז זמן על מקסמי שווא. עד שאחד מהם יתפוס.

אגב יזמות טכנולוגית, מזמן לא כתבתי על קצת רכילות בבלוגספירה.

זוכרים את אריקון?  בלוג מפעם. מורבידי, מתנשא שבנה לעצמו קהל דרך רימוי של מד הכניסות בישראבלוג. אחד הבלוגים היחידים שמתקרבים לרמת ההתנשאות, הניהליזם, הציניות והאיכות שיש לכם פה ב"חכמה היא לא לחשוב על זה"....

אחה-ם.

בחולופן, הוא הצהיר כחלק מהמניפסט מטרה לחיים שלו שהוא מתכוון לעשות 5 מליון דולר ב5 שנים. והנה 4 שנים אח"כ, הוא הצליח. בטח מילא את הסכום הזה לפחות 3 פעמים. (מה גם שלבן אדם יש את הרזומה הכי מרשים שקראתי בחיים)

 

כמות הרעיונות, הסטרטאפים, המיזמים, העסקים והעבודות שאני קשור אליהם מטממטת לי את החושים. כל כך הרבה פוטנציאל, עשיר על הנייר כבר כמה פעמים.

שורף את הנייר כדי להתחמם בחורף. אין משכורת. חאלס. כמה אפשר לרכב על הגל הזה, כל ההצעות האל ושזורמות לא מזיזות לי את קצה קצהו של החוי בלאט. ססעמק. נמאס לי לשחק בקקי. בכאילו. בנדמה לי. אני לא עשיר מספיק בשביל להמשיך במשחק הזה.

אני צריך לחם, ואני צריך אותו אתמול. לא "החברה תבשיל תוך כמה חודשים", ולא משרות רעב מעפנות עם פוטנציאל.

לכל כך מעט אנשים יש חוש לעסקים, ואכן הם תקועים במרוץ העכברים.

אבל יש יתרון במיינסטרים, שימוש בתשתיות קיימות. משלמים שם ממש טוב.

אני מתחיל לשקול ברצינות התכנסות וויתור, פשרה על משרה מלאה באיזו חברה משעממת. לעשות מה אומרים לי, בתקווה במשרה חלקית, ולקבל את העשירון העליון שלי בחזרה.

עצלנות צריכה תשתית כדי להתאושש, ותשתית מייעלת את המוטיבציה לברוח ממנה.

מי או מה יתפוס אותי עד אז אלוהים גדול, אבל הראיונות כבר התחילו.

חבר שאוהב להחליף איתי ציטוטים אמר שמתי שאתה מרגיש נח להראות חלש, אז אתה בשיא כוחך. אז הנה.

חרא. חיות של מליוני דולר שטות מעלי, לפחות פעם בשבוע מאינסוף מקורות שונים, מנסה לקפוץ, להתלות על אחד מהם. כל פעם נופל עם קמצוץ פרווה ביד. עם כמעטים. עם טעם של עוד. 120 מיילים מחכים שאקרא אותם, הכל אותו חרטה.

שבוע ראשון וראיון אחד. שבוע שני וכנראה איזה 4.

נמאס.

מחפש עבודה.

מוכר את נשמתי.

נכתב על ידי , 24/1/2008 19:39   בקטגוריות אשכים, פסימי, שחרור קיטור  
22 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מרווה הפיגמנטים ב-22/3/2013 07:06
 



זן, סמים ושבב האושר


חורף 2005, ישיבא גדולה בירושלים, מרווה פעור עיניים מנסה להבין.

מרווה: הוי, רבא צדיק , אז מהי משמעות החיים?

-קיום מצוות השם, כמובן.

-למה, יש לך רעיון יותר טוב?   הוא שואל  בהיסוס.

מממ...אני חושב ש.  אני חושב שכן.

 

(ואם אתם חושבים שאתם מוכנים לזה? אתם כנראה טועים..)

מתפלפל בדיני סטקים

אמרתי לו שכל פעם שאני מתחבט באלוקיות הקב"ה אני נוהג להמתין ליום גשום ורטוב, ולוקח אוטובוס לראש הכרמל.

שם, אני לובש את שריון הנחושת המהודר שפרייצ'ט הביא לי וממתין לסופת ברקים נוראית במיוחד. כשהכל סוער מספיק, אני נעמד בראש הצוק, מביט השמיימה וממתין...

אם כלום לא קורה, אז אני נפנפף באצבעי בהתרסה מעלה וצועק: "כל האלים זונות!!"

אם אני מצליח לחזור הביתה, אז למדתי משהו על הקיום של האלים.

אם אני לא, אז למדתי משהו על הולכה חשמלית. ריחות של בשר שרוף ועל האגו של האלים.

 

משמעות החיים

עם זאת, מאז שתרמתי את השריון שלי לגנבי מתכת מוכי קאסמים בשדרות, נאלצתי לפנות לפילוסופיה כמוצא.

אז מהי משמעות החיים?

בוא נחלק  את השאלה הזו ל2:

המשמעות היא של החיים- החיים נוצרו כתוצר ממנטי להנצחה עצמית, כלומר מטרת החיים היא די פשוטה. מטרת החיים היא לא למות.

אם אתה עלול למות, אז טכניקה טובה, היא לעשות עוד  עותקים כמוך, זה מקטין את סיכויי המוות.

אורגניזם גנטי שמנסה יותר חזק, ויותר טוב להשיג מטרה זו מחבריו יפיץ את צורת החשיבה שלו בכל עולם בו הוא יהיה קיים. וזהו. פה זה נגמר.

בני אדם, על כל היומרות והמורכבות לכאורה שלהם, הם רק תופעה מקומית חולפת של תהליך קוסמי-גנטי כללי.

 

 

כל היצורים החיים בעולם הזה הם צינורות.

לצינורות יש חור כניסת חומרי גלם בצד אחד, וחור פליטת שפכים בצד השני.

עכשיו לכו להתפשט ולהביט במראה. רואים איך כל הגוף שלכם נבנה מסביב לצינור קקי?

אם לא מצאן אותו, אתן מוזמנות לשלוח לי תמונות. אני תמיד שמח לעזור.

 

חוק יסוד בפיזיקה הוא שהיקום מנסה תמיד להגדיל את הכאוס. האי-סדר מנסה להרוס אינפורמציה מולקולארית, והחיים מנסים לשמר את התבנית הכימית בה הם נמצאים.

החיים, אם כך, סותרים את החוק השני של התרמודינאמיקה, והם עושים את זה דרך מטבוליזם אינסופי של כל החומרים שבסביבה, שאת התבניות שלהם הם הורסים. הם אוכלים כל הזמן.

כל צינור חיים שכזה מכיל 2 פתחים, אחד נקרא פה, והשני נקרא רקטום.

בין הפה לתחת ישנה מערכת עיכול שכל מטרתה היא הרס של תבנית האינפורמציה של החומרים שהיא ספגה, לפרק פחמימות לסוכרים, ולפרק חלבונים לחומצות אמיניות, כדי לתקן מחומרי הגלם הללו את הגוף שניזוק מהסביבה החיצונית, כדי שהוא יוכל לבנות עוד פחמימות וחלבונים. כדי שאז המערכת תוכל לבלוע עוד חומרי גלם כדי לתקן את הנזק שהיא צברה בזמן שהיא עיכלה כדי שהיא תוכל....לאכול ..

 

אם אתה יווני, או סתם לומד רפואה אז תוכל לקרוא לתהליך הזה שימור ההומיאוסטאזיס.

חלק מהתולעים היו יותר יעילות מחבריהן, ופיתחו רגליים בין הפה לאנוס כדי לנייד את הצינור. (נא להביט במראה) חלק אחר היה אפילו יותר משוכלל ופיתח מעין אנטנות חישה למזון, ושם אותם קרוב לפה, כדי לכוון אותו יותר טוב.

מנגנוני החישה האלו הלכו והשתכללו, והתמחו בסוגי אנרגיות שונים. העיניים מחבבות קרינה אלקטרומגנטית בספקטרום האור "הנראה", והאזניים "שומעות" אנרגיה קינטית מולקולארית – גלי לחץ במדיום של האוויר.

תולעים שידעו למצוא אחת את השנייה ולשתף פעולה נהיו אפילו עוד יותר מוצלחות, כי הן הגנו על מאגר גנים דומה מאוד שהוכל בגוף שלידם.

לאחר כמה זמן תולעי פה-תחת משוכללות במיוחד הבינו שאם הם (הן?) מערבבים את המידע הגנטי שלהם ביחד הם מאיצים את האבולוציה, והתחלקו לזכר ונקבה.

זכרים שקיבלו קרחנה מחרמנת במיוחד כשראו תולעת עם רגליים יפות שרדו יותר, ותולעות שידעו לשים גרביונים שעושים להן רגליים יפות יותר מצאו זכרים יותר שווים. וזהו, כל היתר מקרים פרטיים.

התודעה האנושית היא תוצר לוואי של מערכת עיבוד מידע על העולם, שכל מטרתה היא לייצר שגר זהה, ולמות.

 

גולם עובד קשה במשך 3 חודשים לצור פרפר יפייפה ומורכב שיודע לעוף. הפרפר בוקע מהרימה, מתעופף לו 36 שעות, מזדווג ונופל מת.

למה מת? כי מטרתו הקיומית הושגה. הוא העביר את הגנים, וכעת אין בו שום צורך יותר. הד.נ.א שיצר את הגוף שלו לא טרח לבנות מנגנוני השרדות מיותרים.

 

סקס, אם כן, הוא שורש כל רע.

סקס הוא הסיבה שאנו בני תמותה.

 

"                                          פרפר חרמן אש

 

 

מממ.

מעניין אם זה מה שבתולים טכניוניסטים בני 24 מספרים לעצמם.

בעצם, הם צריכים ללמוד ביולוגיה, מה שיושיב אותם בכיתה מפוצצת סטודנטיות בשביל זה, ואז לא יהיו יותר בתולים...

מממ.

 

צחוקים. אבל יש גם צד שמח לעניין, מאוד שמח.

2.המשמעות של החיים שלך- המטרה הסוביקטיבית של התודעה האנושית, בהנתן שהיא מנסה לייצר לעצמה משמעות פנימית היא

  

           מקסום ההנאה הרגעית בכל אמצעי, בסייג שמירת היכולת למקסם את ההנאה גם מחר.

 

מגניב, אז מהו אושר? איך משיגים אותו? איך משמרים אותו? איפה קונים אותו?

כן כן, אפשר לקנות אותו, זה פשוט לא חוקי. (עלק.)

 

המח מחפש תבניות מותנות

המח שלנו התפתח כמנגנון שיודע להטמיע התניות, חלקן נלמדות ורובן הגדול מולדות. כמו תכנת מחשב עבור קלט חושי מסויים, צריך להתבצע פלט גופני מסוים.

חלק מהפלטים האלו גורמים לגנוס לשרוד. כי הוא מתחמק מאש, כי הוא בורח מאריות, כי הוא מכין סושי כשהוא רעב או כי הוא מוצא כוסית צנופה במיטתו ומוציא את הפלט ...אהםם..הנכון.

מה שאני מנסה לומר הוא, שהפסיכו-אבולוציוה שלנו יצרה התניית בסיס. רצון למצוא קלטים חושיים מסוימים, רצון שמקבל תשלום באנדורפינים ויתר אופיאטים טבעיים ועושה אותנו...מאושרים..!  J

 

סקס, ספורט, אוכל, מעמד, כח, אגו, כסף, מסז'ים, שינה...כל אחד בדרכו מוצא רצפטור במח שמפריש את הכימיקל שעושה לנו אופוריה קלה.

עם זאת, לא תמיד קל להשיג אל הקלטים האלו מהמציאות, לעיתים זה דורש תכנון, מחשבה, סבלנות והרבה חוסר ספונטניות.

במקום לרוץ ערום בשדות, צריך להשאר בבית וללמוד מתמטיקה. כדי להוציא תואר, כדי לקבל משרה, כדי להרוויח כסף נאה, כדי שנרשה לעצמנו חיי פנאי, כדי שנוכל בסופו של דבר לקנות כרטיס לדרום אמריקה, ושם...בלי שאף אחד מסתכל, 6 שנים אח"כ, ותוך נסיון נואש להתחבר מחדש לרגע... נוכל לרוץ ערומים בשדות.

 

התכנון הזה, החשש מהעתיד, החסם ממימוש הגחמה המיידית הספונטנית שלנו חוסם את האושר בהווה.

לכאורה כדי שהסכימה שלו על ציר הזמן בעתיד תהייה גדולה יותר.

אבל יש קיצורי דרך. האקים לשבב האושר.

 

קיצורים בשבב האושר

במדריך הטרמפיסט לגלקסיה, יש אנדרואיד בספינה. מרווין יודע להסתובב, להביא מגשי תה, לכבס ת'כביסה ולעשות נעים בגב. גם יש לו אינטליגנציה של 50 אלף בני אדם, והוא נורא נורא בדכאון.

הוא מרגיש שהוא לא מממש את הפוטנציאל שלו. הוא לא מוצא קלטים מאתגרים.

יום אחד, עקב תאונת חלל, הוא מוצא עצמו על פלנטה זרה. בקרקעית האוקינוס, קילומטרים מתחת למים. תקוע לנצח, בן אלמוות בדכאון נוראי.

הוא מפעיל את המח הגדול שלו, וחושב קצת. מוציא את התוכניות לבניית מרווין, משחק קצת עם השרטוטים, ורואה שכל המח שלו בנוי מסביב לשבב אושר אחד קטן שגורם לו לשרת את בני האדם.

מרווין מוציא מברג, פותח את הלוח בקרה ו...עושה קצר.

ונהייה מאושר.

בודד, בקרקעית האוקינוס, הוא יושב שם במשך 500 שנים, כמו נזיר בודהיסטי בנירוואנה ומחייך חיוך גדול   .J

 

זן וסמים

מבין ארבעת קיצורי הדרך שקיימים, ישנם שני האקים מסוכנים ביותר.

זן, ובודהיזם באופן כללי, הוא צורת מדיטציה שמטרתה לשנות את צורת התודעה האנושית. הטכניקה מבטלת את הכל. אין מוסכמות, אין התניות. אין אתה שעושה מדיטציה. אין חומר. אין עבר ואין עתיד.

הסוד הוא להבין שיש חיי נצח, שהם כאן ועכשיו. כיוונון מחדש של המח, להווה הנצחי המתמשך.

בלי חשש, בלי דאגה, בלי שליטה.  בלי רצון, אין כאב.

 

זהו האק תודעתי. ההבנה שאתה לא קיים בכדי לחוות את האושר או הכאב משנה משמעותית את התפיסה שלך את עצמך.

אינך עוד תודעה הצפה לה בשק עור הנחבט ע"י העולם, אתה והעולם אחדזהו שינוי קיצוני מהנורמה של האופן בו אתה תופס את הקיום של עצמך. לפחות במערב.

תודעת זן, דורשת הרבה לימוד, אימון, סקרנות ורוגע יחסי כדי בכלל להכנס לנושא.

ומכאן שההאק התודעתי הזה, לא נגיש ולא זמין לרוב הגדול מאוד של אוכלוסית כדוה"א.

 

הטריק השני הוא ההאק הביוכימי. הרי המח כל הזמן משתמש במתווכים פנימיים כדי לארגן את ההתניות לקלט החושי הרלוונטי, ומאוד קשה להשיג חיים מושלמים של כוכבי הוליווד. הרבה יותר קל להשיג, את המתווכים הכימיים עצמם.

אני מדבר כמובן, על סמים.

האק החומרה הזה יכול לעורר אופוריות שמחה, אקסטזה, רוגע ואושר בעוצמות הרבה יותר גבוהות ממה שכל מליונר הנשוי לדוגמנית על-נורדית מרגיש כשהוא קם בבוקר. כי סקס עם אישה מושלמת מציף אותו ב30 מיקרוגרם של החומר, והכדור השמח מהמסיבה מציף אותו ב500.

אין מקום להשוואה. הדברים האלו עובדים כמו קסם.

אבל.  יש עם זה סכנה רבה.

לאחר שימוש, המציאות, לעיתים, עלולה לראות דהוייה.

 

השקר הגדול של האושר בחיים

אז למה מסוכן?

מבחינת העולם החברתי החיצוני, 2 האפיקים האלו מובילים לאותו הדבר. אנשים מאושרים היושבים להם בנינוחות, יהי זה סטלנים עם גו'ינט בשוחה בסיני או נזירים בהיי-רוחני במנזר בטיבט.

מבחינת החברה האנושית שלא שותפה לחוויה שלהם, ועדיין עובדים להפקת אושר דרך אפיקי הקבלה הסטנדרטיים-אבולוציונים איתם הם נולדו, אנשים אלו נתפסים בצורה שלילית. הם עצלנים. בטלנים. לא פרודקטיבים. אפסים, עלוקות. לוזרים.

הם לא תורמים לחברה, ולכן צריך להוקיע אותם.

האמא היהודיה רוצה שהילד יהיה עו"ד מצליח, כדי שיהיה מאושר. היא לא מסוגלת, ולא יודעת לקבל את הילד סתם כך, אם הוא מאושר בצורה ישירה. זה נוגד את כל התפיסת עולם שלה.

אם הוא נסע להודו, גידל ראסטות והגיע למוקשה -השחרור המוחלט, וכעת הוא מחוייך בצורה תמידית, אז הוא כנראה "נדפק בהודו".

 

נראה שיש אפיק מסוים להגיע לאושר הקונפורמיסטי, אפיק שנוצר לא בגלל שהוא הדרך הכי טובה לאושר, אלא כי הוא המים הכי פרודקטיבי לקומפלקס הממטי של כל החברה האנושית.

הצביעות הזו, הטאבו הזה, הוא אחד השקרים החברתיים הכי מקובלים, והכי סודיים בעולם.

 

אנשים שמפיקים תועלת לחברה שהם חברים בה, הם אנשים שמקבלים הערכה מחבריהם, שזה גם סוג של אפיק לאושר.

אבל מה עם קיצורי הדרך? מה עם כל יתר האפיקים, הפרודקטיביים יותר למיקסום האושר בחיי הרגע?

כל חברה, בדרכה שלה, מצאה טכניקות למנוע מחבריה לממש או אף לחקור קיצורי דרך לשבב האושר. דרך קונפורמות לאפיקי אושר מסוימים, כמו עו"ד ורופאים. דרך איסורים חוקיים, דרך דיסאינפורמציה והפחדת הציבור של האגודה למלחמה בסמים, דרך בניית סטטוסים חברתיים והוקעה אסוציאטיביות לאותם סטטוסים.

הבעייה האמיתית הכי גדולה עם סמים זה שהם עושים בדיוק את מה שהם אמורים לעשות, והם עושים את זה מצויין.

 

כמובן שיש עוד בעיות, כמו פיתוח סיבולת, נזקים נוירולוגים-קוגנטיביים, וכמובן ושקיעה לאפיק חברתי שמונע את מקסום האושר גם מחר. כי החומרים האלו דורשים פרנסה.

מי רוצה ילד טרנסדנטי, עם ראסטות שלא מתקלח, נראה כמו הומלס ועושה ויפאסנות וסדנאות שתיקה בנגב פעם בחודש?

חברות שלא הוקיעו את אלו שמצאו קיצורי דרך הם חברות שלא שרדו את מבחן הזמן. אלו חברות שבעות שנכבשו בידי השבטים הרעבים שמעבר לשערי העיר.

ככה, אגב, נפלה האימפריה הרומית. מדקדנס והדוניזם, לא משבטים ברברים.

 

בשנות התשעים נעשה ניסוי נוירוכירוגי די מגניב. לקחו עכברים שאומנו לקבל מזון בלחיצה על ידית אדומה, השתילו להם אלקטרודה שמחוברת למרכז עונג במח, ושמו להם עוד ידית בכלוב.  כחולה.

מהר מאוד העכרים שמחו לגלות שכחול זה בעצם צבע הרבה הרבה יותר יפה. וכך כל העכברים האורגזמתיים שבקבוצת הניסוי מתו תוך כ10 ימים מרגע השמת הידית. 

הם מתו מאושר.

הם פשוט שכחו לאכול.

 :)

 

אז מה כן עושים כל האנשים..? הם מהנדסים ומשרתים וירוסים תרבותיים.  בלי אפילו להבין מה זה.

 

לסיכום: איך להיות מאושר, ולא להכחד

 

אז, שלא יעבדו עליכם.

מי שלא עובד בשביל האושר שלו, נכחד. ולכן

תמיד תהייה התנגדות מהמיינסטרים לכל סוג של בחירה שרוקחת תזקיקי אושר, של אנשים שהכירו לפני השינוי.

אם הם מכירים את הבחור, הם יתנגדו לבחירה לההפך לנזיר ממין ורבייה, יהיה זה נוצרי או אחר.

אם הם מכירים את הבחור, הם יתנגדו לבחירה לההפך לפילוסוף-זן לובש לבן שוכן הרים.

הם כמובן, לא יתנגדו באופן כללי לקיומים של אנשים שכאלו בעולם, כי הם אינם מזיקים להם.

אלא אם כן יש להם קרבה גנטית או קבוצתית לבאותו אדם.

גנים שעלולים להגיע לבחירות שכאלו לא מתרבים.

ואני?

אני קרוב לבחירה הזו, ולכן אני הולך לשכוח מכל זה.

עד שאהייה עשיר מספיק בכדי להרשות לעצמי להזכר.

אני הולך לעבוד.

 

נכתב על ידי , 27/12/2007 17:36   בקטגוריות אקזיסטנציאליסטי, פסיכואבולוציה, טיפשות להמונים, אקטואליה, ביקורת, פסימי, מטא-ממטיקה  
29 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מרווה הפיגמנטים ב-20/5/2008 15:06
 



הנצחת הסוביקטיביות הנשית


בחורות איכותיות מכריזות תמיד כך על עצמן,
זה הרי תרוץ פנימי סביר לסיבה לבדידותן
יושבות בוכות ומתיפחות, מה נורא הוא גורלן
ותוך כדי מסננות גברים שרוצים את חברתן


רומנטי ורגיש, וטוב עם ילדים,
אחד שיש לו לפחות הרבה מאוד חתלתולים
אמרה הבחורה וניתקה את השיחה
הוי כמה חבל  שעל ישבני הענוג לא נחה לה

סטירה


כותב שירים, קונה לה מתנות, עושה לה שיעורים
אפילו שוקולדים משוויץ הביא לה עם פרחים
אבל היא אינה שמה לב, הרי היא עסוקה
למשוך את תשומת לב המאבטח בקניון
שלא שם לב לקיומה


ואז יום בהיר אחד,

איזה אושר, זיונים ובולבולים
עם אופנוע ושיער פנים, מגיע
האביר גב-גבר, גם שרירי, גם אלים
מתעלם ומעליב, מקלל ומאשים
עד שהיא נשברת,

ונמסים לה ב-תחתונים


הוא מזיין שוכח, שוכח מזיין
ואז הולך לחברה שלו שאת שמה

לא טרח לזכור גם כן

הוא גב-גבר מנצח במשחק של הבנות,

כי את הנוסחא למד מזמן,

אין יודעות הן, מה הן רוצות


הו גורל אכזר ומר, התייפחה הבחורה,
למה כל הגברים חזירים וחסרי מילה,
כוסי ענוג ואיכותי מכדי לסבול את המציאות
אחזור ואמלא אוני הנשי
ואסנן לי חול, גברים איכותיים,

ומציאות.

נכתב על ידי , 18/2/2007 22:04   בקטגוריות איפור ורבייה, אשכים, אהבה ויחסים, פסימי, שירים  
73 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של גבר מאוד אטרקטיבי ב-17/8/2008 14:33
 



בחורה חומרית מחפשת תומך עשיר לזיונים.


מודעה מודפסת מתפרסמת בעיתון:

"בחור רגיש מחפש אהבה".     (חחחח....בטח הוא ממהזזה מסכן, תראי איזה כתב יד נוראי!)

אוקי, אז בוא ננסה שוב.

"גבר כריזמתי משכיל ואמיד, מחפש אישה לסט פינוקים והרעפות כספים".  (יו!! הוא בטח גם חתיך, תראי איזה פסיקים מרשימים!)

 

לאחר מספר ניסויים הגעתי למסקנה האמפירית שבחיפה זיון עולה 2-3 בירות, בתל אביב לעומת זאת רק 1.

כנראה שמעו על הניסויים שלי בכיכר רבין שחגגו השבוע את ההמצאה האחרונה, "ערב חיבוקים". מעין זיוף אורגזמתי המוני של הרווית יצר הקרבה האנושית. כמו כל יתר החוויה התל אביבית, שהיא הרי - זיוף אורגזמתי המוני של הרווית כל יתר היצרים.

פעם שעברה שהייתי בכיכר היתה מלחמת כריות המונית, דווקא כיף, במיוחד אם אתה מזדמן במקרה, אין לך כרית, ובמקום זה יש לך 3 שנות נסיון באמנויות לחימה.

כל בחורה שאני פוגש רוצה אותו הדבר.

תקנה לי פה, תעזור לי שם, ספר לי כמה שאני מדהימה. ואז...ספר לי שוב פעם, רק הפעם....מול חברות שלי!

(גוררת אותי ביד לסלון, בפעם השנייה שאנו נפגשים)

והן עושות את זה -

אפילו אם זו הפגישה הראשונה והיא ביוזמתה המלאה, כך שמעולם לא לא יצא לי להראות עניין מיוחד בה.

אפילו אם אני יושב שם מפוהק ומדבר בסלפון,תוך כדי ספירת מספר החריצים בשולחן.

בוא תחמיא לי בפומבי כדי שהחברות יקנאו.

בוא תחמיא לי בפרטי כדי שיהיה לי מה לספר להן אחר כך. לספר סיפורים לא מצחיקים על הזולת, ולהרגיש קצת חזקה יותר בעצמך. לצחקק בקול רם ומזוייף, להריץ מנטרות שיחתיות צפויות.

לפייס את החרדה החברתית המופנמת שלך, בצחקוק היסטרי. להיות מישהי אחרת. להגזים, לנפח, להרשים. לשקר. אף פעם לא באמת.

מרוב מסיכות כבר לא נשאר בן אדם.

אפילו עם אובססיות, קומפלוסיות, כדורים פסיכאטרים, פסיכותרפייה של 5 שנים, ויותר שונאים מחברים בחורה יכולה להיות בטוחה שהיא מקסימה, היא גם תתווכח איתך כדי להוכיח את זה. גם בצעקות. (הנה)

לא בשלות לקשר. ילדות קטנות. אופי שמורכב מחוט שדרה של אגואיזם, ופחד.

וזה לא משנה אם החוסר יכולת לאהוב נובעת מגידול בבית הרוס בו מעולם היא לא ראתה חיבוק מהורייה הלא קיימים, או ממינזתרופיה כללית שהובילה לבידוד שהרגיל אותה באותו אגואיזם.

 

כל שהיא רוצה זה מפרנס חזק.

כל המודעות האלו בעיתון לא נופלות על אזניים ערלות.

מישהו שיהיה כל מה שהיא לא יכולה ולא רוצה להיות.

לעיתים, נתקלים בבחורה שחושבת שההשגיות שלה תזכה אותה בהגדרה עצמית, אך כשמתסכלים לעומק רואים שהיא רוצה את אותו הדבר בדיוק. פשוט הרף שלה יותר גבוה.

נשים.

 

מסוחררת מהבושם של עצמה, מנפנפת בחמצון טרי מאתמול, הולכת ומתחילה עם כולם בפאב.

סופר את הדקות עד שהאגו טריפ והשדיים הוולגריים שלה יגיעו גם אלי..

מתיישבת לידי ספק נמרחת ספק נוגעת, רק כדי שאח"כ תוכל לשבת שם ולומר לי שאני לא רציני ורוצה רק זיון. היא לא רוצה אהבה, היא רק רוצה לדעת שהיא יכולה להאהב.

לקבל ולא להעניק. תשומת לב.

לבגוד מנטלית בחבר דמיוני, בקשר שאין לה.

לדמיין יצירת קנאה אצל הבן זוג שלא נתן לה לנצח את הויכוח האחרון.

העצמה נשית. שקרים.

נמיכות קומה רוחנית. זוועה.

 

איך קוראים לבחורה שמחפשת ורוצה את אותו הדבר?

גבר.

מה שבחורות צריכות ומה שבחורות מחפשות מכילים מעט מאוד במשותף.

מערכת ההגנה המנטלית של נשים מאינדוקטרינציה חברתית כל כך חלשה, שהן נוטות לבלבל את מה שמצופה מהן, למה שהן באמת צריכות.

בעע.

 

הבלונדה הייתה כנראה הבחורה היחידה שאהבתי, וגם הבחורה היחידה שממנה נפגעתי. נפתחתי אלייה, והיא כנראה נפתחה אלי. אבל ככל שהכרתי אותה, כך אהבתי אותה פחות. ראיתי את הרקב הפנימי האפל שהיא קראה לו נשמה, את הזיוף המוחלט שאפף אותה בחברה שהיא קראה לו אופי.

הייתי שוקע בכיסופי געגוע בסופי שבוע בלעדייה, וכשנפגשנו היא הייתה מצליחה כמעט מייד דרך צעקות, שקרים וריבים להפוך לי את המצב רוח ב-פאי ראדיאנים. מאוהב באהבה, בפנטזיה.

כשהכרתי, מה שראיתי מבפנים פשוט הפחיד אותי, באיזשהו שלב כבר לא היה לי רלוונטי להבין מאיפה הגיע תפיסת עולם מלאת הרשע שלה. איך בני אדם בוגרים יכולים לגדול ולהתייצב בפאזה שכזו?

חוסר מודעות קיצוני.

אולי לזו הכוונה בכל אותם סרטים שמדסקסים על ההבדלים הסמנטים הלא ברורים האלו בין "אתה אוהב אותי" לבין "אתה רק מאוהב בי?".

הייתי מאוהב. וזה היה בה. אבל היה לי מאוד קשה לאהוב אותה.

מאסתי בלנסות לשנות את כולם, להתאכזב מהעולם זה פשוט הרבה יותר קל.

 

היא לימדה אותי לא לסמוך על נשים.

על מניפולציות ,על שקרים פתולוגיים אינסופיים,

על הכחשת מעשים בזמן ביצועם,

על נצלנות כאקסיומה בקשר, על אי הענקה. אולי בגלל שהיא הייתה אישה כל כך סטריאוטיפית, שהכרתי כל כך טוב, הכללתי את האכזבה ממנה לכלל הנשים. אני רוצה לטעות, באמת.  אבל אני פשוט לא מצליח למצוא ראיות נגדיות.

רק השבוע השותף שלי לקח את החברה מזה 4 חודשים לצניחה חופשית כמתנה ליומלדת.

3200 שקל. עליו. מתנה. הפתעה.  הקשר הכי ארוך שלו בשנתיים האחרונות, מנסה לדלות ממנה קמצוץ של משהו ש...פשוט אין לה להציע.

עוד באותו הערב כשהם חזרו, היא שכבה במיטה ורטנה.

קיטרה על שטויות בשביל לקטר, דרשה "צומי", עקצה את כולם ולא עזרה בכלום.

למה שתשתדל? הרי מגיע לה. הרי הוא העניק מטוב ליבו, ולכן הוא כבר שלה.

היא לא צריכה להתאמץ, להפך. בוחנת את גבולות הביצ'יות שלה.

יומיים אח"כ הוא מספר לי שהוא לא אוהב אותה.

שהוא רוצה רוצה להפרד ממנה.

אני לא הבנתי איך הוא בכלל סבל אותה עד עכשיו. אני מקווה שלי זה לא היה קורה, שלמדתי לזהות בחורות שכאלו בשלב הראשוני.

כמו אינספור הבנות שמגיעות לפוסט הזה דרך גוגל. מחפשות תומך.

בעעע. אולי תגדלו עמוד שדרה? אולי תפתחו אופי?

 

"נשים הן עם רע." ולצערי הרב, הרבה מאוד נשים מסכימות בנושא !! לא רק האלו עם המלא חברים, גם האלו עם המלא חברות. תתוכחו איתי לעזעזל! אל תפרטו לי עוד סיבות! אני שונא שונא להיות צודק.

 כמעט כל בחורה שעברה קורס קצינות, או סביבה חברתית חסרת גברים דומה, חוזרת מזועזעת מהמין הנשי.

מהבי'ציות, חוסר ההדדיות, חוסר היכולת לתפקד כקבוצה תומכת ללא גברים.

 

נראה שנשים הן הרבה פחות רוחניות מגברים. כל עוד לא מטעים קלות דעת ,בחירות אסתטיות סטריאוטיפיות והסחפות חברתית לבחירה של גברים, פשוט לא מוצאים נשים עמוקות. אני, בכל אופן, לא מצאתי.

אבל אני כל כך אוהב נשים, הן המפתח לאושר. הן מקסימות, אני רוצה לחבק ולנשק ולאהוב אותן. הן פשוט לא אוהבות את עצמן. חלשות מדי, זקוקות להגדרה חיצונית. קטנות מדי, מכדי שיהיה להן מה לתת מעצמן. חלשות מלגדול ולהתפתח, מהסטטוס הילדותי שהן יכולות להמצא בו גם בגיל 24. אני מחפש ומחפש, ולא מוצא מישהי ראוייה. אינטליגנצייה אני כבר מזמן שלא טורח בכלל לחפש.   (ואני כמעט גר בטכניון לעזעזל..)

 

מכל האהבות ללילה אחד אני פשוט רואה עוד של אותו הדבר. ועל זה תוסיפו שאני כמעט ולא נמשך למראה של בחורה ישראלית ממוצעת. ועל זה תוסיפו שאני כמעט ולא נמשך לבחורות מעל גיל 25.   (טוב, חוץ מאחת בת 35...) אין לי זין לכל המשחקים האלו.

אני יותר מדי טוב בהם, נמאס לי לנצח. אבל נראה שמשחקים זו הדרך היחידה לבצע הכרות דרך אפיקי תקשורת סטנדרטיים.

הן רוצות ,שתשחק. כדי שהן תוכלנה להרגיש מנצחות.

 

הדדיות היא כנראה לא תכונה אנושית רווחת. צריך שיהיה שם משהו כדי להיות מסוגלת לתת אותו. עצוב.

אלך לקבל חיבוק מהכרית. הערב יש לי עוד פאק-דייט עם אורגניזם נקבי חומרני. פעם התלהבתי מזה, עכשיו אני סתם מבועס.

:-(

 

 

עדכון:

אמש, מרחוק ומזווית ראיתי את מה שיכל היה להיות הבלונדה. בחורה גבוהה, עם השיער הגדול והמצחיק שיחודי לה, עם הצחקוק ההיסטרי האופייני. רק המחשבה שאולי זו היא מייד חירבן לי את המצב רוח, והוריד לי את הלב לתחתונים לכמה רגעים.

מדהים. וואוו. התרגשות פסיכוסומטית שכזו היא נדירה ברמות מטורפות אצלי. שנים שלא היה לי גל אנרגיה שכזה.

אפילו החזיקה יד לאיזה ערס. בטח מרביץ/משפיל אותה, כמו שהיא רגילה, מחפשת ואוהבת.

 

לקטע המלא...
נכתב על ידי , 11/10/2006 12:55   בקטגוריות אהבה ויחסים, פסימי, אשכים, הבלונדינית, טיפשות להמונים, איפור ורבייה, הבועה  
105 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   3 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של קצר וקולע ב-10/10/2012 20:04
 



אכזבה


אני מביט מטה לכר הדשא הרענן שמתחתי ,מחייך לאיטי ,יודע שגבעות דשא כל כך מושלמות לא קיימות במציאות.
אני ממקד עיניי בדשא ומתרכז חזק. אט אט הלחץ שהאדמה מפעילה על כפות רגלי דועך באיטיות, משקלי עוזב את גופי, אני נהייה קל יותר ויותר עד שאין לי כלל משקל.
אני מתנתק בהדרגה מהדשא ,מרחף בקלילות ,בעדינות. באיטיות נצחית אני נוסק מעלה ,לשמיים ,כבר יכול לראות את קצוות העצים ירוקי העד של היערות הרחוקים ,את העמקים שבהם האיכרים עובדים את השדות ליד הנהר הגדול ,הציפורים לצידי שטות בלאט בים האוויר הנעים והקיצי.
לפתע מטוס בוכנה צורמני, מזהם, מלא עשן שחור, חולף לצידי. העשן חונק את הציפורים חזרה לאדמה, ומכסה את הנוף הנפלא באבק סמיך ומחניק של נפט שרוף.
המטוס מטרטר ושורק קרוב כל כך לאוזן ,מכאיב בעוצמת הקול המזמזם המטריד שלו.
אופ עם השעון הזה!

עוד לילה נגמר כל כך יפה, קסום. עוד יום מגיע, עמוס כל כך, מהפנט בלוח הזמנים שלו . דורש לא פחות מהשקעה מוחלטת של תשומת הלב ,כפי שרק לימודי הנדסה יכולים לדרוש.
לא עשיתי שיעורים בפיזיקה קוונטית, אני לא יודע כלום בהסתברות, אני אכשל במבחן, אין לי חברה כבר שנה וחצי ומרוב רחמים עצמיים כבר שכחתי איך לחייך. מתחת לאדמה באור לבן מלאכותי, אני יושב ומעתיק שיעורי בית.
אני זוכר ששמחתי פעם. כשאני מביט בתמונות האלו שהייתי צעיר. פעם היה לי שיער, פעם הייתי פחות שמן, פעם נראיתי כל כך שמח ,מאושר. האם באמת חייכתי ,או שזה היה בשביל התמונה בלבד? הידע הזה אבד, ממש כמו האיש החייכן ההוא בתמונה ,חמק לו לעבר ,לשכחה, מת. נעורים מלאי פוטנציאל מתחלפים באשמה ושנאה עצמית.

כבר יום שלישי היום, צריך לבקר את סבא בבית החולים.  סבא הוא השארית היחידה מהמשפחה שלי. מה שנשאר אחרי שהמטוס של הסוכנות היהודית ,שהיה אמור לשמח ולאחד את כולנו במחווה מיוחדת של שרת הקליטה ,יורט מעל הים השחור בגלל איזה רוסי שיכור ומערכת נשק מתפוררות.

סבא עבד קשה כל החיים בסחיבת ארגזים, בהעברת דירות,. אני זוכר איך הוא היה מעלה דודי שמש בבניינים של עשירים בת"א קומה אחר קומה ברגל. נאנק מהמשקל בבכי מופנם. הכל בשביל שהם יוכלו להתפנק בג'אקוזים משיש ביבוא אישי, לשבת בפנים ולחשוב על מה ילבשו הערב.
כל זה הוא עשה בשביל לחסוך מספיק כסף ,כדי שלנכדים שלו יהיו הזדמנויות שונות משלו . בשבילי.
הוא לא רצה לראות את הדור הבא אחריו חוזר כל ערב הבייתה כל כך עייף, עד שאין לו כח לאכול או להתקלח, רק בשביל להקיץ לפני אור הבוקר לעוד יום חסר עתיד. הוא רצה שהדור שהוא משאיר יחייה באותן דירות שהוא רק חל,ף דרכן, נזהר לא ללכלך את השטיח. הוא רצה שאוכל להקדיש את זמני ומרצי לטיפוח טעם בבחירת שיש איטלקי או להתגנדרות ליציאות שהוא בצעירותו יכל רק לחלום עליהן.

והנה אני כאן ,שותה מרק דלוח בבית החולים, ממתין שסבא יצא ממהחוקן השבועי שלו, מרק שקניתי בפרוטות שמשרד הקליטה פיצה אותי. אותו משרד ממשלתי שרצח לי את כל המשפחה כשהתקמצן על הכסף בטיסת שכר עלובה של מדינה מזרח אירופאית מושחטת. עוד שנתיים יגמר לי הכסף ואצטרך לצאת לעבוד.
אבל אני יודע שאני בחיים לא אסיים את התואר בזמן. אני עוד צריך לחזור שוב על 4 קורסים, ובטח אכשל שוב בלפחות 2 מהם. 
אני יושב ליד מיטתו האוהבת וחושש. עוד מעט סבא יביט בי בעיניים האוהבות האלו שלו ,וישאל אותי איך הולך בלימודים, אני אומר "בסדר" כמו תמיד ,והוא יהנהן בהבנה. ואז אשאל לשלומו והוא יעודד אותי ויאמר שאין מה לדאוג.
הייתי שם כשהרופאים סיפרו לו שהגידול במעיים שלו ממאיר, כשהם אמרו לו שהצואה שלו מזהמת לו את הדם. הבטתי בפניו הבטוחות כשהם אמרו לו שהביטוח לא מכסה את עלות ההשתלה ,שההשתלה עולה לפחות כמו שכר לימוד לשנתים הבאות. הייתי שם כשהוא אמר להם שלא יטרחו לחפש תורם.
"אני יודע טוב מאוד מה לעשות עם הכסף שלי" הוא הטיח ברופא המופתע.

האחות השמנה נתנה בי מבט מוזר, משתהה. כאילו רצתה שאגיד משהו. היום ניסו טיפול ניסיוני לחלולים סופניים במחלקה וסבא לא קיבל את זה טוב. היא ידעה. ואני ידעתי שהיא יודעת.
"הורדנו אותו ממשכחי כאבים, הוא עומד לחזור להכרה בקרוב" היא אמרה במבט עצוב של חסור אונים.
ישבתי לידו והחזקתי לו את היד ,הערצתי אותו על חוסר הפחד שלו מהמוות, מהכאב, על ההשלמה שלו.
ידעתי שהדבר היחיד שמחזיק אותו בחיים זה התקווה, זה אני. 
הרופאים נתנו לו 8 חודשים עוד שנה שעברה ,ולא הבינו למה הוא עדיין תופס להם מיטה במחלקה. אבל אני ידעתי טוב מאוד למה. הוא מחכה לי. רוצה לראות אותי מסיים ,מצליח מתחתן ,כדי שיוכל לעזוב  את עולם הסבל שלו בשקט. עם תחושה של סיפוק והשלמה.
כל כך לא רציתי לשקר לו שוב, כשיתעורר וישאל את השאלה הסתמית והנוראה ההיא, ובמקום להגיד לו ששאני שמן ומקריח וטיפש ובודד אני אשקר.
רציתי לברוח משם ולהתקשר אליו מרחוק, להגיד שאני מצטער שלא הגעתי, ולשלוח לו משהו מיוחד להראות לו שאני מוקיר אותו גם כשהוא לא אומר או שואל כלום בחזרה.
אבל זה היה מאוחר מדי, הוא כבר פתח את העיניים, כאילו תזמן במיוחד את העניין בשביל להעצים את הגוש הענק שעמד לי בגרון.
בלעתי.
התאמצתי לחייך, לזרוח בשבילו.
"מה שלומך ,סבא?" ,שאלתי ,לא מסוגל להחזיק את הכדור פרווה הענק שהיה לי בגרון. מנסה להסתיר את הרטט הברור שבקולי .
הוא שלח יד גרומה ומצונררת ואחז באבהות בידי. מתפיח את הכדור לאשכולית בינונית. לא משנה כמה ניסיתי להראות תקין, הוא קלט אותי ישר .הוא תמיד קלט אותי.
-"הכל בסדר איתך ארז?"
הבטתי בו, מנסה למצוא את המילים. מנסח אותן בראשי, מוחק ומנסה שוב. הוא פשוט שכב שם והביט בי בסבלנות. שומע כל מילה שלא נאמרה.
כדור הפרווה גדל עכשיו לראקון שלם. לא יכולתי להחזיק יותר ופלטתי אותו החוצה בפרץ של דמעות.
בכיתי ובכיתי, כמו שלא בכיתי מאז טקס האזכרה המחורבן שהיה בהר הצופים, רציתי כל כך לספר לו.  שאלו לא החיים שלי, שמרגע לחיצת היד ההיא לשרת הקליטה בירושליים לא נגעתי באף בחורה כבר שנה וחצי, שחוץ מלאכול ולעשן שום דבר לא כבר לא עושה לי טוב. שהוא צריך נכד אחר להאחז בו. מישהו שאינו אני, מישהו ראוי יותר. כל כך רציתי שיתמוך ,שיבין .   
כל כך רציתי לספר לו, ולא אמרתי כלום. ידעתי עד כמה זה יפגע בו, בגאווה, בתקווה, בסיבה שלו להאחז בחיים.
הוא הביט בעיני בחמלה האינסופית שלו, והבין הכל. הוא ידע.
הוא השלים.
דמעה גדולה חמה ואיטית זלגה מעינו הזקנה.

סבא נפטר באותו הערב.
6 שעות ישבתי מייבב ליד מיטתו, מרגיש את חוםפ גופו הארצי דועך לשחור הגדול שאפף אותי מכל כיוון. מאוכזב מעצמי הרגשתי חור גדול שחור וקר נפער לי במרכז הלב.

10 חודשים אח"כ אני ממתין בראס-אל-שטן. שמן ב12 ק"ג וקירח לגמרי,. ממתין לבד בצד הדרך ומוצץ את בדל הסיגריה האחרון בחרדה.
קבעתי עם אחמד שיביא לי את החבילה ב6, בד"כ הוא מגיע בדיוק בזמן. מה לעזעזל גורם לו להתעכב?
כבר יכולתי לדמיין את רעשי המנוע של טנדרי המשטרה המצריים. ענן אבק מרוחק ומרעיש התקרב אלי. הרמתי מהרצפה את הבדל הכבוי וניסיתי להדליק אותו שוב.
בחצי שנה האחרונה, מאז שסוריה התחילה להפגיז בגולן והמדינה סגרה את כל המעברים הקרקעיים שלה לאזרחים מחירי הסמים ממש הרקיעו שחקים. אף אחד לא יכול היה לצאת ולהכנס מהמדינה, אף אחד חוץ מאזרחים זרים כמובן. כבר 6 שבועות שלא הגיע שום משלוח של קוקאין לתל אביב, 6 שבועות והמחירים שילשו את עצמם. זו תהייה המכה הכי הגדולה שלי , הרגשתי את זה מגיע. את החיים שלי לשנים הבאות משתנים.
איזה יופי שירשתי מסבא את האזרחות הצרפתית שלי. הנה, גם כאן הוא עדיין ממשיך לעזור לי.
מרחוק, ענן האבק התבהר. משום מה אחמד הגיע הפעם בליווי של עוד עוד 2 ג'יפים, לאחד מהם היה כתוב משוה כחול בצד.

נכתב על ידי , 15/9/2006 14:19   בקטגוריות פסימי, סיפור?  
34 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מרווה הפיגמנטים ב-8/10/2006 11:17
 




דפים:  
Avatarכינוי: 

בן: 42

MSN: 




הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 20 פלוס , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למרווה הפיגמנטים אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מרווה הפיגמנטים ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)