לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

It's just me and my world


החיים שלי,אני בת 18 טיפוסית שמנסה להסתדר בעולם מלא שינאה ואנשים מזוייפים,בקיצור כנסו ותיקראו בעצמכם.

Avatarכינוי:  רורי מאיידן

בת: 34

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2009    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2009

עוד 350 שקל הלכו לפח


למי שלא מבין נכשלתי טסט (השלישי במספר,איזה עושר)

על חניה! הטסטר לא אמור להכשיל על פאקינג חניה,אני לא מצליחה לחנות טוב אז ביקשתי עוד פעם והוא נתן לי

ועדיין נכשלתי

אחרי מעבר שלי ושל המורה בטופס המורה אומר שהטסטר הגזים והוא היה צריך להעביר אותי והוא פשוט אידיוט גמור.

אחרי הטסט כל כך התיאשתי שאם לא אביאור המלאך שלי כבר הייתי מפסיקה ללמוד 3>

Avior I love you very much

שבוע הבא הוא עובר לעתלית :(,אבל יש לנו גם 5 חודש 3> שזה הזמן שהכי הרבה הייתי עם בן זוג :).


מה עוד קרה החודש?

עמית התגייסה למדריכת הנדסה קרבית ובאותו יום גם שירן התגייסה לחיל האוויר אחרי קד"צ אלקטרוניקה.

אבא ומיה נסעו לאוסטריה לבקר את בן דוד שלי והחברה שלו,הם הביאו שוקולד וכזה סווצר עם פרווה מלאכותית

ולצערי הרב אמא של ידיד שלי נתי ניפטרה ממחלה קשה והייתי בלוויה שלה,היה ממש מרגש ועצוב :(,שלא ידעו עוד צער

נכתב על ידי רורי מאיידן , 21/2/2009 08:44  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





5,475
הבלוג משוייך לקטגוריות: חטיבה ותיכון , מגיל 14 עד 18 , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרורי מאיידן אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רורי מאיידן ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)