לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


הדרך הביתה תמיד ארוכה יותר כשהולכים אותה בזיג זג.

Avatarכינוי: 

בת: 32

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2011

מה לובשים לדייט שלא הצלחת להתחמק ממנו?


המסיבה נמדדת בכמות האלכוהול שאת שותה - אין דבר כזה מסיבה לא טובה, יש לא מספיק אלכוהול.

 

ספיר שיכורה ולא יודעת לספור.

ספיר השחורה: "דווקא בא לי בחור שזוף עם 7 קוביות בבטן."

אני: "7?! איך זה מתחלק? יש לי קוביונת קטנה בצד, לא קשורה לכלום?"

 

מכירים את זה שאתם באים להגיד משהו ותוך כדי חושבים על זה?

הדר צליאקית.

אור: "הדר מביאה מתכון לפנקייקים."

אני: "אז יאללה בואי נכין... אוי איכס!"

 

שמתם לב שבכל חבורה יש דניאל?

 

אני: "זה בחור או בחורה?"

ספיר השחורה: "זה בן דוד שלי."

 

אני: "זה הולך להישמע קצת סוטה אבל מה זה בא לי על החסה שלו."

 

פעם כשמישהו היה שואל את שמך זה היה כי הוא רצה לדעת עם מי הוא מדבר, היום זה כי הוא רוצה לדעת את מי להוסיף לפייסבוק.

 

אני: "קמתי היום בבוקר עם הנגאובר מזעזע."

לובינסקי: "אפרופו, את יודעת מה מזעזע? הלק שלך."

 

כשאת מחביאה משהו במקרר כדי שלא יאכלו לך אותו מומלץ לזכור שהחבאת אותו.

שירלי: "מה עושים היום?"

אני: "הלבנה אמרה שהיא זורמת אז סגרנו על אורגיה."

שירלי: "סבבה."

 

אני כבר ציינתי שאיכשהו כל החברות שלי תימניות?

אח של שירלי מחפש את הכיסוי של הלפטופ: "איפה השחור הזה?"

אני: "מול המראה, היא בדיוק מתאפרת..."

 

לסיום, ציטוט שאין טעם שתקראו כי לא תבינו.

האידיוטים: "אני מקבל רבע, אתה מקבל רבע, סקאיי מקבל רבע, רון בי מקבל רבע..."

ספיר הלבנה נכנסת בדרמטיות: "ולפולק יש חצי רבע!"

 

 

נכתב על ידי , 13/6/2011 13:27  
34 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



131,232

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לFake Fairy אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Fake Fairy ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)