לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  Lady:)

בת: 33





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2011    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2011

פסח.


הרבה כאבי ראש, נקיונות, קניות, ערב חג, חג ראשון, חג שני, משמינים, דודים/דודות מציקות - משפחה מציקה!, בית כנסת, הבנים יושבים הבנות מגישות, והרשימה ממשיכה עד אין סוף! עד כמה פסח, למרות השבועיים חופש (אם אתם עדיין ילדים בביהס) מבאס, קשה ובסופו של דבר תמיד מכניס אותי לעצבם ובמיוחד עם אנשים שאני כל כך אוהבת.

ודווקא עכשיו אני מתגעגעת אז אפילו שניקיתי את החדר, פיניתי מדף במטבח וניקיתי אותו, קניתי אוכל כשר לפסח ואני הולכת לבית חב"ד לעשות את ארוחת ערב החג אני עדיין מתגעגעת. זה מוזר כמה אנחנו לא מעריכים משהו עד שהוא נעלם..

אני רוצה לחגוג את החג עם המשפחה שלי! לשמוע את כולם מתבכיינים, מקטרים, מתלוננים, והכי אני רוצה פשוט לשבת שם לשמוע את סבא קורא את המגילה ולאט לאט כולנו אחריו כל אחד בתורו, לאכול את האוכל הטעים של סבתא והדודות ואפילו לקבל מהן את הנשיקה המלאת ריר והכל כך כואבת (פשוט כישרון של הדודות.. מעניין אם אני יהפוך להיות ככה ביום מן הימים), לחפש את האפיקומן ולמצוא אותו! ואפילו שכולנו יודעים שכל אחד יקבל מתנה עדיין לרוץ כמו משוגעים בכל הבית (ועברנו את הגיל לזה לפני כל כך הרבה שנים..)

 

יותר מזה אני תגעגעת לאמא.

לשיחות השטויות שלנו, לישיבות בבית קפה, לקניות, לדיבורים החסרי משמעות, לעצות, לחיבוקים.

אני מתגעגעת לאבא,לאחי,לאחותי. לא ראיתי אותם כבר יותר מחצי שנה. זה קשה כל כך קשה.

שלא תבינו אותי לא נכון אני אוהבת כל שניה כאן, כל כך אוהבת! אבל לפעמיים הגעגוע גובר כשאני רואה את המשפחה כאן עם הסבא או יושבים ועושים ארוחה דמעה אחת בקלות יכולה לצאת החוצה..

אבל לכול דבר יש את היתרונות והחסרונות שלנו.

היתרון שלי שאני כאן ואני נהנת. החסרון הוא הגעגעוע.

 

**לקח לי כל כך הרבה זמן לכתוב את הפוסט הזה.

אולי כי קשה לי לאודות בזה. אני כבר מזמן לא ילדה של אבאל'ה או אמאל'ה.

 

חג שמח לכולם,

ליידי.


זה רק הלב שכואב לך - אביב גפן.
עיגולים שחורים במקום עיניים -
רואים עלייך, שלא נרדמת.
אל תרגישי מיוחדת,
את לא הראשונה ששיכורה.
בבת אחת פתאום צוחקת,
זורקת חיוכים לכל אחד.
אבל בפנים את מתפללת,
בואי, רוח.
השדים באים בלילה,
קולעים צמות מהכאב.
זה רק הלב שכואב לך,
אל תדאגי...
זה רק הלב
על הבמה בצד עומדת.
כשאני בזרקורים, זה קל להתאהב.
זה רק הלב שכואב לך,
אל תדאגי...
זה רק הלב
אמרת שאת רוצה לברוח,
כדי לשכוח ת'עיר הזאת.
אבל את אף-פעם לא עוזבת,
את מכורה כבר לבעיות.
הלכת לים, חיכית לי ולא באתי.
כי ראיתי כבר יותר מדי זריחות.
צעקת לכוכבים שמעלייך-
בואי, רוח.
השדים באים בלילה,
קולעים צמות מהכאב.
זה רק הלב שכואב לך,
אל תדאגי...
זה רק הלב
אז תחלמי שאני שר לך,
שאני חושב עלייך כשאני כותב.
זה רק הלב שכואב לך...
אל תדאגי,
זה רק הלב.

נכתב על ידי Lady:) , 15/4/2011 11:54  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ברוכים הבאים(:


אני ליידי, חייה בלונדון כבר יותר מחצי שנה וכאן אני אספר לכם על החיים בלונדון.
שופינג, טיולים, מתנות, קניות ולפעמיים אולי גם דברים אישיים - איך אני רואה את העולם.
אני עובדת כאן וחייה במרכז לונדון - קינג' קרוס.
קניות אני עושה בשפע! הכל כאן יותר זול מהארץ והרבה יותר כייף לקנות כי יש מגוון כל כך עצום.
אני יעלה תמונות בפוסט הבא או מתישהו על כל הקניות שעשיתי.

לבנתיים זה מספיק.
אני צריכה ללכת, להנות משאר הסופש שלי (הסופש כאן זה שבת ראשון)
עד לפעם הבאה, ליידי.

נכתב על ידי Lady:) , 10/4/2011 13:00  
25 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים מעבר לים , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLady:) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Lady:) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)