לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

yuki-na -השלג שבפנים


yuki-ילדה ממוצעת,בעלת דימיון שופע,זיכרונות כואבים, אהבות ואכזבות, מגלה את האימה בדרך כואבת ובלתי הגיונית, כנסו,קראו,הרגישו,את השלג בלבה.

כינוי: 

בת: 30

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2007

זו לא אהבה.


רצית לדעת,

לדעת הכל,

רציתי לך לגלות,

הבנתי שלבי לא יכול.

 

רוצה לדעת?

למה אותך דווקא אני רוצה?

לא יודעת.

אגלה לך רמז או סיבה:

 

זו לא אהבה.

 

 

 

 

נכתב על ידי , 9/12/2007 17:52  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



happy day-but not mine


הייתי מאושרת,

ורציתי לחיות,

הייתי מאושרת,

בכיתי בצחוק.

 

רציתי אותך,רציתי לאהוב,

אבל הבנתי לאט,

שאיתך זה לא יעבוד.

אהבה לא תהייה,

כאב שלא נגמר,

תשוקה עיוורת,להיות איתך לבד.

 

זה לא יקרה,

לפחות לא עכשיו.

 

איתך להיות לבד,

כואב כמו להיות בנפרד.

 

 אולי אצליח לשכוח?

להשכיח כאב,להחליפו בריקנות?

 

אני מתחרטת,

שפגשתי אותך,כי בתהיות של אתמול,

רציתי אותך,איתי,לבדי,

וידעתי שזה לא אפשרי.

 

האם לאהוב ולהיפגע,

עדיף על לא לאהוב בכלל?

 

עזוב את נפשי,

תן לי מנוחה.

או אולי,תן לי אפשרות,תן לי להיות איתך.

נכתב על ידי , 8/12/2007 17:42  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



יופי חיצוני.זאת אני.


נאבקתי בכאב,

נאבקתי בקור

נאבקתי בהשמצה,

ואני מבקשת,

תן לי להיות יפה.

 

תן שהברזלים יעבדו

שהשיער יסתדר בבוקר,

שהפצעון הבודד יעלם,

שפני יהיו חלקים ורכים לנצח.

 

תן לי להיות אהובה.

תן לי את האפשרות להסתכל במראה כל יום,

לראות את יופיי,

ולאהוב את עצמי.

 

בבקשה אלוהים,

תן לי לאהוב.

 

 

 

נכתב על ידי , 3/12/2007 20:34  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם    לדף הבא
דפים:  

817

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לyuki-na אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על yuki-na ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)