לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הכל חדש ונוצץ


אין לי הרבה מה לומר אבל אני לא סותמת את הפה
Avatarכינוי:  היפהפיה הנרדמת@

בת: 70





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2022    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2022

סטטוס 341


הוא קמצן וחסר נימוס. קצת שונה מגבר החלומות שהכרתי לפני 3.5 שנים. ככה זה. לאט לאט בן אדם חושף מי הוא באמת.
נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 18/7/2022 09:38   בקטגוריות הוא  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



חזלש


לאט לאט נוחתים חזרה. בעצם כבר נחתתי ומצפה לפרשיה הבאה שאין לי מושג עדיין מה תהיה. 

אתמול פספסתי את פסטיבל הבירה של נשר בגלל עצלות. התעצלתי לחפש חניה והלכתי הביתה. אולי מפני שרציתי גם לראות את פתיחת המכביה. חבל. 

האקס חזר לפה מצפה לבעיות 

חזרתי מחול עם מכה חזקה בברך. לא יודעת כמה זמן זה יכאב. מזל שלא שברתי את הרגל. בהופעה האחרונה בחול פספסתי מדרגה והשתטחתי ארצה. 

סהכ חול היה הסדר הפעם. למדנו מהטעויות. דווקא טוב שנסעתי

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 15/7/2022 10:05  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אבות השתעשעו ושיני בנים תקהינה


היא כבר בחורה גדולה. היא גרה רחוק ומוכשרת מאוד בכל הקשור לנגינה ולאומנות בכלל

נכנסתי לפייסבוק שלה. היה שם קטע שהזדעזעתי ממנו. היא מבכה את גירושי הוריה שהיתה בת 4. כולה ילדה בת 4 ועליה לשאת ככ הרבה. היא תיארה את התפרקות הבית בשפה ציורית. ואני תהיתי מה אנחנו עושים לילדים שלנו כשאנחנו מתגרשים לפעמים בגלל שטויות. כן. אני זוכרת שהוריה התגרשו. אני זוכרת גם למה. 

זוהי בת אחותי. הילדה שנולדה ביום התאונה של סוסון וזכתה ממני לחוסר התייחסות כאילו היא אשמה בתאריך לידתה. אמה אשמה ללא ספק אבל הילדה... מדוע ילדה ככ קטנה צריכה לשאת נטל שכזה. הרי היא לא אשמה בכלום. כן ההורים משתעשעים והילדים סובלים. בא לי לחבק אותה. ככ הרבה סבל על כלום. 

ואז נזכרתי במה שאמר בני בחתונתו בקשר לחיים המפותלים. אכן אנחנו פוגעים בילדינו בלי לדעת ובלי לחשוב. 

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 9/7/2022 11:04  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם   
דפים:  

109,478
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להיפהפיה הנרדמת@ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על היפהפיה הנרדמת@ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)