לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הכל חדש ונוצץ


אין לי הרבה מה לומר אבל אני לא סותמת את הפה
Avatarכינוי:  היפהפיה הנרדמת@

בת: 70





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2022    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2022

יום מעונן


עוד יום מאפן. מהבוקר נפלה עלי עצבות. לא זו לא השנה שלי. שום דבר לא הולך. 

דברים חולפים במוחי בתפזורת. אני יודעת מה מרגיז אותי. אני לא יודעת איך לומר את זה 

אני מקנאה. לא חשוב במי. לא יכולה לומר. או שתבינו לבד או שלא תבינו

נמאס לי להסתתר. כל דבר שאני עושה אני צריכה להסתתר. זה נמאס לי נמאס לי נמאס לי. יום אחד אגלה למישהו. הכל. אולי אז ארגיש משוחררת. 

בינתיים אני יושבת כל היום בבית ואין לי מה לעשות. יש בערב מקהלה. חשבתי לא ללכת כי אין טעם אבל אני אלך. אין לי מה לעשות. סוסון לוקחים אותו למרכז ואני נשארת לבד בבית. הוא לא יבוא. העיקר שיש לו טענות. מחר הוא מזמין אותי לים אבל תהיה שם אישיות לא רצויה. מרגיז אותי העניין הזה. למה הוא לא יכול להיות אתי לבד? הוא רקם שם יחסים עם הקיוסקמן אשתו אחותה. מה לי ולזה? מצד שני אני אוהבת להכיר אנשים אז מה הבעיה שלי?

האמת צריך לחשוב על זה. לא לשלול את זה מכל וכל.... נראה.... עכשיו אני יותר מבולבלת מקודם

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 26/7/2022 13:16  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



24/7


לא היום לא אשעמם רק קצת. 

Ok אז היום התחיל בנאמן. התחיל צולע. קמתי על צד שמאל. הייתי עייפה מאתמול. הייתי בסרט הייתי בריקודי עם. לא ככ הצליח לי עם הריקודי עם כי הרגל עוד כואבת אבל זה של אתמול. 

אז היום קמתי על צד שמאל ושמתי פעמי אל נאמן. כשהגעתי הסתבר שלא הביאו ארוחת בוקר. אני אחראית על ארוחת הבוקר אבל אחת הבנות תפסה פיקוד על זה במקומי. אבל היא יצאה לנופש ולא הודיעה לי. אז לא היתה ארוחת בוקר. גם העובדת הסוציאלית לא הגיעה. כבר כמה שבועות היא לא מגיעה. פעם זה קורונה עכשיו נסעה לחול. היא מעצבנת אותי. כל הזמן נוסעת לחול. כל הזמן. זהו גמרתי להתעצבן. באה מרצה נתנה הרצאה מעניינת על טיולים. זה גם מעצבן. לחשוב שלפני שבועיים חזרתי מחול והיה הפעם לא רע. לא יודעת מה יש לי נגד אנשים שנוסעים. 

Ok גמרנו עם נאמן חזרתי הביתה ונסעתי לחוף בת גלים להפגש איתו. שוב לא נהניתי. בואו נחשוב למה. לא. לא צריך לחשוב. אם לא נהניתי זה דורש שינוי. איזה שינוי אני לא יודעת. משהו שעבד פעם לא עובד היום. אולי לא אבוא. אולי אבוא לבד או עם סוסון. משהו לא עובד ביננו ואני לא יודעת מה

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 24/7/2022 23:20  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



חסר מנוחה


הוא שוב עושה צרות. שוב נעלם. יאללה מספיק מספיק מספיק

הבעיה שאין משהו מעניין במקומו. אבל צריך למצוא. בלי להרגיש רע. מה למשל? לא יודעת. מותר לי לנוח קצת. לא לעשות כלום כל היום. לא אוהבת את זה. משהו בוער בי. יש היום ריקודי עם בטכניון? אפשר ללכת. צריך אישור כניסה. צריך לדעת איפה זה בדיוק. הטכניון גדול. אולי אמצא לי חברה שהולכת. מי הולכת לשם? סופי הלכה לשם פעם. אבל עוד לא. הפגיעה בברך עדיין כואבת. אולי בית קפה? עם מי? המחותנת שלו סרבה לי. לא רוצה לנסות אותה. מי כן? אין לי. זו הבעיה שאין לי חברות לכן אני כה תלויה בו. relax דפנה relax. היום זה ככה מחר זה ככה. את כל הזמן פעילה אז יש יום אחד חסר פעילות. יום ראשון היית בנאמן אחכ הלכת לטפל באוטו ובסוף נפגשת איתו. נהנית לפגוש אותו? לא כל כך. יום שלישי היית בים והיתה לך הופעה מזה נהנית יותר מאשר איתו. אתמול והיום תיקנו לך צנרת. אז די נוחי קצת. מה יש לך? הבעיה היא לא הוא. הוא יכול ללכת קיבינימט. הבעיה היא את וחסר המנוחה שלך. גם אם קשה לך לעשות משהו את חסרת מנוחה. 

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 21/7/2022 15:37  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

109,353
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להיפהפיה הנרדמת@ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על היפהפיה הנרדמת@ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)