לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הכל חדש ונוצץ


אין לי הרבה מה לומר אבל אני לא סותמת את הפה
Avatarכינוי:  היפהפיה הנרדמת@

בת: 70





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2022    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2022

מי זאת?


אי אפשר לומר שלא מעניין הסיפור איתו. כשאני מסתכלת בפעם האחרונה נראה כאילו עברו יובלות. אז מה חדש? היום הוא העביר לי תמונה מהטיול בשוויץ. הוא יושב במסעדה מול נוף מהמם. לבד. אבל הוא לא לבד. מישהו מצלם אותו. יותר נראה שמישהי מצלמת אותו עפי התיק שנשאר על הכסא. מי זאת? הג׳ינג׳ית ? או אולי הרוסיה? או מישהי אחרת? אתה לא אמרת שאתה נוסע לשוויץ עם חברים? ואמרת שתהיה לבד? אז למה אתה מראה לי את זה בכלל? או שכרגיל אני נוטה לחשוד חושדת בכל דבר ואחכ מסתבר שחשדתי סתם. לא יודעת. על כל פנים אני מציינת את זה. בודאי אדע. אם זה יניח את דעתי זה כבר עניין אחר אבל ודאי אדע

דווקא שבוע טוב עבר עלינו לשם שינוי. אני לא יודעת אם אפשר לקרוא לזה טוב. מבחינת היחסים זה טוב. מכל בחינה אחרת זה ממש גרוע אבל ממש. הוא עבר איזו פרוצדורה רפואית שהתחילה ביום האחרון של הטיול המשיכה בשוויץ והסתיימה בבית חולים. הוא אמר שהוא מדוכא מכל הענין. חיפשתי דרכים לעודד אותו. עכשיו אני מבולבלת. לא קל

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 27/8/2022 23:14  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עד שאני קולטת


חשבתי שזה סתם. זה לא סתם. מישהי שאלה עלינו. אבל אני עד שקלטתי. אז מה אני עושה? מנתקת? מורידה פעילות? לא עושה כלום? שהוא יגיד. 
נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 19/8/2022 13:41  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



סוף דבר


הוא נעלם. הפעם זה לתמיד? בכלל לא ברור לי למה. לו משנה. אני חשה מין כאב עמום. כאב מוכר מפרשיות קודמות. עוד אחד הלך לי. יבוא חדש. לא יודעת מתי אך הוא יבוא. הרי אני יותר רגילה לכאוב. והחיים נמשכים. עם הכאב. חייתי לא רע עם כאבים. הכל כרגיל. הרבה שנים לא היה לי כלום. הרבה שנים לא יהיה לי כלום.  אולי זה יותר בריא. שום דבר קיצוני לא קרה. וזרח השמש ובא השמש
נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 14/8/2022 14:44  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

109,510
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להיפהפיה הנרדמת@ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על היפהפיה הנרדמת@ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)