לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

במרחק נגיעה מכאן.


"לטגן את המוח בתוך קופסאת שימורים".

Avatarכינוי:  דולצינאה.

בת: 30



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2013    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2013

מתי?


אני אוהבת אותך, אז למה אני בוכה כל הזמן?

 

נמאס לי מזה שאתה נתפס על מילה וזהו, נגמרה השיחה. אתה אפילו לא מסביר מה מפריע לך ושילך הכל לעזאזל, אבל כשלך יוצא משהו שנשמע ממש לא טוב? תעשה לי סצינות על זה שלא לזה התכוונת.

נמאס לי שאתה ממשיך לנתק לי אפילו שכבר סיכמנו מליון אלף פעם שאנחנו לא מנתקים אחד לשני, אבל אם יוצא מצב שלי בטעות מתנתק הטלפון - מת העולם.

נמאס לי שהדברים האלה חד-צדדים.

 

דולצינאה.

נכתב על ידי דולצינאה. , 24/7/2013 01:27   בקטגוריות מהחיים, קונפוציוס, אהבה ויחסים  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



משככי כאבים


זה תמיד ירגיש ככה? מעכשיו ולנצח?

עדיין קשה לי לישון בלילות בגלל מחשבות קטנות שמזדנבות אלי. זה צובט לדעת שבאמת לא תחזור ומצמרר לחלום עליך כל פעם מחדש. החלומות האלה, אף פעם אין לך תשובה בשבילי על השאלה למה מתת מלכתחילה? ואם כבר מתת, למה לא נשארת ככה? ואף פעם אין לך הסבר לתת לי לאיך לעזאזל חזרת פתאום, ולמה דווקא עכשיו.

ואני צורחת בחלומות שלי ומבועתת מהעובדה שחזרת, או מזה שהלכת בכלל. אבל אני כבר לא בוכה.

הנה הגיע ועבר היומולדת שלי, והייתי אאוט במשך כל הערב רק מלקלוט את העובדה שלא אתה זה שמטפל בבשר על המנגל, וצועק עלי לעזור לסדר את החצר כדי שאני אוכל לארח את החברים שלי. 

אני רוצה שזה יפסיק, ומצד שני, לא רוצה פתאום להתעורר ולגלות שאני לא מרגישה כבר כלום לגביך.

אולי פשוט תהיה?

 

דולצינאה

נכתב על ידי דולצינאה. , 8/7/2013 02:45   בקטגוריות הרבה דרמה, מהחיים, אבא, מחשבות  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





27,289
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדולצינאה. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דולצינאה. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)