לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


All Characters And Events In This Show-Even Those Based On Real PeopleAre Intirely Fictional.All Celebrity Voices Are Impresonated...Poorly.The Following Program Contains Coarse Language And Due To Its Contant It Should Not Be Viewed By Anyone.

Avatarכינוי: 

בת: 31





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2012

למה אני צריכה את זה בכלל?


חתיכת כלבה אימפולסיבית ומפגרת. 


עד שמשהו קצת טוב את באה והורסת הכל עם האופי הדפוק שלך והציפיות והצלקות.


 


אני מכורה מדי.


 


שפעם אחת, בחיים שלך, שמשהו יהיה כמו שצריך.


 


נשבר לי הזין.


החלפת שעון שמחה לכולם.



עריכה שניה אחרי:

עכשיו באמת נשבר לי הזין.

לא מספיק שזה 1 ל3, בקושי 4 שעות שינה בלילה ועבודה שלא שווה את זה (!!!!!) עוד האנשים כאלה מזדיינים שבא לי לשבור להם את הגולגולת!!!!! 

ואז עוד מתפלאים שאנשים נכנסים לבתי הספר ויורים בכולם, כי כששמים בנאדם סוציופת כמוני במדור מזדיין כזה בא לי ללכת לנשקיה (שהיא נורא קרובה, אגב) ולפרק פה איזו מחסנית.

כי ברור שאני לא ישנה בלילות, אנשים לא סותמים את הפה שלהם!! והקירות כמו נייר!!! 

נמאס לי להראות שאני בסדר רק כדי שלא ישאלו ויראו שאני שונאת את כולם!!! 


עד מתי, טוב?!?!

נכתב על ידי , 22/9/2012 23:21  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של V ב-24/9/2012 18:01



הבלוג משוייך לקטגוריות: צבא , 18 עד 21
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לxsigsigx אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על xsigsigx ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)