לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


הדרך הביתה תמיד ארוכה יותר כשהולכים אותה בזיג זג.

Avatarכינוי: 

בת: 32

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2011

הנוער של היום פשוט גועל נפש


התייר.

שירלי: "איזה מין סרט זה?! כל הסרט ג'וני דפ היה לבוש!"

 

ארנון שפך עלי בירה בטעות.

אני: "וואו ארנון.. אף פעם לא הייתי כל כך רטובה בגלל מישהו."

 

ללכת למסיבה עם שני בנים זה לא חכם, מי ילווה אותך לשירותים?

(לפיפי, כן?)

 

ספיר השחורה: "החלטתי שאני מתנזרת!"

אני: "שמה עשרה שקלים על שלושה ימים."

ספיר הלבנה: "ג'וינט על עד שהיא תגיע לבסיס."

שירלי: "אין לי כסף אז שקל על יומיים."

 

ספיר השחורה: "הכנתי תיק לשבוע. לקחתי חבילת תחתוניות וחבילת תחבושות..."

שירלי: "וחבילת קונדומים?"

ספיר השחורה: "אני לא הולכת להזדיין."

אני: "טוב, נו, אולי על פוסטינור שלישי יש הנחה."

 

ספיר השחורה: "הוא אמר מתי הוא בא?"

שירלי: "זין, כוס ועשרה."

ספיר הלבנה: "אחר כך ורבע."

 

 

את הפוסט המזעזע הזה אני רוצה להקדיש לארנון, שיום אחד אני אסמם אותו ואחטוף אותו לחופה, שיהיה לך שבוע הולדת שמח חיבוק





 

נכתב על ידי , 14/2/2011 22:50  
18 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



131,232

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לFake Fairy אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Fake Fairy ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)