לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הכל חדש ונוצץ


אין לי הרבה מה לומר אבל אני לא סותמת את הפה
Avatarכינוי:  היפהפיה הנרדמת@

בת: 70





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2022    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2022

עיתוי מושלם


האקס הודיע שהוא חוזר for good 

הוא רק נסע. כבר חוזר? בעיתוי מושלם. הוא היה בארץ עד לא מזמן ודווקא כשאני נוסעת לחול וסוסון יהיה לבד הוא לא בארץ. אחכ הוא חוזר. שלא יחזור. הוא יעשה בעיות. הוא יבלבל לי את המוח מה נעשה עם סוסון יפנה לעובדות סוציאליות אפילו יכול להיות שילך למשפט. אבל למה להיות פסימי? הוא קנה לי אוכל עשה לי מנוי לבריכה לוקח את סוסון כשאני מבקשת. עד היום אני לא יודעת איך להתיחס אליו. כאל האויב האולטימטיבי שמחפש רק את רעתי או כמי שאפשר להפיק ממנו תועלת. מה שברור הוא שבחיים שום דבר לא נח

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 26/6/2022 08:25  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הסוף?


היום אני הולכת להבדק אצל רופא עיניים

בפעם שעברה שהלכתי הוא ליווה אותי. הוא חכה לפחות שעה למטה. אצל הרופא הוא לא היה. אחכ הביא אותי הביתה. שאלתי אותו אם מוכן היה לחכות ככ הרבה זמן, הוא ענה בשבילך הכל 

היום הוא לא בא איתי. סוסון יבוא. אולי. וסוסון אין לו סבלנות לחכות. 

כן. קרה משהו השנה וזה עצוב. אין את השמחה ששמחנו יחד. כבר אמרתי אני לא זוכרת זה רק עניין של זמן. אולי אחרי חול נפרד. הרי אין מצב שהוא יתנהג בסדר. אפילו בשיא האידיליה הוא היה נוראי. סלחתי פעם והוא ממש התחרט. סלחתי לו עוד פעם והוא אמר ככה זה. היו ביננו רגעים לא טובים. חשבתי שעברנו אותם. אי אפשר לעבור אותם. 

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 23/6/2022 09:22   בקטגוריות הוא  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



קצת פוליטיקה


כן. נעשה קצת פסק זמן מהצרות האישיות ונדבר על המדינה הזאת


מה אומר. יש לנו ממשלת שינוי. ממשלה הזויה ששמאל וימין מתערבבים ובעצם יש 2 מפלגות עיקריות. מפלגת ביבי ומפלגת רק לא ביבי. מכאן אפשר כבר לבחור בשיטה האמריקאית או הצרפתית או האנגלית ולעמוד ולהחליט אני ביבי או לא. 


האמת אני עדיין לא החלטתי. אני לא ביבי ואני לא אנטי ביבי אלא בודקת כל דבר ודבר. 


מבחינה בטחונית לא משהו. אבל גם מפלגת ביבי היתה לא משהו. אולי מפלגת השינוי יותר טובה ורק שידידי הביביסטים לא יראו את זה. באופן מפתיע גם כשיש שמאלנים וערבים במפלגה הצליחו לצעוד את מצעד הדגלים ללא פחד. יש לנו שקט בדרום. אמנם לא מוחלט אבל שקט. בנט ה״שמאלני״ הבטיח לבנות את יוש. לעומת נתניהו שהקפיא את הבניה, לא סיפח כהשזדמן לו וצהל בימיו הפך לצבא רופס. גם אם עכשיו יש תופעות של צבא רופס הן לא התחילו אתמול. בכל הקשור לבטחון אני בעד ממשלת השינוי השמאלנית וההזויה. 


אבל כאן זה נגמר. מבחינה כלכלית אנחנו על הפנים. יוקר המחיה עולה ועולה ועולה. גם הבית של בנט זה בעוכריו. 50 מיליון שקל על שיפוץ ביתו זה לא יתכן. אחרי שיסיים את תפקידו הקצר וימסור אותו ללפיד המזוויע הבית ישאר שלו והשיפוץ על חשבוני. זה לא יתכן. כך שמבחינת יושרה אישית בנט אוכל את נתניהו לארוחת בוקר. הכוונה כמובן לחוסר יושרה אישית. מה שמפתיע הוא שהתקשורת תומכת בבנט איש ימין מובהק ושקרן מקצועי. השמאל אוהב את בנט והימין שונא אותו. 


אם לחכות לנפילתה של ממשלת השינוי אין לי מושג. מצד אחד אשמח ומצד שני אהיה עצובה. אם ביבי יחזור אותו כנל. בגדול אני נחשבת ביביסטית אבל אני לא. כל זאת ישתנה אם לפיד הפוחז יעלה. או שלא. מי יודע

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 20/6/2022 14:41  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

109,478
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להיפהפיה הנרדמת@ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על היפהפיה הנרדמת@ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)