לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


מתוסבכת, מטורפת, מוזרה, לא צפויה והכי חשוב - לא שפויה. זו אני. נעים מאוד להכיר.

Avatarכינוי:  מור!(:

בת: 34

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2009    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2009

פה:) בעקבות חלום מוזר...


 

לפני כמה ימים חלמתי חלום הזוי על הבלוג שלי ואז נזכרתי בקיומו :)

 

אז אם כבר עדכון....

זה לא יאומן שהחודש אני מסיימת שנת שירות ראשונה! (דמיינו קולות תופים ברקע )

במהלך השנה הזאת היו לי תפקידים רבים וכולם תרמו לי ונתנו לי כלים לחיים.

פתאום שמתי לב שכשבכל פעם שהגעתי למקום חדש, הגעתי עם טונות בטחון ואפס התרגשות.

בפעם הראשונה ששמתי לב לזה, זה הרגיש לי מוזר... תמיד הייתי באה למקום חדש עם חששות כשהלב דופק והמוח שואל..

אבל בסופו של דבר כולם היו מרוצים ממני והיו עצובים כשהתפקיד שלי נגמר ואצטרך לעבור לאחר.

בדיוק היום אמרתי לאחת המחנכות שהשבוע לא אהיה ותהיה לי מחליפה... היא אמרה: "מחליפה לעולם לא תהיה לך".

אמרתי בחיוך: "אז ממלאת מקום"... היא אמרה וקרצה: "ממלאת מקום כן.. אבל מחליפה לא.

זו בעצם הייתה הפעם הראשונה במהלך השבוע ויום הזה שהיא אמרה לי במפורשות שאני בעצם עושה את עבודתי כראוי. :)

 

בכל מקרה.... נראה לי שזה הרגע למנות את התפקידים (ולו הקטנים ביותר) שעשיתי השנה:

 

1. אז קודם כל הייתי צמודה לילד שעליו לא אוכל לפרט... שם הייתי הרבה יותר מצמודה לילד. הייתי הסייעת של כל הכיתות בבית ספר חח

2  בחופשת הפסח של הילדים הדרכתי בקייטנה ובעצם מתוך שלוש בנות שירות, הייתי היחידה שמגיעה בול בזמן (ואפילו לפני) והיחידה שהייתה פעילה.. מזל שבזכות זה לא שלחו אותי לכל הנקיונות והלבאגן של הילדים! אותי לקחו להדרכה :)

3. ביוני הייתי צמודה לילד היפראקטיבי.. אמנם השגתי תוצאות מדהימות (גם אני נדהמתי מעצמי חח), אבל הילד כמעט הוציא אותי מדעתי חחח :)

4. ביולי - אוגוסט הייתי צמודה לילד אוטיסט, מצחיק וחמוד בטירוף.

5. ביולי הייתי גם בגן חינוך מיוחד... ילדים עם פיגור שכלי/בעלי נכויות/מגבלות/אוטיזם וכו'. זה היה אחד התפקידים היותר מספקים שעשיתי במהלך השירות שלי.

6. אחר כך הייתי קצת בעיריית אשקלון.. וגם שם היו מרוצים ממני מאוד.

7. ועכשיו אני נמצאת בבית ספר, סייעת לשתי כיתות א' - ב"קייטנת" מוכנות לכיתה א'.

 

אפשר לומר שאני מתגעגעת לכל מקום בו הייתי.. במיוחד לתפקיד הראשון שלי, שהוא בעצם היה הכי הרבה זמן, עד שכבר היה אפשר לראות שהילד עצמאי וכו' נטו בלעדיי.


מחר בע"ה אני נוסעת לת"א עם אחותי... היא תעזר בי באימונים של הלימודים שלה(: והיא תכיר אותי למרצה שלה ולשאר התלמידים חחח כולם כבר מצפים לראות אותי.. כאילו מי אני.. :)

ושוב, גם לפה אני לא מתרגשת בכלל חח שזה הכי לא אופייני לי.. אבל זהו, כבר יש לי מאפיינים אחרים(:

 

אוי, עכשיו אני נזכרת במדריך הקראטה שהכרתי.. הייתי צריכה לכתוב עליו מלכתחילה ולחפור קצת פחות על השירות :)

אז אני רק אציין שהוא פשוט אחד המדריכים החמוווווודים ושאני חולה עליו.. ושהוא דפוק! כי במהלך החוג בקייטנה שהייתי בה, הוא תמיד ניסה להצחיק אותי והיה הכי חברותי ופתוח בעולם, אבל איך שהסתיים החוג הוא כבר השתתק ונמנע מלדבר איתי לבד. מוזר!!

אבל כולם אומרים שהוא נראה כמו קוף (חוץ מעוד אחת...), אז יכול להיות שגם הוא מרגיש ככה ואז  אולי בגלל זה הוא מתבייש ממני וחושב שאני לא מתעניינת בו =/ אבל אני דווקא כן...

אני רוצה להירשם לחוג שלו... זה היה חלום ילדות שלי חחח

אחי תמיד התעלל בי (כן, התעלל.. לא מכות 'נורמליות' של אחים) ותמיד חלמתי ללמוד אמנות לחימה כלשהי ולהגן על עצמי מפניו..

אבל בסך הכל אני לא רואה את עצמי נלחמת חחחח זה אפילו מצחיק אותי.. אבל זה חשוב! הגנה עצמית וכאלה(:


חייבת לעוף ולהתארגן לראיון עבודה (כשחושבים על זה.. אולי הראשון בחיים שלי חח וגם זה לא גורם לי להתרגש:) שזה מעולה)...

שיהיה לכולם שבוע טוב

נכתב על ידי מור!(: , 23/8/2009 18:01  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





78,209
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , תרשו לי להעיר , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למור!(: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מור!(: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)