לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


הדרך הביתה תמיד ארוכה יותר כשהולכים אותה בזיג זג.

Avatarכינוי: 

בת: 32

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2011

לחיות או לא להיות


זה הוא סיפור על ערב הזוי ביותר שלא התכוונתי לכתוב עליו אבל יום אחד כשיהיה לי כסף לפסיכיאטר אני אצטרך לזכור אותו. טוב אני לא באמת זוכרת מה היה שם אבל זה די קרוב.

 

וודקה רד בול.

ספיר השחורה: "זה בלי גזים."

שירלי: "זה XXX, גזים זה הבעיה הכי קטנה של זה."

 

אני: "תקשיבי לבשתי אתמול חולצה... היא עושה לי ציצים ענקיים!"

שירלי: "אבל יש לך ציצים ענקיים."

אני: "כן, זה כנראה בגלל זה."

 

אני: "נתי אני הכי מתה עליך בעולם אבל דיברנו על זה, זה לא יקרה."

נתי: "בסדר, אז כשאני אהיה רווק."

  

2 בלילה.

ארנון: "התקשרתי רק לשאול אם יש לך קצפת."

 

אני: "איך זיהית אותנו?"

שירלי: "יצאנו מהמסיבה ואז ראיתי שני אנשים על אופנוע כשזו שיושבת מאחורה לבושה וצורחת כמוך.

וואלה, לא יודעת, ניחוש?"

שתדעו לכם שהייתי מאוד קרובה פשוט לחזור ברגל. על עקבים!

 

לאון: "שתדעי לך שדי קשה לנהוג כשאתה לא נושם. אכפת לך לשחרר קצת?"

אני: "אתה תנשום כשאני אנשום – כשתעצור את האופנוע ותזמין לי מונית!"

 





נכתב על ידי , 1/2/2011 17:17  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



131,232

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לFake Fairy אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Fake Fairy ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)