לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הגיגים של אנדמית

בת 27. יורדים עלי שאני צינית ומחמיאים לי שאני צינית.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


1/2007

הריון


אני בהריון. יותר מהר ממה שחשבתי. והמשפט האחרון סותר את עובדת ארבע שנות נישואיי, אבל מרגע שהחלטתי שזה מה שאני רוצה - זה קרה כל כך מהר שכל מה שנותר לי הוא רק לעכל. שלוש שנים שלמות לקח לי להתגבר על הפחד הזה. מהדבר הזה שצומח לי בבטן, שמאיים לשנות כל צל של שגרת חיים. ועבורי - שכל כך מפחדת משינויים וכל שינוי גורם לשבועיים של בחילות פסיכוסומטיות - הדבר היה ממש בגדר איום. אבל אז החלטתי שאני רוצה. התחלתי להביט סביב. וכל שראיתי הוא המשכיות. שאני רוצה את ההמשך שלי. שאני רוצה את המשפחה שלי, את הקן הקטן והנעים שלי. שאני רוצה גם. גם אני רוצה יצור קטן שכולו שלי. וכולו בא ממני. וזהו - מאותו רגע שגמלה ההחלטה - ידעתי שאין דבר שאני רוצה יותר.

וזה הגיע. ציפיתי לשלושה חודשי "הסתגלות רעיונית" לפחות....אבל שבוע אחד של "מרתון", שבו גילינו כמה חיי מין יכולים להיות גם מעיקים....והופ! בדיקה בייתית, מאלו שהשתמשתי בהן כל כך הרבה במשך חיי בתקווה לקבל את התוצאה ההפוכה - איששה את העניין. תפס! ובגדול!

אז זהו, שלושה שבועות של בחילות מטורפות, הסתגלות לרעיון הבטן ו......הנה, רק מחכה שהיא תגדל ותגדל.

אין ספק שזה שינה את חיי.

אני מניחה שאני עוד לא יודעת כמה.

נכתב על ידי אנדמית , 4/1/2007 14:32  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  אנדמית

בת: 45

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 30 פלוס , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאנדמית אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אנדמית ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)