לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

אולי זה רק חלום...

"נאמר כבר הכל... אז מה אפשר להוסיף לזה?"

כינוי:  אולי זה רק חלום?

מין: זכר





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2010

רוצה אותי?! מתי תצטרכי אותי...?


החיים שלי לא בידיים שלי ואני לא אוהב את המצב הזה בכלל

בלי לדעת, או שאולי עם, היא שולטת בי

היא מחליטה מתי אהיה מאושר ומתי לא, מתי אוכל ומתי לא

מתי אעשן ועל מה אחשוב

וכרגע אני חושב שנמאס לי

מליון פעם חשבתי שהיום זה היום האחרון

היום אני עושה מעשה, היום...

כל פעם זה פשוט לא קרה

הפחד לאבד אותה מונע ממני בעצם להמשיך את החיים שלי

וזה פחד דבילי כי אם היא לא שמה עלי אין לי מה לאבד וקשה לי להשלים עם זה

למרות שלא פעם ולא פעמיים היא גרמה לי להבין שהיא רוצה אותי אבל הבעיה מתחילה שהיא לא מראה שהיא צריכה אותי

וזה מה שאני רוצה, לראות את החולשה שלה, לראות באיזה אגף אני בראש שלה באמת.

 

נכתב על ידי אולי זה רק חלום? , 13/12/2010 20:07  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



4,582
הבלוג משוייך לקטגוריות: ביקורת בלוגים , מגיל 14 עד 18 , תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאולי זה רק חלום? אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אולי זה רק חלום? ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)