לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

החיים. ושאר ירקות



כינוי:  ליאת (:

בת: 32

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2009    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2009

ככה וככה


ככה וככה

 שלום חנוך

מילים ולחן: שלום חנוך

 

 

חוזר מלילה באולפן
חורז לי זמר אהבה ישן
לשיר במקלחת
חושב עלייך כל הזמן
אני אוהב אותך בכל מובן
ככה וככה
את בלתי נשכחת
גם כשאת לא כאן

עולה עוד בוקר על חיי
אולי עבדתי יותר מדי
במקום להיות יחד
אבל בטוח לא אולי
גם את עובדת קצת יותר מדי
ככה וככה
רוצה אותך נחה
פה בזרועותי

מרטיב את הפנים, עוצם ת'עיניים
נותן לדימיוני לזרום עם המים
ואין מה לעשות, זה מה שיש בינתיים
ואת בכל מקום, ככה וככה
בלילה וביום, ככה וככה
ארבעה עשר יום בלי להיות ביחד

זה שיר של ילד מאוהב
אם את שומעת את קולי עכשיו
את בטח סולחת
חושב עלייך כל הזמן
אני אוהב אותך בכל מובן
ככה וככה
את בלתי נשכחת
גם כשאת לא כאן

את בכל מקום, ככה וככה
בלילה וביום, ככה וככה
ארבעה עשר יום בלי להיות ביחד
מרטיב את הפנים, עוצם ת'עיניים
נותן לדמיוני לזרום עם המים
ארבעה עשר ימים
הם נצח שנמשך שבועיים

 

-

לחץ ועומס בלתי מוסברים.

כי תכלס היומן שלי ריק. והלו"ז לא כזה צפוף, אבל יש עייפות ומתח באוויר.

ולא כלכך כיף בשום מקום...

 

הבארבי בכפר סבא זה נראה לי המקום שאני הכי אוהבת לשבת בו עם חברים בהופעה, יותר מקונצרט בפילהרמונית או באופרה, ויותר מהיכל התרבות או כל מקום אחר. יש בבארבי אווירה כיפית כזאת, מיוחדת.

 

נצח שנמשך שבועיים, וגעגוע.

אחרי שיחה ממש טובה ביום שני, הכל הפך לאיכס. אני מפחדת שהכל ישתנה עכשיו.

בסדר, אז דיברת איתו והוא אמר דברים טובים, אבל נראה לי שאתה מבין שהעניין מעצבן אותי, אפילו קצת גורם לי לקנא (מסיבה לא כלכך ברורה...), אז תפסיק כבר לדבר על זה. היה הרבה יותר טוב בשבוע שעבר וביום שני. תחזור!!

 

סופ"ש חדש.

מועצות קינים

השתלמות מדריכים

חתימה (אמאלהההה מה עושים?!???!!!!??!?!)

סופ"ש בירושלים (כנראה..) (:

 

מחר עם האנשים הכי כיפיים בעולם בערך, שבאים בערך במיוחד בשבילי (:

 

מתגעגעת, עייפה, ואוהבת

ליאתי 3>

נכתב על ידי ליאת (: , 23/12/2009 12:10  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



4,147
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לליאת (: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ליאת (: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)