לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אלו הם חיי

אחותי התאומה יודעת לכתוב, אחיינית שלי ממש ספצית ואני, מה לעשות? לא ממש טובה בזה. אבלל, זה לא מונע ממני לפתוח בלוג, אני כבר מזהירה שהכתיבה לא תהיה משהו, הנושאים גם לא יהיו מסעירים במיוחד. אבל, מצד שני, אלו החיים שלי, קבלו אותם כמו שהם. מקווה שתהנו!


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


8/2005

נדודי שינה


שעה שלוש. אני נכנסת לישון כאילו אני מאאאד עייפה, מקלחת, צחצוח שיניים, קצת מזגן לפני שארדם... ובטח זה יגיע - אבל כלום.

 

אני מנסה לקרא עוד פרק או שניים מהספר העכשווי, משהו עם צחוק של דינה אור, וזה לא מצליח להעלות חיוך על שפתיי או לגרום למשהו חיובי. אז אני קמה מהמיטה ולוקחת עוד לגימה של מים, ואחר כך צריך ללכת לפיפי, בשביל שלא יהיה בלילה [איזה לילה, איזה?], ושוב קצת מזגן, וגלגל"צ בטלויזיה ומחליפה צד במיטה, ולא נוח לי אז חוזרת לצד הרגיל, עד שדי, נשבר לי ואני קמה מדליקה אורות מתיישבת ליד המחשב ומנסה לעייף את עצמי עוד קצת לפני השינה.

 

מה עוד נותר לי לעשות???

נכתב על ידי *NEW ME* , 15/8/2005 04:46  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  *NEW ME*

בת: 48




הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , משפחתי וחיות אחרות , דת
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל*NEW ME* אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על *NEW ME* ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)