לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

For a while you're hoping and then it starts again.


Consequence is our need in times like this, Feeling free is our modern disease.

כינוי:  Aspiring Loser.

בן: 32





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


8/2007

אז.


היא אמרה שזהו.

 

שזה נגמר.

 

יש לה מישהו אחר.

 

ואני מקווה שטוב לה.

 

אז עכשיו אני שוב לבד.

 

רק שהפעם אני עדיין מאוהב בה.

 

אני מקווה שזה יעבור מהר, הכאב אני מתכוון.


 


 

נכתב על ידי Aspiring Loser. , 30/8/2007 02:57  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של FuckMeI’mFamous. ב-9/11/2007 23:39



2,100
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , פילוסופיית חיים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לAspiring Loser. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Aspiring Loser. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)