לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אלו הם חיי

אחותי התאומה יודעת לכתוב, אחיינית שלי ממש ספצית ואני, מה לעשות? לא ממש טובה בזה. אבלל, זה לא מונע ממני לפתוח בלוג, אני כבר מזהירה שהכתיבה לא תהיה משהו, הנושאים גם לא יהיו מסעירים במיוחד. אבל, מצד שני, אלו החיים שלי, קבלו אותם כמו שהם. מקווה שתהנו!


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


8/2005

ניו אייג'


הלכתי לקנות היום נעליים לחתונה של אחיינית שלי שתתקיים בסוף החודש.

 

אני שונאת לקנות נעליים, אף נעל לא נוחה לי, תמיד אני מתפתה בסוף לקנות בגלל שלא נעים לי מהמוכר/ת ובסוף הן נחות אחר כבוד במגירת הנעליים שהולכת ומתמלאת.

 

הפעם החלטתי שאני קונה היום ויהי מה, אני חייבת נעליים, גם אם הן תהיינה חד פעמיות, צריך, קונים!

 

בחנות הראשונה שהגעתי אליה צדו את עיני זוג נעליים שחורות, יפות, עקב גבוה, אלגנטיות. אמנם לא נוחות בכלל, אבל, הרע במיעוטו.

 

החלטתי שאני לוקחת אותם [טוב, נכון, גם לא היה נעים לי מהמוכר] והיה שם כל כך חם בחנות [למי לעזאזל אין עדיין מזגן בחנות באמצע אוגוסט?!?] שרק רציתי לברוח משם.

 

המוכר התחיל עם מחיר של 280 ש"ח, באמת שאין שום סיבה לשלם על נעל כזו כזה מחיר. מה גם, כמו שאמרתי, הרי הן תשמשנה אותי אולי פעם או פעמיים. אחרי דין ודברים כי באמת לא רציתי אותן עד כדי כך, הוא ירד ל 200 ש"ח, שנינו היינו מותשים מהמשא ומתן שילמתי ויצאתי עם שללי בידי.

 

ולמה אני מספרת בכלל את כל זה? רק בשביל לספר שבמהלך המשא ומתן הוא כל הזמן קרא לי נערה, בדרך כלל זה לא מפריע לי, להפך, אחלה, שיחשבו שאני צעירה מגילי, בכיף. אבל הוא כבר התחיל לעלות לי על העצבים אז אמרתי לו במתינות שהוא מוזמן לקרא לי בחורה. והוא, בתגובה אמר ש'בטח, בטח, איך שאת רוצה, למה, בת כמה את 17?' הלכתי למות, אני לא כזו שמחביאה את גילי אז אמרתי בשמחה שאני בת 30, ההוא כמעט נפל מהכיסא, סתאאם, הוא בכלל עמד... רק על זה הוא הוריד לי עוד 20 שקלים... חבל שלא אמרתי שאני בת 35...

 

בדרך לקופה הוא לחש לי שאני חייבת לגלות לו מה הסוד שלי שאני נראית צעירה כל כך, אמרתי לו שאני לוקחת כדורים של ניו אייג' ההוא לא הבין מאיפה נפלתי עליו.

 

מי אמר שלא מצחיק כאן?

 

 

 

 

נכתב על ידי *NEW ME* , 15/8/2005 21:24  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  *NEW ME*

בת: 48




הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , משפחתי וחיות אחרות , דת
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל*NEW ME* אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על *NEW ME* ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)