לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הכל חדש ונוצץ


אין לי הרבה מה לומר אבל אני לא סותמת את הפה
Avatarכינוי:  היפהפיה הנרדמת@

בת: 70





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2012    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2012

ראש השנה מתקרב


ראש השנה מתקרב ועימו השאלה הנצחית מה אני עושה בחג.

אולי תשובה אמצא במה שעשיתי פעם.

 

הימים ימי 2002 אני ואחותי לא מדברות

ההורים באים לבקר אצלי ואבא מעלה רעיון, אולי נחגוג אצל ימימה (החברה הטובה של אחותי), אנחנו 2 משפחות קטנות

אני לא עונה. אם אני לא מדברת עם אחותי אז נחגוג אצל חברה של אחותיאה?? מה הרעיון הטפשי הזה? כן, אני מבינה, אחותי נפרדה מבעלה והוא כבר לא ישתתף בחגיגה. הצטמצמנו קצת. אבל...

אני מעדיפה שלא - אני עונה בסוף.

 

לי בעצם יש כבר תוכנית. אנחנו נחגוג בבצפר שדה וגם נטייל. זו הפעם השניה שאני חוגגת את ראש השנה מחוץ למשפחה.

נוסעים לבית ספר שדה חרמון בדרך עוצרים באחוזת דוברובין. אוכלים שם צהרים. אני מזמינה סטייק אנטרקוט סוסון מזמין עוף מעושן. אני טועמת מהעוף המעושן של סוסון. דבר כזה טעים בחיים לא אכלתי. למה לכל הרוחות אני לא הזמנתי את זה, הרי המלצר התהדר עם המעושנים שלהם. אני עוד אחזור לפה אני אומרת. וכאן מתחיל רומן ארוך בן שנים עם אחוזת דוברובין. שווה פוסט אבל לא עכשיו.

 

 אנחנו מגיעים לבצפר שדה חרמון. אווירה כפרית פסטורלית נהדרת

 


 

בערב ארוחת ראש השנה מצויינת אך הבטן עוד סתומה מארוחת הצהרים.

 

למחרת יצאנו לטייל לבריכת המשושים של הזוויתן

 





 

מומלץ ביותר. זו לא בריכת המשושים המוכרת לכולנו. זוהי בריכה אחרת, יותר נכון 2 בריכות, לא פחות יפות רק שהגישה לשם הרבה יותר נוחה. אפשר להגיע לשם ברגל, המסלול מישורי, אין עליות או ירידות מטורפות  אפשר להגיע לשם בג'יפ עד המים ואפילו ברכב רגיל אבל על זה אני לא מתחייבת. אנחנו הגענו לשם ברגל.

 

עד היום הטיול הזה מהלך עלי קסם. האוירה הכפרית, האוכל, הטיולים, טעמו של העוף המעושן עדיין לא מש....

 

נו והשנה. לא יודעת. אני כבר לא יוצאת לטיולים כאלה עם הילדים. הם גדלו, אני לא ככ אוהבת לנהוג רחוק, אני פוחדת מכל דבר...

אמא התקשרה לפני כמה ימים להזמין אותנו לעמך . התאריך לא היה נכון. היא אמרה שתברר ומאז לא חזרה.

הנתק הרבה יותר גדול אבל הכעס יותר קטן. נראה....

 

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 27/8/2012 09:47   בקטגוריות חגים, טיולים, תמונות, מסעדות, ראש השנה  
הקטע משוייך לנושא החם: אז איפה אתם בערב החג?
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה ב-15/9/2012 21:11



109,510
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להיפהפיה הנרדמת@ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על היפהפיה הנרדמת@ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)