העברתי את האוטו למוסך המרכזי שלו. שם דוקא מכירים אותו וגם את אמא שלי
אמרו לי שהמצבר הלך וצריך חדש וגם צריך לקדד את המפתח. כמה זה עולה לי?
ובנוסף יש נזילת מים. אין מים ברדיאטור וגם צריך להחליף איזה צינור מים ומשאבת מים. כל הסיפור ביחד יעלה 2500
צריך גם טיפול תקופתי. הרבה זמן לא עשו לו.
טוב אז טיפול תקופתי לא עכשיו לא בוער
אבל מה עם הרדיאטור? הפחח החליף רדיאטור. שם רדיאטור חדש. אז הוא לא תקין? מה אני עושה? אני לא אשלם עוד 2500 על האוטו הזה. הרדיאטור צריך להיות באחריות. משמעו שוב להעביר את האוטו. האוטו אמנם נוסע אבל זה מסוכן ככה כשמערכת המים לא תקינה. ממוסך למוסך זה בסדר. אבל להחזיר אותו למוסך ההסדר ששם השמאים אורבים לנו זה ממש לא רצוי.
ובכלל האוטו טוטל לוס. עד עכשיו הוא רק היה מועמד לטוטל לוס. אמנם השמאי קבע שהוא טוטל לוס אך רק לאחרונה הוא הגיש את המסמכים למשרד התחבורה. המסמכים היו אצלו למרות שהוא אמר שהם לא. כלומר כאשר תקנתי אותו הוא עדין לא היה טוטל לוס אבל עכשיו הוא כן. כנראה. נראה לי שאין ברירה אלא לוותר. אני הרי לא אתקן אוטו שאין לו רשיון לנסוע על הכביש ואני בטח לא אנהג בכזה אוטו. נראה כי בצער רב וביגון קודר נאלץ לוותר על האוטו הזה. חשבתי אולי להביא אותו למצב תקין ואז לפנות למשרד התחבורה ואז תרד ממנו גזירת הטוטלוס אבל האוטו לא במצב תקין. מה שנותר לי זה לברר במשרד התחבורה אם אכן האוטו ירד מהכביש.
אבל מה אני עושה עכשיו עם האוטו. הוא נמצא במוסך ואני צריכה לשלם עבור המצבר כאשר אני יודעת שהאוטו לא יכול לנסוע יותר.
ובכלל האוטו הוא של אמא שלי וזה מאוד משמעותי. אמנם אני שילמתי את הביטוח אך פוליסת הביטוח היא שלה. כלומר אם האוטו טוטל לוס היא מקבלת את הכסף. לא אני. את כל ההודעות והמסמכים בקשר לטוטל לוס היא קיבלה. אני אמורה לא לדעת משום דבר. אני לא קיבלתי שום מסמך לגבי מעמדו של האוטו. האוטו לא שלי לא על שמי אני לא ביצעתי את התאונה הילד באוסטרליה, מה אני מתעסקת עם זה בכלל?
אז מה אני עושה?