לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

It's just me and my world


החיים שלי,אני בת 18 טיפוסית שמנסה להסתדר בעולם מלא שינאה ואנשים מזוייפים,בקיצור כנסו ותיקראו בעצמכם.

Avatarכינוי:  רורי מאיידן

בת: 34

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2009    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2009

הקעקוע של אביאור


בהתנגדות חריפה שלי הלך אתמול אהובי אל עבר הארט טאטו שבמשכני הגרנד קניון ועשה לעצמו קעקוע

אני כמובן התנגדתי אבל אני לא אמא שלו ואני לא אגיד לו לא לעשות ככה וככה עם הגוף שלו (מדברת המחוררת עם ה6 חורים+1 ז"ל)

באתי בהתלה כשעוד רק  התחילו כי הייתי לפני זה בצבא ובמשך 5 שעות המקעקע צייר על אהובי נחש מכוער בסגנון אולד סקול.

הייתי מבליגה אם זה היה קעקוע קטן אבל הוא כיסה את כל הזרוע כמעט

הייתי כל כך בשוק שלא צילמתי במצלמה שלי.

מאז אתמול אני מודה כל יום להורי שאסרו עלי לעשות קעקוע

הסיבה האמיתית שאני לא עושה קעקוע זה כמובן כי אין לי רעיון מוגדר ואני לא רוצה לחיות את כל החיים שלי עם ציור שאני אתחרט עליו מתישהוא.

כמו שאמרתי לאביאור,פירסינג אפשר להוריד,נשארת צלקת קטנה אבל קעקוע זה לכל החיים.

ואל תחרטטו לי שאפשר להוריד את זה בלייזר כי גם לזה נישאר צלקות,רק שחור לבן זה מוריד כמעט מושלם.

כרגע הוא שלם אם זה,אבל אני מאמינה שמתישהוא הוא יתחרט,יש לי הרגשה שהוא עשה בכלל את זה בגלל שחבר שלו עשה לפני כמה חודשים קעקוע (והוא עוד רצה לעשות קעקוע דומה לשלו ואמרתי לו:"אתה רוצה ליהיות בן 60 עם פרחים על הזרוע?")


אוף בא לי לעשות עוד הליקס,צבא מטומטם,אפשר יהיה רק בחפש"ש


פסח שמח לכולכם

נכתב על ידי רורי מאיידן , 6/4/2009 22:35  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



5,475
הבלוג משוייך לקטגוריות: חטיבה ותיכון , מגיל 14 עד 18 , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרורי מאיידן אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רורי מאיידן ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)