לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Yoni’s life


בלי יותר מדי חפירות :) ברוכים הבאים ותהנו :)

כינוי: 

בן: 32

ICQ: 56660670 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2008

עדכון אחרי שנים :)


יוווואוו אנשים, שנים על גבי שנים לא הייתי פה, עכשיו אני שוקל לחזור שוב לעדכן קבוע אז אם יש מעוניינים אני אשמח לתגובות.

הפוסט הזה נכתב מעט בלחץ מכיוון שעוד מעט אני יוצא עם טל ואבי ל don't mess with the zohan ואכתוב עליו ביקורת כשאחזור.

אז לפחות דבר אחד אני רוצה להגיד, אני, אבי ועוד כמה חברים מקימים להקה, אנחנו מתכננים ליצור ז'אנר חדש של מוזיקה מכל הסוגים, לא משהו מוגדר וסגור, משהו כמו הדג נחש, וכבר יש לנו קטע אינסטרומנטלי אחד וכמה שירים מולחנים, אבל דבר אחד אין לנו: שם ללהקה.

פה אני פונה אליכם, כל האנשים שמכירים את הבלוג הזה ממזמן או עוברי אורח תמימים שבעטות נכנסו אליו כרגע, אנחנו מחפשים שם ללהקה ואשמח מאד להעזר בכולכם.

אשמח מאד אם תפרסמו רשימות של שמות שמוצאים חן בעיניכם (בעיקר באנגלית) ולדעתכם יתאימו ללהקה, או בתגובה לפוסט, או לאימייל שלי [email protected] או לאיי סי קיו שלי: 56660670

בנוסף לכך, אנחנו מחפשים אנשים רציניים שמנגנים על כלי נשיפה (סקסופון, חלילים וכו')/הקשה (חוץ מתופים), בסיסטים וזמרים/זמרות, שגרים בירושלים והסביבה ויכולים להגיע לפחות פעם בשבוע לכמה שעות לעבוד באופן רציני על שירים שלנו וכמובן להביא חומר משלהם שנעבוד עליו, תמיד שמחים לקבל שירים של אנשים אחרים.

כל אחד שחושב שהוא מתאים ורוצה להתחיל לעבוד בהרכב בתקופה המיידית מוזמן לפנות אליי באימייל, באיי סי קיו (למעלה) או במסנג'ר [email protected] ונשמח להתחיל לעבוד ממש במיידית.

אני מאד מקווה שנקבל פניות מהרבה אנשים ונקבל שמות שחשבתם עליהם ואולי הלהקה שלנו תיקרא בשם שאתם הצעתם :)

מודה לכולכם מראש, וצפו לביקורת על הסרט don't mess with the zohan ("אל תתעסקו עם הזוהן").

Love you all אנשים


Peace :)


נכתב על ידי , 6/7/2008 16:30  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם   
דפים:  

5,649
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , חטיבה ותיכון , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לThe Yoni Man אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על The Yoni Man ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)