לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


הדרך הביתה תמיד ארוכה יותר כשהולכים אותה בזיג זג.

Avatarכינוי: 

בת: 32

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2011

מה לא עושים בשביל אמא?


מה הדבר הכי הזוי שאתם עשיתם בשביל אמא שלכם?

 
אני ישבתי אתמול ושטפתי כלים שידיד שלי ערם במשך שבועיים. לא תגידו העביר שטיף והניח בכיור, פשוט הניח בכיור. היה שם בלילה של פיינקיק עם עיניים ששקלתי לתרום למכון ויצמן.  

  

טוב, מהתחלה. אני מאוד אוהבת את אמא שלי אבל כמו כל אדם גם לה יש חסרונות אחד מהם הוא שהיא בכיינית. אם משהו כואב לה היא תדאג שכולם ידעו. אתמול היא עברה טיפול שורש אחרי זמן מה שיש לה כאבים ואתם יכולים לתאר לכם כמה היא חפרה לי.

 

לדוקטור אמא הייתה תיאוריה שאם על האדביל רשום עד שישה כדורים ביום ועל האופטלגין רשום עד שמונה כדורים ביום אז זה בסדר לערבב בינהם ולקחת ארבע עשרה כדורים ביום. היגיון של אמא.

בעשר וחצי בלילה נגמר לה האופטלגין ודוקטור אני החליטה לעזור.

 

אני: "יש מצב שאתה זורק לי ג'וינט ובתמורה אני אספר לך למה אני צריכה אותו ואתה תצחק עלי כל החיים?"  

נתי: "תעזרי לי לנקות את הבית?"  

  

אמא שלי, אחרי שיצאה מהשוק, אמרה לי "איזו ילדה טובה יש לי". ילדה שמשיגה לאמא שלה סמים בעשר דקות נחשבת ילדה טובה? חוששני שמשטרת ישראל תערער על בחירת המילים הזו.

 

לצערי לא יכולתי להישאר לראות את אמא שלי מסטולה כי הייתי צריכה ללכת לנקות את הג'יף בכיור של נתי אבל אני מניחה שזה היה משעשע.  

  

 

מאה שקל אם למישהו היה יום יותר הזוי משלי.

 

נכתב על ידי , 7/3/2011 18:08  
58 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



131,232

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לFake Fairy אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Fake Fairy ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)